- Hirdetés -

Új főszerkesztők a Marquard Mediánál

|

A Marquard Media első saját márkája, az ÉVA és az idén 10 éves magyarországi születésnapját ünneplő nemzetközi divatmagazin, az InStyle új crossplatform főszerkesztőkkel, integrált offline-online szerkesztőségi csapatokkal kezdték meg a 2019-es évet. Pócsik Anita eddigi főszerkesztő távozik a Marquard Mediától.

Pócsik Anita, az Éva magazint megálmodó csapat tagja és alapító főszerkesztője új kihívásokat keresve így búcsúzik a márkáktól és a Marquard Mediától:

„Az Éva magazin egy baráti beszélgetésből született meg 11 évvel ezelőtt. Olyan lett, amilyennek akartam, akartuk. Modern nőknek szól, akik zsonglőrködnek az életükkel, hogy meg tudják teremteni a munkájuk és családjuk egyensúlyát, akiket éppúgy érdekel a körülöttük lévő világ, mint a divat és a szépségápolás, akik két lábbal állnak a földön, de a lelkük és a gondolataik szárnyalnak, akik tudják, hogy a világ nemcsak álom, hanem sokszor fájdalommal teli döntésekből áll, de soha nem hagyja el őket a humorérzékük, akik pozitív életfilozófiát vallva képesek maguk körül támogató közösséget teremteni, amelyben a modern nők magukra és egymásra találnak.

A 11 év alatt sokan ismertünk magunkra az Évában. Ez idő alatt munkatársaimmal nemcsak kollégák lettünk, hanem sokukkal barátok is. Kiváló szakemberek és emberek. Igaz ez az InStyle szerkesztőségére is. Ezért sem könnyű a szakítás. De hozzá vagyok szokva a nehéz döntésekhez és nem félek az új helyzetektől. Biztos vagyok magamban. Biztos jövőt remélek az Éva Magazinnak és az olvasóinak is.”

Óhidi Zsuzsanna, a médiavállalat ügyvezető igazgatója így folytatja: „Anita vezetése alatt mind az Éva, mind az InStyle erős, biztos piaci pozíciót vívott ki magának, a saját kategóriájában mindkét márka egyedi és utánozhatatlan hanggal, arculattal, kiemelkedően magas minőségű tartalommal vált meghatározó szereplővé. Hálásak vagyunk Anitának például az olyan, a mai napig egyedi ötletért, mint a Címlapon az olvasó, mindkét lap esetében az online platform alapjainak lerakásáért, a sikerekért, a tartalmas közös munkáért, és szívből kívánjuk neki a legjobbakat a jövőre. Ezzel egy időben nagy örömmel üdvözöljük az új főszerkesztőket, akik új korszakot nyitnak a márkák élén, új alapokra helyezve és megújítva a hozzájuk kapcsolódó tartalomgyártási folyamatokat minden hozzájuk tartozó csatornán.”

Tomsits Tímea – aki korábban a Shape, a Runner’s World és a Men’s Health magazinok főszerkesztői pozícióját töltötte be, a tavaly indult Gyereklélek magazinnak pedig alapító főszerkesztője – így foglalja össze gondolatait az új pozíciója kapcsán:

„Az Éva egyedi színfolt a hazai női magazinok között, értéket teremtett, elkötelezett olvasótábort épített. Az első szám megjelenése után 12 évvel – megőrizve ezt az értéket – újragondoljuk a tartalmat és a formát. A májusi lapszámtól ismét főszerephez jut az olvasó a címlapon és nagy hangsúlyt kap a hazai újságírásból egyre inkább kikopó riport műfaja is. Remek csapatban dolgozhatok, és amikor rájuk nézek, tudom, hogy valami nagyszerű dologba kezdtünk.”

Az InStyle új crossplatform főszerkesztője, Ribánszky Ágota – aki korábban az Éva magazin szerkesztője, online szerkesztője, azt megelőzően pedig a Glamour magazin divat-, majd vezető szerkesztője is volt – így nyilatkozik az új szakmai kihívásokról: Két dologért rajongok, amióta az eszemet tudom: a divatért és a jó történetekért. Ezért különösen szerencsésnek érzem magam, hiszen egészen közelről ismerhettem meg mind a hazai, mind pedig a nemzetközi divatvilágot, Budapest, New York, London, Milánó és Párizs kifutóit róva, nemzetközi topmodellként. Azzal, hogy az InStyle crossplatform főszerkesztője lehetek, hatalmas álmom vált valóra. Olyan ez, mint egy régóta áhított, különleges dizájnerruha: stílusos, páratlan, tökéletesen testreszabott, amit öröm, de egyben izgalmas kihívás is viselni. A crossplatform tartalomgyártással ráadásul a történetmesélés is új fejezethez érkezett. Az olvasói elvárások kiszolgálásának új dimenziói nyíltak meg előttünk: ma már mind formátumban, mind pedig tartalomban maximálisan igazodni tudunk az adott emberi helyzet igényeihez. A jövő kétségtelenül a nőké, és az InStyle ott lesz mellettük!”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...