- Hirdetés -

Új főszerkesztők a Marquard Mediánál

|

- Hirdetés -

A Marquard Media első saját márkája, az ÉVA és az idén 10 éves magyarországi születésnapját ünneplő nemzetközi divatmagazin, az InStyle új crossplatform főszerkesztőkkel, integrált offline-online szerkesztőségi csapatokkal kezdték meg a 2019-es évet. Pócsik Anita eddigi főszerkesztő távozik a Marquard Mediától.

Pócsik Anita, az Éva magazint megálmodó csapat tagja és alapító főszerkesztője új kihívásokat keresve így búcsúzik a márkáktól és a Marquard Mediától:

„Az Éva magazin egy baráti beszélgetésből született meg 11 évvel ezelőtt. Olyan lett, amilyennek akartam, akartuk. Modern nőknek szól, akik zsonglőrködnek az életükkel, hogy meg tudják teremteni a munkájuk és családjuk egyensúlyát, akiket éppúgy érdekel a körülöttük lévő világ, mint a divat és a szépségápolás, akik két lábbal állnak a földön, de a lelkük és a gondolataik szárnyalnak, akik tudják, hogy a világ nemcsak álom, hanem sokszor fájdalommal teli döntésekből áll, de soha nem hagyja el őket a humorérzékük, akik pozitív életfilozófiát vallva képesek maguk körül támogató közösséget teremteni, amelyben a modern nők magukra és egymásra találnak.

A 11 év alatt sokan ismertünk magunkra az Évában. Ez idő alatt munkatársaimmal nemcsak kollégák lettünk, hanem sokukkal barátok is. Kiváló szakemberek és emberek. Igaz ez az InStyle szerkesztőségére is. Ezért sem könnyű a szakítás. De hozzá vagyok szokva a nehéz döntésekhez és nem félek az új helyzetektől. Biztos vagyok magamban. Biztos jövőt remélek az Éva Magazinnak és az olvasóinak is.”

Óhidi Zsuzsanna, a médiavállalat ügyvezető igazgatója így folytatja: „Anita vezetése alatt mind az Éva, mind az InStyle erős, biztos piaci pozíciót vívott ki magának, a saját kategóriájában mindkét márka egyedi és utánozhatatlan hanggal, arculattal, kiemelkedően magas minőségű tartalommal vált meghatározó szereplővé. Hálásak vagyunk Anitának például az olyan, a mai napig egyedi ötletért, mint a Címlapon az olvasó, mindkét lap esetében az online platform alapjainak lerakásáért, a sikerekért, a tartalmas közös munkáért, és szívből kívánjuk neki a legjobbakat a jövőre. Ezzel egy időben nagy örömmel üdvözöljük az új főszerkesztőket, akik új korszakot nyitnak a márkák élén, új alapokra helyezve és megújítva a hozzájuk kapcsolódó tartalomgyártási folyamatokat minden hozzájuk tartozó csatornán.”

Tomsits Tímea – aki korábban a Shape, a Runner’s World és a Men’s Health magazinok főszerkesztői pozícióját töltötte be, a tavaly indult Gyereklélek magazinnak pedig alapító főszerkesztője – így foglalja össze gondolatait az új pozíciója kapcsán:

„Az Éva egyedi színfolt a hazai női magazinok között, értéket teremtett, elkötelezett olvasótábort épített. Az első szám megjelenése után 12 évvel – megőrizve ezt az értéket – újragondoljuk a tartalmat és a formát. A májusi lapszámtól ismét főszerephez jut az olvasó a címlapon és nagy hangsúlyt kap a hazai újságírásból egyre inkább kikopó riport műfaja is. Remek csapatban dolgozhatok, és amikor rájuk nézek, tudom, hogy valami nagyszerű dologba kezdtünk.”

Az InStyle új crossplatform főszerkesztője, Ribánszky Ágota – aki korábban az Éva magazin szerkesztője, online szerkesztője, azt megelőzően pedig a Glamour magazin divat-, majd vezető szerkesztője is volt – így nyilatkozik az új szakmai kihívásokról: Két dologért rajongok, amióta az eszemet tudom: a divatért és a jó történetekért. Ezért különösen szerencsésnek érzem magam, hiszen egészen közelről ismerhettem meg mind a hazai, mind pedig a nemzetközi divatvilágot, Budapest, New York, London, Milánó és Párizs kifutóit róva, nemzetközi topmodellként. Azzal, hogy az InStyle crossplatform főszerkesztője lehetek, hatalmas álmom vált valóra. Olyan ez, mint egy régóta áhított, különleges dizájnerruha: stílusos, páratlan, tökéletesen testreszabott, amit öröm, de egyben izgalmas kihívás is viselni. A crossplatform tartalomgyártással ráadásul a történetmesélés is új fejezethez érkezett. Az olvasói elvárások kiszolgálásának új dimenziói nyíltak meg előttünk: ma már mind formátumban, mind pedig tartalomban maximálisan igazodni tudunk az adott emberi helyzet igényeihez. A jövő kétségtelenül a nőké, és az InStyle ott lesz mellettük!”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Párizsra figyel a futballvilág

Ma este adják át a labdarúgás egyik legfontosabb és legértékesebb egyéni elismerését, az Aranylabdát. A vörös szőnyeges bevonulást 18:45-től, a díjátadó gálát 20:30-tól a Spíler 1 TV és a szlovén Planet TV közvetíti élőben,...

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor élő adás nézettség

Nézettség: RTL-es produkció az élen

Az X-Faktor volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Az RTL Klub egy filmmel is egész jó nézőszámot ért el, a TV2-n pedig erősen kezdett a Farm VIP. A korábbi héthez képest az RTL Klub és...

Párizsra figyel a futballvilág

Ma este adják át a labdarúgás egyik legfontosabb és legértékesebb egyéni elismerését, az Aranylabdát. A vörös szőnyeges bevonulást 18:45-től, a díjátadó gálát 20:30-tól a Spíler 1 TV és a szlovén Planet TV közvetíti élőben,...

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA