Friss arculattal jelentkezik Magyarország mértékadó havi bormagazinja, és az augusztusban útjára indított vince.hu gasztronómiai és italkultúrával foglalkozó online portál is.
A modern kor elvárásainak és a változó olvasási szokásoknak megfelelő, friss arculatot kap 2021. szeptemberétől a HG Média Csoporthoz tartozó Vince Magazin, Magyarország meghatározó, italkultúrával foglalkozó havilapja. A megújult logó a Vince univerzumhoz kapcsolódó összes terméket – a havilap mellett a Vince Klub, illetve a brendhez kapcsolódó rendezvények – fémjelzi és egységbe foglalja. A letisztult, modern címlap még több látványosabb, figyelemfelhívóbb megjelenést biztosít. “A megújult belső layout azt a törekvésünket tükrözi, hogy a szakmai hitelesség és precizitás megőrzése mellett a szellősebb, könnyedebb tipográfiával és tördeléssel, a változatosabb kiemelésekkel a magazin még inkább olvasóbarát legyen” – mondja Vancsik Ivett főszerkesztő.
Megújulás az erősségekre építve
A hirdetők és az olvasók által megszokott rovatstruktúra és a népszerű bortesztek továbbra is a magazin fontos részét képezik. Ugyanakkor a lapcsalád gasztronómiai és életmód tartalomban és képi világában is erősít, és a korábbinál mélyebb betekintést ad a legújabb trendekről, bennfentes tippeket ad és elkalauzolja olvasóit a borok mellett más alkoholos italok, kávék, teák, az italkultúra és a gasztronómia hazai és nemzetközi világába. “Egyre szélesebb igényes, fizetőképes, az élet minőségi örömeit kereső és értékelő high-end közönséget kívánunk megszólítani” – üzen a potenciális hirdetőknek a főszerkesztő. A korábbinál is szélesebb olvasói kört a tartalmi sokszínűség, a szakmai, az edukatív és a szórakoztató olvasnivalók helyes aránya garantálja.
Minden, amit megeszünk és megiszunk
A vince.hu létrehozásával Magyarország vezető, gasztronómiával és italkultúrával foglalkozó portáljának alapjait rakta le a kiadó.. A portál a kulinária és az italkultúra iránt érdeklődő embereknek szól, akik az étel és az ital mögötti történetekre is kíváncsiak; szórakozást, kikapcsolódást, inspirációt, gourmet élményeket és új ismereteket keresnek. Az olvasóközönség által elvárt minőségérzetet a tartalom, annak olvasóbarát formázása és megjelenítése és a vizuális világ összhangja adja; friss, aktuális hírek, sok exkluzív interjú, beszámoló, látványos, szemet gyönyörködtető, „ínycsiklandó” képi és szövegformázási megoldások biztosítják.
A Vince univerzum – amely a tartalomszolgáltatás mellett magában foglalja a Vince Klubot és a rendezvényeket is – egyaránt kiszolgálja a termelőket, a kereskedőket és a vendéglátás véleményvezéreit, döntéshozóit; de a borok, az italkultúra, a gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő vagy abban már otthonosan mozgó fogyasztókat is.