Új hirdetési platformon dolgozik a Marquard Media és a Zühlke

A fogyasztók az aktív részvételért cserébe személyre szabott hozzáférést kapnak szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz. A felhasználók aktív bevonása lehetővé teszi a közönség szegmentálását, így növelhető az előfizetők száma és javítható az e-vásárlási konverziós arány. Az interaktív hirdetések kimagasló márkaismertséget eredményeznek, hatékonyan mozgósítják a fogyasztókat, így kiemelkedő ROI-t érnek el.

Az Act2Access a kiadók, hirdetők és fogyasztók számára egyaránt kedvező, innovatív és interaktív hirdetési megoldásokat kínál. Ezen megoldások révén a passzív felhasználókból aktív, döntéshozó felhasználók válnak, és számos monetizációs lehetőség előtt nyílik meg az út. A felhasználó számára érdektelen hirdetői tartalom megjelenítése helyett a felhasználó saját választása alapján, aktívan dönthet az adott márka hirdetésének megtekintéséről. Ezért cserébe minden alkalommal, személyre szabott „jutalmat” kap, például hozzáférést szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz. Így tehát a kiadóknak lehetőségük van arra, hogy folyamatosan és aktívan bevonják és jutalmazzák közönségüket. Az Act2Access használatával a kiadók végig maguknál tarthatják az irányítást, saját interaktív reklámokat hozhatnak létre, és meghatározhatják árazási és hirdetés-elfogadási kritériumaikat. Sőt, hirdetőként is eljárhatnak, saját marketing céljaik elérésre érdekében.

Az Act2Access interaktív hirdetései hirdetésblokkolókhoz, prémium tartalomhoz vagy natív hirdetéskehez is használhatók. A hirdetések kiemelkedő márkaismeretet és nagyon magas megtérülést (ROI) biztosítanak, és minden kontaktus során releváns fogyasztói információkat generálnak. A három külön termékcsoport – hirdetésblokkoló (Ad-Block), fizetős tartalom (Premium-Content) és natív hirdetés (Native-Commerce) – egymással kompatibilis és egymást erősítik a kívánt elérés biztosításában, az internetes forgalom megadott helyre történő irányításában. A felhasználók aktív bevonása és hozzájárulása lehetővé teszi a közönség szegmentálását, a regisztrációk, feliratkozások növelését, a konverziós arányok javítását. Sőt, a Big Data alapú saját algoritmusok használatával az Act2Access rendkívül magas szintű személyre szabhatóságot és páratlanul magas ROI-t biztosít.

Andrea Čordaš, a Marquard Media Group igazgató tanácsának tagja elmondta: „A Marquard Media Group célja, hogy innovatív, jól skálázható, adatalapú, nyílt platformmegoldásokat kínáljon a játékok, vásárlás, kiadványok és IT terén. Minden megoldásunk adatgeneráló és márkaközpontú aktivitási rendszerként készül, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy hatékonyan részt vegyenek az értékteremtésben. Fontos innovációs partnerünk, a Zühlke különösen jó adottságokkal rendelkezik ahhoz, hogy hatékonyan támogassa a Marquard Media Group alaptevékenységéhez köthető, fenntartható és fejleszthető innovációk kialakítását.”