- Hirdetés -

Új influenszer ügynökség indult

|

Kizárólag mikroinfluenszerekkel, azaz mindössze néhány ezres követőtáborokkal rendelkező véleményvezérekkel dolgozik az új magyar influenszer ügynökség, a Creatinsta. Az eddig főleg nagykerekkel és gyártókkal dolgozó Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. két fiatal közösségi média szakértővel, Dely Ábrissal és Void Filleddel hozta létre az új ügynökséget.

A recept egyszerű: a mikroinfluenszerek közönsége jóval homogénebb, aktívabb a kapcsolat a követőkkel, ráadásul hitelesebbnek is tartják a követett véleményvezért, így hatékonyabban és célzottabban lehet átadni az üzeneteket.

“A mikroinfluenszerek ereje abban rejlik, hogy homogén a követőtáboruk, ráadásul a közönséget nagyon is érdekli, hogy mit csinál az influenszer. Így az ott megjelenő tartalom gyakorlatilag egy baráti ajánlással ér fel” – magyarázza a Creatinsta egyik alapítója, Dely Ábris, aki 2015 óta foglalkozik komolyabban közösségi média marketinggel. Szerinte – ha például Instagramról beszélünk – 20 ezres követőtábor felett már nem mikroinfluenszerekről van szó, ritka ugyanis, hogy homogén legyen a tábor. Az alatt viszont még nagyobb az esélye annak, hogy egy organikusan felépült, hiteles követőtábor állt össze.

“Az, hogy nagy a követőtábor önmagában még semmit nem jelent” – mondja Dely, hozzátéve azt, hogy ügynökségként nem csak összegyűjtik a mikroinfluenszereket, de segítik is őket. “Figyelünk arra, hogy jó minőségű maradjon a tartalom, olyan, ami érdekli a követőtábort és figyelünk az értékekre, a stílusra és arra, hogy a növekedés természetes maradjon.”

A Creatinsta több mint 130 influenszerrel áll kapcsolatban, közülük több tucattal már le is szerződtek. A kampányok során az influenszer adatbázisukból kiválasztják az adott üzenethez, márkához leginkább passzolókat, így végül egyszerre akár 10-20 olyan véleményvezérnél is futhat a kampány, akik egyenként 3-5 ezres, valódi követőtáborral rendelkeznek. Végeredményben így sokkal stabilabb és nagyobb elérést tudnak hozni, mint a jóval nagyobb követőbázissal rendelkezők – pont az aktív és organikus közösség miatt.

Úgymond “saját” influenszerek felépítésével is foglalkoznak. “Ha valakit érdekel a vlogolás, blogolás, nyugodtan megkereshet minket. Fontos számunkra az, hogy az illetőnek legyen egy víziója és olyan személyisége, ami minket is meggyőz” – mondja a szakember. Szeretnék a közösségi média marketinget “nyugati színvonalra” emelni azért, hogy “lássák a fiatalok azt, hogyha színvonalat és értéket adnak át, azt a közösség meghálálja.”

Az alapító partner, a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. régóta a piacon van már. Több hazai és nemzetközi vállalat kampányán dolgoztak már, ám a szolgáltatásaik között eddig nem szerepelt az influenszermarketing. Jagodics Rita, ügyvezető szerint “annyi információval bombáznak minket nap, mint nap, ami miatt már régen kialakult a bőség zavara. Ezért egyre fontosabbak a véleményvezérek, egyre nő az influenszerek ereje. Ha ugyanis ők ajánalank valamit, az már jelent egyfajta eligazodási pontot. Ez pedig sokszor felgyorsítja a vásárlást, mivel már megvan egy alapvető bizalom a véleményvezér felé.”

A Creatinstánál teljes folyamatokban gondolkodnak. Azaz nem feltétlenül csak az online térre koncentrálnak, hanem a kampányokat kiegészítik eseményekkel és egyéb eszközökkel is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...