- Hirdetés -

Új információs portál indult

|

- Hirdetés -

Már hivatalosan is elstartolt az unissu.com, a PropTech guruk által alapított globális információs platform. A hiánypótló információs gyűjtőportál célja, hogy egy helyen legyenek elérhetőek a PropTech cégek, szolgáltatások és az ingatlanpiac digitalizációjával kapcsolatos minden információ. A portál indulásának napján már több mint 6000 PropTech cég érhető el az oldalon, a világ minden részéről. Az unissu.com közép-európai partnere a CEE régió vezető ingatlanmédia és rendezvény platformja, a Portfolio Csoporthoz tartozó Property Forum.

A Proptech (property technology) egy gyűjtőfogalom, amely a digitalizációt állítja az ingatlanszektor szolgálatába. A PropTech cégek olyan megoldásokat, szolgáltatásokat hoznak létre, melyek különböző innovatív technológiák (pl. virtuális valóság, kiterjesztett valóság, 3D modellezés, okos szenzorok, stb.) segítségével próbálnak elérni olyan eredményeket, mint a hatékonyabb energiafelhasználás, a jobb irodafelhasználói élmény vagy a gördülékenyebb kommunikáció bérlők és tulajdonosok között.

Elérhetővé vált a www.unissu.com oldala az ingatlanszakma számára. Az új vállalkozás, mely több mint 6000 PropTech céget gyűjtött össze szerte a világból, fő célja az, hogy segítse a piac szereplőit eligazodni a szakma jelenleg is zajló digitális átalakulásában.

Más iparágakhoz hasonlóan az ingatlanpiac is elkezdte felismerni a technológia nyújtotta előnyöket, világszerte több ezer cég segíti intelligens megoldásokkal az ingatlanok hatékonyabb építését, fenntartását, használatát és értékesítését. A PropTech egyik lényege, hogy globális megoldásokat kínál helyi problémákra, a PropTech maga azonban nem a megoldás, hanem csak egy kis része az ingatlanpiac szélesebb digitális átalakulásának. James Dearsley, az Unissu társalapítója szerint ezt az átalakulást nem villámcsapásként kell elképzelnünk, hanem egy olyan folyamatként, ami fokozatosan szivárog be és alakítja át az egész iparágat

Az Unissu.com látogatói ingyenesen regisztrálhatnak és az alábbi funkciókat élvezhetik:

  • Kereshető globális adatbázis több mint 6000 PropTech céggel
  • Közösségi fórum beszélgetésekkel és vitákkal PropTech témában
  • Cikkek, videók és podcastek a világ top 40 PropTech gurujától
  • PropTech álláslehetőségek gyűjteménye
  • Ingatlanpiaci és PropTech események naptára szerte a világból

A fizetős felhasználok ezen felül a platform analitikai funkciók is használhatják, melyek a PropTech világát felfedező ingatlanos cégek okosabb és gyorsabb döntéshozatalát hívatottak segíteni, valamint megtekinthetik az összes PropTech-finanszírozási eseményt, a Crunchbase partnerségének köszönhetően.

A világszerte jól ismert PropTech guruk, James Dearsley és Eddie Holmes által alapított Unissu készen áll arra, hogy egy kihagyhatatlan állomás legyen minden PropTech-kel kapcsolatos keresés és döntéshozatal során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...