- Hirdetés -

Új italmárka a magyar piacon

|

- Hirdetés -

Magyarországon is elérhetővé váltak az amerikai AMASS vállalat egyedi, száz százalékban természetes összetevőkből álló szeszesital-kínálatának kiemelt termékei, az AMASS Dry Gin és az AMASS Botanic Vodka. A kukorica alapú gin 29-féle gyógynövény és fűszer felhasználásával készül Los Angelesben, egyedi ismertetőjele az erős, hibiszkusz, gyömbér és kardamom által kölcsönzött citrusos íz. A skandináv italkultúra történetét idéző, természetes alapanyagokból készült vodka textúráját pedig a körömvirágból és kamillából eredő virágos íz, illetve a citromhéj teszi selymessé. Az AMASS Gint és az AMASS Botanic Vodkát egy kiváló női lepárlómester, a filmes szakmából érkező Morgan McLachlan álmodta meg azzal a céllal, hogy az igényes fogyasztóknak olyan, kizárólag növényekből álló italokat nyújtson, amelyek túlmutatnak a hagyományos szeszesital-kínálaton, és a növények révén teremtenek lehetőséget a minőségi kikapcsolódásra.

A 2019-ben alapított, kaliforniai székhelyű AMASS azt a célt tűzte ki az alapításakor, hogy a hagyományos szeszesital-kínálaton túlmutatva, olyan prémium kategóriás termékeket készítsen, amelyek száz százalékban természetes botanikus és adaptogén összetevőkből állnak, és kizárólag növényeket tartalmaznak. A vállalatnál a gyógynövények és fűszerek megfelelő elegyével kísérleteznek, annak érdekében, hogy kiszolgálhassák azokat a fogyasztókat, akik a természetességet és a fenntarthatóságot helyezik előtérbe.

A vállalat egyik kiemelt alkoholterméke az AMASS Dry Gin egy komplex ízvilággal rendelkező, 45 százalékos alkoholtartamú, száz százalékban természetes összetevőkből álló gin. A kukorica alapú, erős citrusos ízű termék 29-féle gyógynövényt és fűszert tartalmaz, amely hozzávalók közül 11 Kaliforniából származik, több pedig a – korábban a filmes szakmában tevékenykedő – lepárlómester és társ-alapítónő Morgan McLachlan saját kertjében nő. Az AMASS Gin vegán, gluténmentes, nem tartalmaz hozzáadott cukrot, édesítőszert és mesterséges színezéket, ellenben a készítésekor számos egzotikus gyümölcsöt, így citromot, narancsot és grapefruitot, Cascara Sagrada kérget, Reishi-gombát, valamint úgynevezett Lion's Mane gombakivonatot és egy Ashwagandha nevű gyógynövényt is felhasználnak. A fűszerezés során pedig kaliforniai babért, hibiszkuszt, kakaót, kardamomot, kaffír lime levelet és gyömbért használnak.

Az ugyancsak 45 százalékos alkoholtartalmú AMASS Botanic Vodka ízvilágát elsősorban a skandináv italkultúra, illetve az Északi lepárlási hagyományok inspirálták. Miután a vodkát aprólékosan lepárolják, kézzel reszelt citrusokkal ízesítik. Az AMASS-vodka száz százalékban természetes alapanyagokból készül, az alkohol lágy struktúráját pedig glicerin helyett a körömvirág kivonata adja.

Az AMASS termékportfóliójának másik fontos részét, az öngondoskodásra fókuszáló üzletágként többek között a szappanok, a gyertyák és a kézfertőtlenítők adják. A prémium italmárka alkoholtermékei ma már számos országban kaphatók, összesen mintegy 1800 ponton forgalmazzák őket, így például globálisan a SOHO HOUSE-okban, hat Michelin-csillagos étteremben és négy olyan bárban is, amelyet a világ legjobb tíz bárja között tartanak számon. Hazánkban az AMASS Dry Gin és az AMASS Botanic Vodka forgalmazását a Culinaris Kft. végzi kiskereskedelmi prémium delikát üzleteiben és nagykereskedelmi csatornáin.

Emellett az amerikai vállalatban tulajdonrészt szerzett az ifj. Sánta János 100 százalékos tulajdonában álló, holdingtársaságként működő Solidium Capital Kft., amely így tovább bővítette a fenntarthatóságra, tradícióra és innovációra épülő befektetési portfólióját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA