A magyarok közel 80 százalékának a saját tulajdonú lakás adja meg az otthon melegét – derül ki az OTP Bank Hello Otthon felméréséből. A hitelintézet legújabb integrált kampányában a lakásvásárlás és az otthonteremtés dilemmáit mutatja be egyedi, személyes hangvételű tartalmakon keresztül.
Az áprilisban induló Hello Otthon kampány keretében az OTP Bank olyan hosszú távú branded content platformot épít, amiben az online történetmesélés eszközével mutatja be a lakásvásárláskor felmerülő legkülönbözőbb dilemmákat, kihívásokat és felmerülő kérdéseket – írja közleményében a pénzintézet.
„A legfrissebb kutatásunk rámutatott, hogy a saját otthon és a saját tulajdonú lakás fogalmát szinte azonosnak tekintjük. Azonban a vásárlás során – anyagi helyzettől függetlenül – számos dilemmával szembesülünk; legyen szó éppen az új otthon környékéről vagy a konyha, fürdőszoba kialakításáról. A Hello Otthon kampányunkban többek között arra is szeretnénk felhívni az otthonkeresők figyelmét, hogy megfelelő előkészületek és egy szakértő tanácsadó segítségével a pénzügyek terén kevesebb dilemmával kell szembesülniük. Ezzel pedig időt és energiát spórolhatnak meg, és kiegyensúlyozottabban vághatnak bele az álomotthon megtalálásának folyamatába” – mondta el Dolezsai Gergely, az OTP Bank Márkamenedzsment és Marketing Kommunikációs Főosztályvezetője
A kampány során az OTP Bank elsősorban a lakásvásárlók három legnagyobb csoportjának, az önállósodók, a családalapítók és az előre gondoskodók kihívásait kívánja bemutatni.
Az önállósodók csoportjába olyan fiatal felnőttek tartoznak, akik első lakásukat készülnek megvásárolni, a családalapítók esetében már inkább lakáscseréről van szó, ami nemcsak egy pár, hanem egy család számára is otthonos lehet. Az előre gondoskodók csoportjában pedig olyan (általában középkorú) szülők tartoznak, akik befektetési céllal vásárolnak ingatlant, amit aztán felnövő gyermeküknek szánnak.
Az insightok és a relevancia alátámasztására az OTP Bank megbízásából elkészült a hazai piac egyik legátfogóbb lakásvásárlási szokásokat és attitűdöket vizsgáló reprezentatív felmérése, az OTP Bank Hello Otthon kutatás, amelynek eredményeit a pénzintézet több hullámban fogja kommunikálni az év során.
Az év végéig tartó kampány a későbbiekben a lakáskérdéseknek még számos szórakoztató és tanulságos aspektusát veszi górcső alá ismert szereplők valós élettörténetein keresztül.