Michal Malysa-t nevezték ki az Eurowag csoport új kommunikációs igazgatójának. A szakember tizenöt piacon vezényli majd a társaság külső és belső kommunikációját, beleértve a public relationst, a sajtókapcsolatokat, a munkáltatói márkaépítést és a közösségi médiát.
Mielőtt az Eurowaghez csatlakozott volna, az új igazgató közel négy évig dolgozott a Deloitte-nál, ahol a PR-tevékenységért és a külső kommunikációért felelt, azt megelőzően pedig öt évig töltötte be a Grayling ügynökség Public Relations igazgatói pozícióját. Michal jelentős kommunikációs tapasztalattal rendelkezik az üzleti tanácsadás, a technológia, az IT, a pénzügy és még további iparágak területén is. Az ügynökség előtt Michal nyolc évig újságíróként dolgozott a TV Nova, a Pražský deník, a Český rozhlas és a Česká televize sajtóorgánumoknál.
A Cseh Köztársaságban 25 évvel ezelőtt alapított, dinamikusan növekvő Eurowag Európa 15 országában nyújt fizetési és technológiai platformot a közúti fuvarozási iparág szereplőinek. A vállalat jelenleg 30 különböző országból, több mint ezer szakembert foglalkoztat.