Új kommunikációs vezetővel folytatja az AMC

A DIGI/Invitel távközlési szolgáltatótól érkezett az AMC Networks International CNE marketing és kommunikációs igazgatósága új kommunikációs vezetője. Ruska Viktória a hazai piac mellett a környező országok tartalmi kommunikációját, PR és közösségi média területeit irányítja.

A szakember a DIGI/Invitelnél szintén hasonló tisztséget töltött be, azt megelőzően pedig 13 éven keresztül volt a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője. Pályakezdőként az akkor piacra lépett HBO-nál műsorszerkesztésben dolgozott, majd később a T-Mobil átmárkázását segítette. Tanulmányait a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen angol és magyar szakon, valamint az egyesült-államokbeli Edinboro University of Pennsylvania média karon tömegkommunikációra specializálódva folytatta.

Az AMCNI CNE portfóliójába 12 csatornamárka tartozik, köztük a zászlóshajó AMC, továbbá a Filmcafe, Film Mánia, Film+ (csak Csehországban és Szlovákiában), Kinowelt (Németországban), Sport1, Sport2, Minimax, JimJam, Spektrum, Spektrum Home és TV Paprika csatornák, valamint az AMC Mikro digitális applikáció.