A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása.
Az év digitálismarketing-eseményét szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célja, hogy a mindennapok során használható marketingmegoldások bemutatásával hozzájáruljon az igényes és szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a hazai marketingszakma gyakorlati szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében – mondja a szervezet elnöke, Hinora Ferenc. Mindez egyben ahhoz is hozzájárul, hogy a szakmán túl, az üzleti döntéshozók is jól lássák a marketingtevékenységek üzleti növekedésben betöltött kiemelt szerepét. A Digital Forum fő küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása – emeli ki a szervezet elnöke.
A technológia villámgyors fejlődése napról napra új eszközökkel gazdagítja a digitális marketing eszközrendszerét, amelyek egyszerre nyújtanak izgalmas kihívásokat és innovatív lehetőségeket. Éppen ezért, a már hagyományos szakmai és üzleti csúcstalálkozón, a Marketing Summiton túl, amelyet 2025-ben szeptember 18-án a MÜPA-ban szerveznek, jövő évtől kezdve minden év elején megrendezi majd a Magyar Marketing Szövetség a Digitális Marketing Forum-ot is. Az esemény célja az, hogy elismert gyakorló hazai szakemberek segítségével bemutassa azokat a legújabb digitális marketinggyakorlatokat és eszközöket, amelyek elengedhetetlenek a sikeres működéséhez, illetve fejlődéséhez.
Az esemény két fő színpadán a marketing digitális eszközparkja és AI-alapú megoldások kerülnek majd középpontba. A fórum további két tematikus teremében emellett izgalmas város- és sportmarketing előadásokkal készülnek a szervezők, ahol szintén a digitális innovációé lesz a főszerep.
A CONVERSION ARENA-ban az adatlapú marketing, a konverziógenerálás, valamint a digitális médiavásárlás aktuális eszközei és megoldásai kerülnek majd napirendre. Az itt elhangzó előadásokból többek között választ kaphatunk arra, hogy hogyan segítik a prediktív analitikai megoldások a lojalitásprogramok sikerét, hogyan lehet továbbfejleszteni a marketing és értékesítési folyamatok automatizációját, valamint hogyan támogatják a megbízható webanalitikai adatok a terveinket. Ezek mellett például még azt is megtudhatjuk, melyek ma a legeredményesebb konverziós megoldások és eszközök, illetve, hogy mit nyújthat az AI-vezérelt valós idejű teljesítményoptimalizálás?
A másik főteremben, amely az AI & CONTENT ARENA nevet viseli, a személyközpontú és CX-vezérelt marketing, a tartalomgenerálás és a közösségi média, valamint a reklámkreatívok AI-támogatott készítése és multiplikálása áll majd a középpontban. Ebben a teremben többen között arra adnak majd választ az előadók, hogy milyen lehetőségeket ad az AI-alapú perszonalizáció és milyen etikai kihívásokkal kell eközben szembenéznünk, hogyan és hol szerezzünk be olyan információkat, amelyekkel jobb ügyfélélményt nyújthatunk, illetve azt is megtudhatjuk, hogy vajon az AI-vezérelt virtuális influencereké, vagy pedig a személyeké lesz-e a jövő a digitális térben? Ezen túl olyan izgalmas kérdések is napirendre kerülnek, mint például; hogyan alkalmazhatjuk a mesterséges intelligenciát a videós tartalomgyártásban, illetve hogyan fordíthatjuk állíthatjuk az adatokat a kreativitás szolgálatába?
A Forum két további termében workshop jellegű tematikus tartalommal találkozhatnak majd az érdeklődők, hiszen a SMART & DIGITAL CITY FORUM teremében városmarketing, míg a SPORT & BRANDS FORUM pódiumán sportmarketing eseteket és gyakorlatokat dolgoznak majd fel az előadók, digitális fókusszal. De ez még nem minden, ugyanis az eseményen kerül majd sor a Marketing Diamond Awards, az Év Honlapja Díj, a Városmarketing, valamint az idén újra életre hívott Sportmarketing Diamond Awards elismeréseinek átadására is. A Digitális Marketing Forum folyamatosan aktualizálódó programját és előadóit itt követhetik nyomon az érdeklődők.
Hiszünk a digitalizáció erejében! Az esemény fő szervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezője a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, akik a védnöki körrel együtt elkötelezetten hisznek abban, hogy a korszerű, AI megoldásokkal támogatott digitális marketingtevékenység eredményesen támogatja az üzleti növekedést és egyúttal magasabb szintre emeli a szakma színvonalát és megbecsülését.