- Hirdetés -

Új korszakot nyit a Westend

|

A Westend legújabb fejlesztése, a „Westend – összekapcsolva a várossal” mikromobilitási szolgáltatása országosan kiemelkedő lehetőségekkel várja a látogatókat. Ez a projekt nemcsak a bevásárlóközpont kényelmes és gyors elérését biztosítja, hanem a fenntarthatósági törekvések élharcosa is.

A bevásárlóközpontok számára elengedhetetlen, hogy az üzletek könnyen és időhatékonyan megközelíthetőek legyenek, ezért kiemelten fontos, hogy ehhez a legmodernebb, a látogatók igényeit maximálisan kiszolgáló, fenntartható infrastruktúrát biztosítson.

A Westend elkötelezett a legmagasabb színvonalú, komplex szolgáltatások és a fenntarthatóság összekapcsolása mellett, s ennek fontos eleme a környezetkímélő közlekedési infrastruktúra kialakítása, hiszen ez közvetlenül hozzájárul a károsanyag-kibocsátás és légszennyezés csökkentéséhez. A bevásárlóközpont tudatosan támogatja nemcsak a hagyományos tömegközlekedést, hanem a modern mikromobilitási lehetőségeket, mint az elektromos rollerek és kerékpárok használatát is. Emellett folyamatosan vizsgálja a kapcsolódó fejlesztési lehetőségeket.

A Westend az előző években kialakított környezetkímélő közlekedést támogató eszközparkja mellett 2024 nyarától 24 új, dedikált autómegosztó parkolóhelyet biztosít a fenntartható és hatékony utazás támogatása érdekben. Ezzel is ösztönzi a látogatókat a zöld közlekedési eszközök használatára, ezáltal csökkentve a környezetterhelést.

A Westend ma már egyedülállóan komplex mobilitási lehetőségeket kínál Budapest szívében:

32 autómegosztó parkolóhely

76 kerékpáros parkolóhely

22 MOL Bubi állomás

63 rolleres parkolóhely

8 futár kerékpár parkolóhely

12 futár robogós parkolóhely

Ioana Ion, a Westend ügyvezetője hangsúlyozta: „A Westend mindig is úttörő szerepet vállalt a fenntarthatósági törekvésekben és a modern városi élet fejlesztésében. A mikromobilitási hub létrehozása és bővítése nemcsak a vásárlóink kényelmét szolgálja, hanem jelentős lépést teszünk a környezettudatos közlekedés előmozdításában is. Fontos számunkra, hogy példát mutassunk a városi közlekedés fenntartható átalakításában, és büszkék vagyunk arra, hogy látogatóink számára egyre több zöld közlekedési lehetőséget kínálhatunk. Hiszünk abban, hogy a városi élet minősége javítható a környezetbarát megoldások bevezetésével és népszerűsítésével.”

Szemerédi Dóra Diána, a Gránit Pólus Csoport ESG és Vállalati kapcsolatokért felelős vezetője kiemelte: „A mikromobilitás többet jelent, mint egy modern közlekedési megoldás - alapvető változást hoz a városi élet minőségében és a környezeti terhelés csökkentésében. A Gránit Pólus csoport elkötelezett amellett, hogy a fenntarthatóság ne csupán egy jelszó legyen, hanem a mindennapok szerves része. A Westend cégcsoportunk legjelentőségteljesebb ingatlana, mely egyúttal az ország leglátogatottabb bevásárlóközpontja is, ezért az itt történő fejlesztések aktívan hozzájárulnak a budapesti mobilitás fenntartható átalakításához. Ez a projekt nemcsak a jövőért tett felelősségvállalás, hanem alapvető szemléletformáló céllal is bír. Arra törekszünk, hogy látogatóink is felismerjék a zöld közlekedés előnyeit és rendszeresen igénybe vegyék ezeket a lehetőségeket.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...