- Hirdetés -

Új kreatív platform a K&H-nál

|

A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú kreatív kampány után a fényfestés koncepcióját használja mostantól reklámjaiban.
Egyszerű, lendületes, dinamikus mozdulatok, mégis részletgazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek meg a filmekben és tartják fenn folyamatosan a figyelmet. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják először.
A K&H olyan irányba lépett tovább új, középtávú reklámkoncepciójában, mely művészi és részletgazdag megvalósításában is használja a dinamikusan fejlődő digitális technikát.
„Választásunk a célcsoport körében végzett kutatások után a fényfestés koncepcióra esett. Hosszú évek után elbúcsúzunk az árnyszínháztól, és november 15-től a fénynek adjuk át a főszerepet, így mondhatjuk, hogy az árnyékot a fény váltja fel. Új platformunk a fényfestésre épül, amelynek segítségével álmodhatunk, alakjaink és mondanivalónk pedig a 3 dimenziós térhatás jóvoltából öltenek testet. A festés könnyű és gördülékeny stílusa révén fiatalos, dinamikus, élénk, vidám, könnyed, nyitott, valamint modern és újító szellemiségű történetek elevenednek meg. Egyszerű mozdulatok, mégis részlet gazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek majd meg a filmekben. A rajzolt figurák sokszínűsége, változatossága és a valódi történetek folyamatosan fenntartják a figyelmet. Ez a platform egyszerre formálja meg a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket, a fény digitális, 3D megjelenítése kapcsán, amelyek azonban az embertől, az ember által válnak valósággá. Ebben a digitális világban továbbra is fontos szerepe van az emberi tényezőknek, a személyes kötődésnek, az érzelmeknek. A platform ezt hivatott kifejezni. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használjuk először” – mondta el Horváth Magyary Nóra a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
„A film különlegessége, hogy térhatásúak a festett tárgyak, azaz a 3D technikát itt is alkalmaztuk. A reklámfilm mellett citylight plakátjaink is megjelennek a köztereken, december 1-jén pedig minderre speciális fázisváltó citylight plakátokkal erősítünk rá. Ez annyit jelent, hogy különböző szemszögből más-más képrészlet tűnik fel. Mindenkinek ajánlom, aki teheti, hogy látogasson el a budapesti Keleti Pályaudvarnál kifeszített óriási épülethálónkhoz is, amelybe LED csíkokat szőttek, így macink színei egymást követve villannak fel, míg végül az egész figura felragyog. Mindezekkel párhuzamos elindult az online kampány és a fiókokban is felbukkannak a hagyományos eszközök, sőt a székházon is lecseréltük a fóliát. Még egy meglepetést tartogatunk. A fióki és citylight plakátok, valamint a szórólapok ismét különleges, kreatív felületként funkcionálnak, azaz a kiterjesztett valóság (augmented reality) közvetítésére képesek” – emelte ki még Horváth Magyary Nóra az új platform kapcsán.
A kreatív koncepció alapötletét a McCann Budapest és a Laboratory Group reklámügynökségek jegyzik, valamint a koncepció megvalósítója is ez a két reklámügynökség, melyek nyáron nyerték el a bank reklámügynökségi tenderét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...