A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú kreatív kampány után a fényfestés koncepcióját használja mostantól reklámjaiban.
Egyszerű, lendületes, dinamikus mozdulatok, mégis részletgazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek meg a filmekben és tartják fenn folyamatosan a figyelmet. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják először.
A K&H olyan irányba lépett tovább új, középtávú reklámkoncepciójában, mely művészi és részletgazdag megvalósításában is használja a dinamikusan fejlődő digitális technikát.
„Választásunk a célcsoport körében végzett kutatások után a fényfestés koncepcióra esett. Hosszú évek után elbúcsúzunk az árnyszínháztól, és november 15-től a fénynek adjuk át a főszerepet, így mondhatjuk, hogy az árnyékot a fény váltja fel. Új platformunk a fényfestésre épül, amelynek segítségével álmodhatunk, alakjaink és mondanivalónk pedig a 3 dimenziós térhatás jóvoltából öltenek testet. A festés könnyű és gördülékeny stílusa révén fiatalos, dinamikus, élénk, vidám, könnyed, nyitott, valamint modern és újító szellemiségű történetek elevenednek meg. Egyszerű mozdulatok, mégis részlet gazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek majd meg a filmekben. A rajzolt figurák sokszínűsége, változatossága és a valódi történetek folyamatosan fenntartják a figyelmet. Ez a platform egyszerre formálja meg a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket, a fény digitális, 3D megjelenítése kapcsán, amelyek azonban az embertől, az ember által válnak valósággá. Ebben a digitális világban továbbra is fontos szerepe van az emberi tényezőknek, a személyes kötődésnek, az érzelmeknek. A platform ezt hivatott kifejezni. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használjuk először” – mondta el Horváth Magyary Nóra a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
„A film különlegessége, hogy térhatásúak a festett tárgyak, azaz a 3D technikát itt is alkalmaztuk. A reklámfilm mellett citylight plakátjaink is megjelennek a köztereken, december 1-jén pedig minderre speciális fázisváltó citylight plakátokkal erősítünk rá. Ez annyit jelent, hogy különböző szemszögből más-más képrészlet tűnik fel. Mindenkinek ajánlom, aki teheti, hogy látogasson el a budapesti Keleti Pályaudvarnál kifeszített óriási épülethálónkhoz is, amelybe LED csíkokat szőttek, így macink színei egymást követve villannak fel, míg végül az egész figura felragyog. Mindezekkel párhuzamos elindult az online kampány és a fiókokban is felbukkannak a hagyományos eszközök, sőt a székházon is lecseréltük a fóliát. Még egy meglepetést tartogatunk. A fióki és citylight plakátok, valamint a szórólapok ismét különleges, kreatív felületként funkcionálnak, azaz a kiterjesztett valóság (augmented reality) közvetítésére képesek” – emelte ki még Horváth Magyary Nóra az új platform kapcsán.
A kreatív koncepció alapötletét a McCann Budapest és a Laboratory Group reklámügynökségek jegyzik, valamint a koncepció megvalósítója is ez a két reklámügynökség, melyek nyáron nyerték el a bank reklámügynökségi tenderét.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.