A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú kreatív kampány után a fényfestés koncepcióját használja mostantól reklámjaiban.
Egyszerű, lendületes, dinamikus mozdulatok, mégis részletgazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek meg a filmekben és tartják fenn folyamatosan a figyelmet. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják először.
A K&H olyan irányba lépett tovább új, középtávú reklámkoncepciójában, mely művészi és részletgazdag megvalósításában is használja a dinamikusan fejlődő digitális technikát.
„Választásunk a célcsoport körében végzett kutatások után a fényfestés koncepcióra esett. Hosszú évek után elbúcsúzunk az árnyszínháztól, és november 15-től a fénynek adjuk át a főszerepet, így mondhatjuk, hogy az árnyékot a fény váltja fel. Új platformunk a fényfestésre épül, amelynek segítségével álmodhatunk, alakjaink és mondanivalónk pedig a 3 dimenziós térhatás jóvoltából öltenek testet. A festés könnyű és gördülékeny stílusa révén fiatalos, dinamikus, élénk, vidám, könnyed, nyitott, valamint modern és újító szellemiségű történetek elevenednek meg. Egyszerű mozdulatok, mégis részlet gazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek majd meg a filmekben. A rajzolt figurák sokszínűsége, változatossága és a valódi történetek folyamatosan fenntartják a figyelmet. Ez a platform egyszerre formálja meg a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket, a fény digitális, 3D megjelenítése kapcsán, amelyek azonban az embertől, az ember által válnak valósággá. Ebben a digitális világban továbbra is fontos szerepe van az emberi tényezőknek, a személyes kötődésnek, az érzelmeknek. A platform ezt hivatott kifejezni. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használjuk először” – mondta el Horváth Magyary Nóra a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
„A film különlegessége, hogy térhatásúak a festett tárgyak, azaz a 3D technikát itt is alkalmaztuk. A reklámfilm mellett citylight plakátjaink is megjelennek a köztereken, december 1-jén pedig minderre speciális fázisváltó citylight plakátokkal erősítünk rá. Ez annyit jelent, hogy különböző szemszögből más-más képrészlet tűnik fel. Mindenkinek ajánlom, aki teheti, hogy látogasson el a budapesti Keleti Pályaudvarnál kifeszített óriási épülethálónkhoz is, amelybe LED csíkokat szőttek, így macink színei egymást követve villannak fel, míg végül az egész figura felragyog. Mindezekkel párhuzamos elindult az online kampány és a fiókokban is felbukkannak a hagyományos eszközök, sőt a székházon is lecseréltük a fóliát. Még egy meglepetést tartogatunk. A fióki és citylight plakátok, valamint a szórólapok ismét különleges, kreatív felületként funkcionálnak, azaz a kiterjesztett valóság (augmented reality) közvetítésére képesek” – emelte ki még Horváth Magyary Nóra az új platform kapcsán.
A kreatív koncepció alapötletét a McCann Budapest és a Laboratory Group reklámügynökségek jegyzik, valamint a koncepció megvalósítója is ez a két reklámügynökség, melyek nyáron nyerték el a bank reklámügynökségi tenderét.
- Hirdetés -
Új kreatív platform a K&H-nál
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+
Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...
Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel
Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...
A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével
A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...
Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető
Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...
Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban
A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...
Így alakulhat az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...
A Z generációval erősíthet Európa
Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...
Erre hajtott a NAV 2024-ben
A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...
Új trendek jönnek a munka világában
Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...
Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja
Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...
- Hirdetés -