A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú kreatív kampány után a fényfestés koncepcióját használja mostantól reklámjaiban.
Egyszerű, lendületes, dinamikus mozdulatok, mégis részletgazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek meg a filmekben és tartják fenn folyamatosan a figyelmet. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják először.
A K&H olyan irányba lépett tovább új, középtávú reklámkoncepciójában, mely művészi és részletgazdag megvalósításában is használja a dinamikusan fejlődő digitális technikát.
„Választásunk a célcsoport körében végzett kutatások után a fényfestés koncepcióra esett. Hosszú évek után elbúcsúzunk az árnyszínháztól, és november 15-től a fénynek adjuk át a főszerepet, így mondhatjuk, hogy az árnyékot a fény váltja fel. Új platformunk a fényfestésre épül, amelynek segítségével álmodhatunk, alakjaink és mondanivalónk pedig a 3 dimenziós térhatás jóvoltából öltenek testet. A festés könnyű és gördülékeny stílusa révén fiatalos, dinamikus, élénk, vidám, könnyed, nyitott, valamint modern és újító szellemiségű történetek elevenednek meg. Egyszerű mozdulatok, mégis részlet gazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek majd meg a filmekben. A rajzolt figurák sokszínűsége, változatossága és a valódi történetek folyamatosan fenntartják a figyelmet. Ez a platform egyszerre formálja meg a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket, a fény digitális, 3D megjelenítése kapcsán, amelyek azonban az embertől, az ember által válnak valósággá. Ebben a digitális világban továbbra is fontos szerepe van az emberi tényezőknek, a személyes kötődésnek, az érzelmeknek. A platform ezt hivatott kifejezni. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használjuk először” – mondta el Horváth Magyary Nóra a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
„A film különlegessége, hogy térhatásúak a festett tárgyak, azaz a 3D technikát itt is alkalmaztuk. A reklámfilm mellett citylight plakátjaink is megjelennek a köztereken, december 1-jén pedig minderre speciális fázisváltó citylight plakátokkal erősítünk rá. Ez annyit jelent, hogy különböző szemszögből más-más képrészlet tűnik fel. Mindenkinek ajánlom, aki teheti, hogy látogasson el a budapesti Keleti Pályaudvarnál kifeszített óriási épülethálónkhoz is, amelybe LED csíkokat szőttek, így macink színei egymást követve villannak fel, míg végül az egész figura felragyog. Mindezekkel párhuzamos elindult az online kampány és a fiókokban is felbukkannak a hagyományos eszközök, sőt a székházon is lecseréltük a fóliát. Még egy meglepetést tartogatunk. A fióki és citylight plakátok, valamint a szórólapok ismét különleges, kreatív felületként funkcionálnak, azaz a kiterjesztett valóság (augmented reality) közvetítésére képesek” – emelte ki még Horváth Magyary Nóra az új platform kapcsán.
A kreatív koncepció alapötletét a McCann Budapest és a Laboratory Group reklámügynökségek jegyzik, valamint a koncepció megvalósítója is ez a két reklámügynökség, melyek nyáron nyerték el a bank reklámügynökségi tenderét.
- Hirdetés -
Új kreatív platform a K&H-nál
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Idén is keresik a legsikeresebb startupokat
A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...
Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon
Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...
Ez lehet az okosmobilok jövője
Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...
Kizöldül a Nádudvari
Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...
Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4
December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...
Jeges izgalmak a Sport TV-n
Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...
Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között
Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...
Automata boltot nyitott a Spar
Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...
Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása
A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...
Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók
A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...
- Hirdetés -