- Hirdetés -

Új kreatív ügynökségi hálózat indult

|

Wendy Clark, a Dentsu International Global CEO-ja és Fred Levron, Global Chief Creative Officer a Cannes Lions fesztiválon bejelentette egy új kreatív ügynökségi hálózat, a Dentsu Creative megszületését. Ez a Dentsu jelenlegi kreatív ügynökségeit egyesíti magában, és a jövőben a Dentsu International egyedüli, globális kreatív ügynökségeként fog működni. A kreativitás a Dentsu International propozíciójában – amely a kreatív, média és CXM (Customer Experience Management) egykézből való kiszolgálását fogalmazza meg – központi szerepet kap, és hozzájárul azon ambíciójához, hogy a legintegráltabb ügynökségi hálózat legyen a világon.

A Dentsu International egy teljesen új, globális kreatív hálózatot hozott létre a kreatív ügynökségei – DentsuMB, 360i és Isobar – egyesítésével. A bevezetés egy széleskörű stratégia része, melynek célja egyfelől az ügyfeleknek nyújtott kreatív szolgáltatási portfólió egyszerűsítése, másfelől pedig a kreativitás felerősítése és kiterjesztése a hálózat minden területére és tevékenységére. A Dentsu Creative küldetése, hogy a márkák és a vállalatok fejlődését a ‘modern kreativitás’ alkalmazásával lendítse előre, amely kultúrateremtő, társadalomformáló és jövőt alakító ötleteket hoz létre.

Fred Levron, akinek eddigi, elismert munkásságában is megnyilvánul a kreativitás transzformáló ereje, 2021 novemberében csatlakozott a Dentsuhoz mint Chief Creative Officer. Az ő vezetése alatt a Dentsu Creative 46 piacon, 9000 kreatív szakemberrel van jelen, akik további 37 000 média- és CXM szakemberrel dolgoznak együtt a Dentsu International hálózatában és szorosan együttműködnek a Dentsu japán kreatív csapatával is. A Dentsu Creative vezetői gárdája a jövőben tovább bővül majd stratégiai, tartalomkészítői, üzleti és kreatív szakemberek új generációjával.

A bejelentéskor Fred Levron többek között a következőket mondta: „Ha lehetőséged lenne egy vadonatúj, nemzetközi, kreatív ügynökségi hálózat felépítésére, mely a modern világnak szól, hogyan nézne ki? A mi válaszunk erre a Dentsu Creative elindítása. Az ügyfelek, a szakemberek és általában véve az iparág már régóta áhítja a változást: abban, ahogyan márkákat építünk, abban, ahogyan együtt dolgozunk, és abban, hogy milyen szerepet adunk a kreativitásnak ezekben a folyamatokban. A jelenlegi szereplők lefektették a múlt századi szabályokat, mi pedig az előttünk álló évtizedek szabályrendszerét akarjuk megírni.”

Wendy Clark mindehhez a következőket tette hozzá: „A Dentsu egy modern ügynökségi hálózatot épít, aminek a motorja a ‘horizontális kreativitás’. Ez a szemlélet egyesíti a kollégáinkat, a képességeinket, valamint az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásainkat. Szerencsések vagyunk, hogy meríthetünk a japán örökségből, ami a mesterségbeli tudásra, a szakértelemre, továbbá az innovációra és a kreativitásra helyezi a hangsúlyt. A modern kreativitás Japánban született meg, majd a világ részévé vált. A Dentsu Creative egyszerűsített, modern kreatív szolgáltatást nyújt, amely válaszol az ügyfelek azon igényére, hogy megszüntessük az ügynökségi silókat és a hatékonytalanságot, helyette pedig zökkenőmentesen kössük össze a megfelelő tudást a megfelelő lehetőségekkel a megfelelő időben.”

Busák István, a Dentsu Creative Hungary (korábban Isobar Budapest) vezetője üdvözölte az új kreatív ügynökségi márka megérkezését: „A Dentsu Creative bevezetésével létrehozzuk a legintegráltabb kreatív ügynökségi hálózatot, ami úgy működik, mint egy élő organizmus: összekapcsolja a megfelelő tudást a megfelelő feladattal, a megfelelő pillanatban, bárhol is jelentkezzen a hálózaton belül. Ügyfeleink – mérettől és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül – nemcsak a magyarországi csapat, hanem a teljes Dentsu Creative hálózat erőforrásához és szaktudásához is könnyen és gyorsan hozzáférnek. A hálózaton átívelő közös és hatékony munkát a radikális kollaboráció technikai és módszertani eszközei teszik lehetővé. Ez egy teljesen újfajta kreatív szemlélet, gondolkodási és működési mód, ami jövőálló, és ami a legfontosabb: könnyebbé teszi a márkatulajdonosok életét ebben a szétaprózódott, összetett kommunikációs feladatokkal teli világban.”

A Dentsu Creative ötvözi a Dentsu egyedi DNS-ét, a 120 évnyi japán hagyományt a modern médiakörnyezetben történő márkaépítés gazdag tapasztalatával. A fogyasztókkal kapcsolatos tudásra építve bárhol megvalósítható, merész, a kivitelezésben új utakat törő és milliókat megmozgató ötletek megalkotását tűzte ki célul. Ezekre épít a Dentsu Creative különleges és látványos arculata, amely a Kelet és a Nyugat találkozását, valamint a kreatív hálózatnak a szakmaiság és a kreativitás transzformatív ereje iránti elkötelezettségét fejezi ki, és nem mellesleg a fiatal tehetségek bevonzását és megtartását is hivatott segíteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...