Bagladi Gábor decemberben csatlakozik az ügynökség Creative and Content Services divíziójához. A szakember a Mito Creative Lead pozíciójából érkezik a Wavemaker kreatív csapatának élére, Szládovics Orsi, Executive Creative Director mellé. A közös munkába azonban csak belekóstolni van idejük, hiszen Orsi év végétől a babavárás örömeire és feladataira fókuszál majd.
Gábor korábban az Ogilvynél kezdett szövegíróként, majd 2019-ben igazolt a Mitohoz, ahol először senior, majd Lead Creative-ként dolgozott, illetve az ügynökség egyik szakmai csapatát vezette. Pályája során többek között olyan márkák kampányain dolgozott, mint a Telekom, TESCO, a Wizz Air, a Coca-Cola márkái, a Mondelez vagy a Lidl. Munkáját számos hazai és nemzetközi díjjal is elismerték, 2017-ben art director párjával első helyen végzett a Cyber Young Cannes Lions magyarországi versenyén, később pedig egy Arany Penge Grand Prix-vel is gazdagodott.
„Izgatottan várom a közös munkát, a Wavemaker egyedülálló integrált pozíciója, és ebből fakadó gondolkodásmódja, gazdag ügyfélportfóliója és a csapatban rejlő lehetőségek mind azt sugallják, hogy szuper dolgokat fogunk együtt csinálni" – mondta Bagladi Gábor.
„A Wavemaker izgalmas időszakon megy keresztül, de úgy gondolom, a változások mindig rengeteg lehetőséget tartogatnak. Nagyon örülök, hogy Gábor csatlakozott a csapatunkhoz, újító szemléletmódja és korábbi munkái garanciát jelentenek az eredményes közös együttműködéshez” – tette hozzá Gulyás János, a Wavemaker vezérigazgatója.