- Hirdetés -

Új lehetőség a hazai e-kereskedőknek

|

- Hirdetés -

A hazai e-kereskedők esélyeit javítja, hogy első ügynökségként CEE régióban Google CSS licencet szerzett a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása.

A Google Comparison Shopping Services (CSS) partner egy árösszehasonlító oldal vagy szolgáltató, ahol a vásárló egy termékre rákeresve megtalálhatja a legkedvezőbb árat kínáló webshopot. A Google Shopping tulajdonképpen a Google CSS felülete.

A Google CSS Partner Programja keretében kedvezményesen teszi elérhetővé a Shopping szolgáltatását árösszehasonlító oldalak és szolgáltatók számára. A program az Európai Unió monopóliumellenes szabályozása következtében jött létre. A keresőóriás ezzel biztosítja, hogy az e-kereskedők számára ne csak a Google Shopping legyen az egyetlen elérhető CSS hirdetési felület.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden minősített CSS Partner 20%-os kedvezményt kap az átkattintási árakra, hogy versenyképes legyen a natív Shopping hirdetésekkel szemben. Ez a kedvezmény egy úgynevezett licit előny a Google CSS hirdetésekkel szemben, azaz a CSS Partner hirdetései ugyanazon beállítások mellett, jobb pozícióból, több aukcióban indulhatnak, ezáltal több megjelenést érhetnek el. A nyugat-európai e-kereskedők jó része már ma is használja a magyar piacon a CSS rendszert, ezért a hazai e-kereskedők versenyhátrányba kerülhettek.

„Nyugat-Európában már sztenderdnek számít a CSS használata. Vannak olyan réspiacok, ahol CSS nélkül már nem éri meg hirdetni. Nemzetközi tapasztalataink szerint a program különösen azon területeken előnyös, ahol szűkülő piaci margin-ok, külföldi versenytársak és nagy verseny jellemző” – mondta Szabó László online-növekedési szakértő, a Growww Digital alapítója.

Magyarországon eddig három árösszehasonlító oldal volt tagja a programnak, mely a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása révén most könnyebben elérhetővé vált a hazai e-kereskedőknek.

A Google Shopping hirdetése a világ számos országa után 2019. júniustól vált elérhetővé Magyarországon. Azóta hónapról hónapra nő a Shopping-kampányok kattintási részaránya. 2019 novemberében elérte a 47 százalékot azon hirdetők esetében, akik használják a hirdetési formátumot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -