- Hirdetés -

Új lehetőség a hazai hirdetőknek – jöhetnek az automatizált reklámok a Spotify-on

|

- Hirdetés -

Magyarországon is elérhetővé tette a Httpool az automatizált hirdetés értékesítést a Spotify platformján, ezzel új programmatik eszközöket kínálva a hazai márkáknak. A Spotify hirdetési lehetőségei a felhasználókra és az ő felhasználói élményeikre van tervezve, ennek köszönhető az egészen egyedülálló 92%-os viewability arány.

A Spotify programmatik audio és videó formátumai már egy ideje elérhetőek a Httpool-on keresztül Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában. Most pedig már Magyarországon is, valamint további 13 országban a CEE régióban, a Baltikumban és balkáni országgokban. Erre a bővítés a Spotify programmatik iránt mutatkozó egyre növekvő piaci igény kielégítésére adhat választ, ezzel is bővítve az audio és videó inventory lehetőségeket.

„A Spotify programmatik bevezetése egy fontos mérföldkő a digitális audio szegmensben, ami megszilárdítja a digitális audio termékek piaci szerepét.” magyarázta Györki Zsuzsa, Spotify Sales Lead. „A Httpool eltökélt célja a régióban, hogy partnereinknek a legjobb szolgáltatást és támogatást nyújtsuk. Biztosítjuk számukra a legújabb piaci trendeket és best practice példákat, hogy támogatásunkkal a hirdetők a lehető legtöbbet hozzanak ki a Spotify-on való megjelenés lehetőségeiből.

A Spotify ingyenes felhasználói naponta fejenként több mint két és fél órát töltenek az alkalmazással. Minden 5 percből 1-ben a Spotify alkalmazás aktív a mobil vagy desktop felületeken, azaz a felhasználók aktívan használják azt a képernyőt nézve. Ennek köszönhetően a platform egy nagyon érdekes lehetőséget jelent azoknak a márkáknak is, melyek videó és display formátumokat használnak elsősorban. A Spotify használata 24 órás, így a hirdetők a nap bármelyik szakaszában kapcsolatba tudnak lépni a felhasználókkal.

Ügynökségek és házon belüli programmatik csapatok részére a Spotify most még rugalmasabban elérhető a Private Marketplace (PMP) szolgáltatáson keresztül. A PMP-k egyre fontosabbá válnak a digitális hirdetési piacon, mert exkluzív hozzáférési lehetőséget biztosítanak prémium inventory-hoz. A Spotify PMP videó CPM alapon kerül értékesítésre, azaz a videók elszámolása impression alapon történik.

A Spotify hirdetési lehetőségei a felhasználókra és az ő felhasználói élményeikre van tervezve, ennek köszönhető az egészen egyedülálló 92%-os viewability arány. Spotify hallgatása közben kevesebb reklámmal találkozik a felhasználó, így jobban tud figyelni és erősebb kötődés is alakul ki a hirdetők üzeneteivel. A Spotify ereje különösen erős, ahogy az emberek az egész napos vizuális túlterheltség elől az audio tartalmak hallgatása felé fordulnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább terjeszkedik az AutoWallis

Az AutoWallis Csoport megállapodott a Geely Auto Group által gyártott, új energiaforrású, Farizon márkájú haszonjárművek kizárólagos forgalmazásáról 8 közép-kelet-európai országban. A kínai Geely Csoport a világ egyik legnagyobb autógyártója, élen jár az autóipari innovációkban,...

Mit jelent pontosan a mesterséges intelligencia szabályozása?

Az Európai Parlament a mai napon elfogadta a mesterséges intelligencia (MI) szabályzásáról szóló uniós rendeletet. A várhatóan még idén tavasszal életbe lépő jogszabályt megszegő vállalatok a jövőben akár 35 millió eurós (több mint 13...
Next Top Model TV2 nézettség

Felforgatta-e a nézettségi erőviszonyokat a TV2 új műsora?

Next Top Model Hungary címmel új műsort indított a múlt héten a TV2. Megnéztük, mennyire volt sikeres az első adás, illetve azt is, hogyan alakult összességében a múlt heti nézettségi verseny. Eléggé kicentizve, de két...

Postarendelet – kisegíti a webshopokat a Packeta

Március 28-tól a postai szolgáltatásokról szóló kormányrendelet módosítása értelmében a webáruházaknak kötelező az MPL szolgáltatását is elérhetővé tenni vásárlóik számára. Mivel a Packeta széles, 33 országra kiterjedő nemzetközi partnerhálózata mellett itthoni szállítókkal, így az...

Ezt érdemes tudni az adóbevallásról

Elérhetővé váltak a NAV által elkészített SZJA-bevallási tervezetek, amelyeket idén is a magánszemélyeknek kell kiegészíteni, ha olyan jövedelmekkel és fizetési kötelezettségekkel rendelkeznek, amelyek nem szerepelnek a NAV nyilvántartásában. Bár a bevallási határidő a pünkösdi...

Tudjuk, mit nézel húsvétkor: új sorozatok, friss évadok, ütős meccsek

A hónapban érkezik az apokaliptikus eseményeket feldolgozó Elveszve a paradicsomban a Direct One-ra, aminek minden része elérhető lesz a Direct Now appban, így a CANAL+ más sikeres sorozatai mellett akár ezt is egyben ledarálhatod....

Még népszerűbb lehet a dubajozás

Dubaj a világ egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, ahol a sivatag és az ősi beduin kultúra keveredik a modern városi életmóddal. A legek városában a fém- és üvegtornyok mellett óvárost és tengerpartot is találunk –...

Izgalmas podcastot indít a Femina

A Dilemma házigazdája Pintér Ada, aki napjaink legmegosztóbb és legérzékenyebb kérdéseiről beszélget szakértőkkel és a Femina újságíróival.Számtalan olyan izgalmas társadalmi és erkölcsi téma merül fel napjainkban, melyek hatással vannak hétköznapi életünkre, rengeteg kérdést vetnek...

Az adidas lerántotta a leplet a magyar labdarúgó-válogatott új mezeiről

Az UEFA Euro 2024 előtt, az adidas bemutatta a hét legnagyobb szövetség számára készült technikai sportszereinek legfrissebb sorozatát. Magyarország, Belgium, Németország, Olaszország, Skócia, Spanyolország és Wales újra gondolt hazai és idegenbeli dizájnt kap, amely...

Visszatér az Álarcos énekes és a Kalandra Fal! az RTL-re

Érkezik idén a Drága örökösök 6., záró évada, visszatér egy régi, sikeres formátum, a Kalandra Fal és újra lesz Álarcos énekes is az RTL-en – többek között ezeket mondta el a SorozatWikinek adott podcast...
- Hirdetés -