Új lehetőségek a mobilos hirdetési piacon

Megállapodott a mobilos alkalmazásokban elhelyezett videós hirdetésekre specializálódott amerikai AdColonyval a Httpool, a márciusban indult kizárólagos partnerség keretében a cég értékesíti az olyan népszerű mobiljátékok applikáción belüli hirdetéseit, mint az Angry Birds, a Candy Crush vagy a Subway Surfers. A hirdetések programmatik rendszerben is elérhetőek.

„Az AdColonyval kiegészülve már a az egyik legnagyobb videós elérést kínáljuk Magyarországon. Tökéletes kiegészítés a Httpool videós inventory portfóliójához” – jelezte a megállapodás kapcsán Florian Magistris, a Httpool Közép-Európai régió igazgatója.

A mobilos játékokban megjelenő videószpotokkal a Httpool több, mint 1 millió további magyar felhasználót ér el. Ez a nagy szám nem annyira meglepő ha figyelembe vesszük, hogy a tinédzserek és a fiatal felnőttek körében a mobilon való játék már régóta az egyik legnépszerűbb időtöltés. Ezekkel a játékokkal játszanak otthon, iskolában, egyetemen, kávézókban, és utazás közben is – bármikor, amikor van egy szabad pár perc, a mobilon való játék mindig egy ideális kikapcsolódás.

A játékokban lévő reklámok végignézéséért cserébe a játékosok extra életeket vagy a játéknak megfelelő extra tartalmakat kapnak. Ez biztosítja, hogy a videószpotokat az elejétől a végéig végignézik és oda is figyelnek rájuk a felhasználók. A reklám után a játék folytatódik. Magyarországon ez 7 milliónál is több videószpot végignézést jelenti havonta. Ezért az in-app videóhirdetések nem csak érdekes, de kifejezetten fontos eszköznek számítanak a célcsoportok elérésében.

A 18 év alattiakat lehet a legnagyobb arányban (36%) elérni a játékokon belüli hirdetésekkel, őket követi a 18-24 éves korcsoport 30%-os aránnyal. A mobilon játszók 58%-a férfi, 42%-a nő.