- Hirdetés -

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

|

- Hirdetés -

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá alakító - "Tap to Phone" megoldásának sikerét követve a Visa felhőalapú fizetéselfogadási platformja lehetővé teszi az elfogadóhelyek, a fizetési szolgáltatók, a fizetési terminálok (POS) gyártói és az IoT szereplők számára, hogy a fizetésfeldolgozó szoftvereket ne az egyes hardvereszközökbe beágyazva, hanem általánosan, a felhőben tegyék elérhetővé.

A Visa felhőalapú fizetéselfogadási platformja már hat kontinensen működik és szinte bármilyen eszközt felhővel összekapcsolt fizetési terminállá képes alakítani. A szolgáltatás eközben felhőalapú szoftverfrissítéseket, megbízható analitikát és a Visa hálózati szolgáltatásait is biztosítja, valamint a Visa adatközpontjain fut, így a legmagasabb adatbiztonságot nyújtja.

"A jövő a felhőalapú elfogadás" - mondta Mary Kay Bowman, a Visa fizetési és platformtermékekért felelős alelnöke és globális vezetője. "A felhővel összekapcsolt POS lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy gyorsan, egyszerűen és biztonságosan fogadjanak el fizetéseket különböző eszközökön, legyen szó akár egy szálloda személyzet nélküli kioszkjáról, egy luxus márka üzletében található tükörről, egy virtuális otthoni edzőteremről vagy akár egy okostelefonról egy út menti újságosstandnál.”

A Visa 2020 januárjában elsőként mutatta be "Tap to Phone" megoldását, amely a már jelenleg is elérhető, NFC-s androidos okostelefonokat és táblagépeket érintésmentes értékesítési terminálokká alakítja át. A Visa ezzel lehetővé tette a kereskedők számára, hogy meglévő készülékeiken fogadjanak el fizetéseket, mindössze egy alkalmazás letöltésével. 2021 decemberében már 54 országban több mint 300 000 készülék használta a “Tap to Phone”-t.

A felhőalapú fizetéselfogadási platform bármely POS vagy internethez csatlakoztatott eszköz számára lehetővé teszi a fizetések zökkenőmentes elfogadását, valamint számos további szolgáltatás integrálását, beleértve a részletfizetés lehetőségét („buy now, pay later”), a csaláskezelést, a gyors kereskedői szerződéskötést és a fejlett adatelemzés opciót. A világszerte folyamatban lévő kísérleti projektek számos különböző felhasználási módot szolgálnak ki, például ausztráliai kiskereskedőket és éttermeket, a Visa és az amerikai fintech cég, a Bleu együttműködését, valamint a NOBAL Technologies intelligens tükrét és a brazíliai vonatokat.

"A Bleu a Visával együttműködve most először kínál gördülékeny fizetési lehetőséget az ausztrál vállalkozások számára" - mondta Sesie Bonsi, a Bleu elnök-vezérigazgatója. "Míg az átlagos üzlettulajdonosok akár 1000 dollárt is költhetnek POS-eszközökre, valamint számtalan órát és még több pénzt az időigényes tanúsítási folyamatokra, a Visa Acceptance Cloud használata megszünteti ezeket az akadályokat. Az általunk kiszolgált független vállalkozások így könnyebben nyújthatnak érintésmentes fizetési lehetőségeket ügyfeleiknek bármilyen internethez kapcsolódó eszközön keresztül."

"A kiskereskedők arra törekszenek, hogy egyre jobb vásárlási élményt nyújtsanak az üzleteikben, megfeleljenek a fizetésekre vonatkozó kényelmi és gyorsasági elvárásoknak mind online, mind bolti környezetben" - mondja Bill Roberts, a NOBAL Technologies vezérigazgatója. "A VISA felhőalapú fizetéselfogadási szolgáltatásával új fizetési élményt nyújthatunk például intelligens tükrünkön. Ezzel a megoldással nincs szükség további hardverköltségre és szakértelemre, így új utakra terelhetjük a kiskereskedelem jövőjét. "

"A Visa felhőalapú fizetéselfogadási megoldása egy olyan univerzális platform, amely segít megnyitni a fizetéselfogadást mindenki számára – innovációs lehetőségeket nyitva vezető technológiai partnereink számára. Egyrészt a felhőalapú elfogadás elősegíti a digitális fizetést nyújtó kisebb kereskedők befogadását, másrészt olyan fejlett vásárlási és fizetési élményt tesz lehetővé, amely a kiskereskedelem jövőjének központi eleme lesz a vállalkozások számára" - folytatta Bowman. "Az elfogadás felhőbe költöztetése rengeteg innovációs lehetőséget nyit meg a teljes fizetési ökoszisztéma számára. Ez még csak a kezdet."

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....