- Hirdetés -

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

|

- Hirdetés -

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá alakító - "Tap to Phone" megoldásának sikerét követve a Visa felhőalapú fizetéselfogadási platformja lehetővé teszi az elfogadóhelyek, a fizetési szolgáltatók, a fizetési terminálok (POS) gyártói és az IoT szereplők számára, hogy a fizetésfeldolgozó szoftvereket ne az egyes hardvereszközökbe beágyazva, hanem általánosan, a felhőben tegyék elérhetővé.

A Visa felhőalapú fizetéselfogadási platformja már hat kontinensen működik és szinte bármilyen eszközt felhővel összekapcsolt fizetési terminállá képes alakítani. A szolgáltatás eközben felhőalapú szoftverfrissítéseket, megbízható analitikát és a Visa hálózati szolgáltatásait is biztosítja, valamint a Visa adatközpontjain fut, így a legmagasabb adatbiztonságot nyújtja.

"A jövő a felhőalapú elfogadás" - mondta Mary Kay Bowman, a Visa fizetési és platformtermékekért felelős alelnöke és globális vezetője. "A felhővel összekapcsolt POS lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy gyorsan, egyszerűen és biztonságosan fogadjanak el fizetéseket különböző eszközökön, legyen szó akár egy szálloda személyzet nélküli kioszkjáról, egy luxus márka üzletében található tükörről, egy virtuális otthoni edzőteremről vagy akár egy okostelefonról egy út menti újságosstandnál.”

A Visa 2020 januárjában elsőként mutatta be "Tap to Phone" megoldását, amely a már jelenleg is elérhető, NFC-s androidos okostelefonokat és táblagépeket érintésmentes értékesítési terminálokká alakítja át. A Visa ezzel lehetővé tette a kereskedők számára, hogy meglévő készülékeiken fogadjanak el fizetéseket, mindössze egy alkalmazás letöltésével. 2021 decemberében már 54 országban több mint 300 000 készülék használta a “Tap to Phone”-t.

A felhőalapú fizetéselfogadási platform bármely POS vagy internethez csatlakoztatott eszköz számára lehetővé teszi a fizetések zökkenőmentes elfogadását, valamint számos további szolgáltatás integrálását, beleértve a részletfizetés lehetőségét („buy now, pay later”), a csaláskezelést, a gyors kereskedői szerződéskötést és a fejlett adatelemzés opciót. A világszerte folyamatban lévő kísérleti projektek számos különböző felhasználási módot szolgálnak ki, például ausztráliai kiskereskedőket és éttermeket, a Visa és az amerikai fintech cég, a Bleu együttműködését, valamint a NOBAL Technologies intelligens tükrét és a brazíliai vonatokat.

"A Bleu a Visával együttműködve most először kínál gördülékeny fizetési lehetőséget az ausztrál vállalkozások számára" - mondta Sesie Bonsi, a Bleu elnök-vezérigazgatója. "Míg az átlagos üzlettulajdonosok akár 1000 dollárt is költhetnek POS-eszközökre, valamint számtalan órát és még több pénzt az időigényes tanúsítási folyamatokra, a Visa Acceptance Cloud használata megszünteti ezeket az akadályokat. Az általunk kiszolgált független vállalkozások így könnyebben nyújthatnak érintésmentes fizetési lehetőségeket ügyfeleiknek bármilyen internethez kapcsolódó eszközön keresztül."

"A kiskereskedők arra törekszenek, hogy egyre jobb vásárlási élményt nyújtsanak az üzleteikben, megfeleljenek a fizetésekre vonatkozó kényelmi és gyorsasági elvárásoknak mind online, mind bolti környezetben" - mondja Bill Roberts, a NOBAL Technologies vezérigazgatója. "A VISA felhőalapú fizetéselfogadási szolgáltatásával új fizetési élményt nyújthatunk például intelligens tükrünkön. Ezzel a megoldással nincs szükség további hardverköltségre és szakértelemre, így új utakra terelhetjük a kiskereskedelem jövőjét. "

"A Visa felhőalapú fizetéselfogadási megoldása egy olyan univerzális platform, amely segít megnyitni a fizetéselfogadást mindenki számára – innovációs lehetőségeket nyitva vezető technológiai partnereink számára. Egyrészt a felhőalapú elfogadás elősegíti a digitális fizetést nyújtó kisebb kereskedők befogadását, másrészt olyan fejlett vásárlási és fizetési élményt tesz lehetővé, amely a kiskereskedelem jövőjének központi eleme lesz a vállalkozások számára" - folytatta Bowman. "Az elfogadás felhőbe költöztetése rengeteg innovációs lehetőséget nyit meg a teljes fizetési ökoszisztéma számára. Ez még csak a kezdet."

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk diétás termékekre

Nemrég elkészült hazánk első átfogó kutatása arról, hogy az étkezésekkel összefüggő érzékenységek milyen mértékben és módon érintik a lakosságot. A Szafi – online, névtelen - kérdőívét több mint tízezren töltötték ki. A felmérésből kiderült, hogy...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Több globális támadás várható jövőre

2023-ban a hacktivizmus, a deepfake-ek, a vállalati együttműködési eszközök elleni támadások, az új szabályozási rendelkezések és az informatikai rendszerek egyszerűsítése vezeti majd a szervezetek biztonsággal kapcsolatos feladatainak listáját – derül ki a Check Point...

Borús jövőre számítanak a magyarok

Az üzleti bizalmi index az októberi nagy zuhanás után novemberben némileg tovább csökkent. A fogyasztói hangulat viszont kissé javult, bár így is borúlátóbb maradt szeptemberi, rettenetes pesszimizmusánál. A GKI Gazdaságkutató által – az EU...

A HR-ben is jönnek a robotok

Az elmúlt időszak – főként a koronavírus-járvány hatásai miatt – évekkel gyorsította fel a digitalizációt. A HR terület is érintett, ahol a digitális asszisztensek, az automatizált erőforrás-kezelő programok, az algoritmuson alapuló projektmenedzsment eszközök használata...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén 23. éve osztották ki az üzleti élet egyik legrangosabb elismerését az arra érdemes vállalatoknak. Minden év novemberében újabb 10 vállalat veheti át az Üzleti Etikai Díjat.Az idei díjazottakkal együtt már 130 élő, működő...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Vadkeleti állapotok a service design piacon

A piacon jelenleg vadkeleti állapotok uralkodnak és „mindent is” megpróbálnak a szolgáltatócégek a Service Design címkével ellátni a kutatástól kezdve, a product design, ux-en át egészen a vállalati folyamatfejlesztésekig – mutatott rá Klenovszki János,...

Új kategóriák a Marketing Diamond Awards-on

Idén ismét meghirdeti a Marketing Diamond Awards versenyt a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyre ezúttal már tizennégy - köztük két vadonatúj - kategóriában várják a pályázatokat. Az érdeklődők január 09-ig adhatják le anyagaikat a...

Saját termékcsaláddal rukkolt elő Lilu

Lilut az egész ország műsorvezetőként ismerhette meg, de az utóbbi években a hazai szépségápolási trendeket diktáló véleményvezérek körében is feltűnt. Most saját termékcsaládjával jelentkezik, amely a magyar hölgyeket is bevezeti a tudatos testápolás világába. Kovalcsik...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Téli varázsvilággal csábít a Westend

Az ajándékvásárlás mellett egy igazi téli kikapcsolódásért is érdemes elmenni a Westendbe. A Tetőkertben kialakított Winter Wonderland különleges elhelyezkedéséből adódó hangulatával és színes programjaival egészen az év végéig várja az érdeklődőket. Állandó elemként lesz...

Kiderült, mennyit költünk diétás termékekre

Nemrég elkészült hazánk első átfogó kutatása arról, hogy az étkezésekkel összefüggő érzékenységek milyen mértékben és módon érintik a lakosságot. A Szafi – online, névtelen - kérdőívét több mint tízezren töltötték ki. A felmérésből kiderült, hogy...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Több globális támadás várható jövőre

2023-ban a hacktivizmus, a deepfake-ek, a vállalati együttműködési eszközök elleni támadások, az új szabályozási rendelkezések és az informatikai rendszerek egyszerűsítése vezeti majd a szervezetek biztonsággal kapcsolatos feladatainak listáját – derül ki a Check Point...

Borús jövőre számítanak a magyarok

Az üzleti bizalmi index az októberi nagy zuhanás után novemberben némileg tovább csökkent. A fogyasztói hangulat viszont kissé javult, bár így is borúlátóbb maradt szeptemberi, rettenetes pesszimizmusánál. A GKI Gazdaságkutató által – az EU...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

A biogazdálkodást támogatja a dm

A dm vásárlói már megszokhatták, hogy a Black Friday napon árzuhanás helyett a jótékonyságra hívja fel a figyelmet a drogéria. Nem lesz ez másként idén sem, újra átszínezik ezt a napot, és a november...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....