Komoly arculatváltásba fogott a Coca-Cola, amely a Fantát újítja meg globálisan.
Az új dizájnért, valamint a kapcsolódó kampányért olyan cégek felelnek, mint a Jones Knowles Ritchie, az Everything is Relative, a Gretel és az OpenX.
Az üdítőgyártó egyik legjátékosabb márkája a Fanta, de ez eddig nem jött át a külsőből. A most használt logót globálisan 2017 óta használják, ám az a cég szerint nem elég laza. A célközönség ennek ellenére nem a fiatalok, hanem a felnőttek, akik több játékosságot igényelnek az életükben.
A Fanta az USA-ban új kiszerelésekben is kapható lesz. A kapcsolódó marketingkampányban pedig egész tűzfalakat beborító reklámok jelennek meg olyan nagyvárosokban, mint Los Angeles vagy Toronto. emellett mozireklámokkal, telefonos játékkal és termékminta-osztogatással is készül a cég a megújulásra – írta a kreativ.hu.