• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új logót kapott a Glamour márka
  • Brand
  • Média

Új logót kapott a Glamour márka

2023. március 17.

Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó erős, időtlen és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és a TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.

„Olyan márkamegjelenést dolgoztunk ki, amely időtlen, szépen fest a digitális platformokon is, valamint esztétikai szempontból egyszerre klasszikus és jövőbe mutató” – fogalmazott az arculatváltás kapcsán Deborah Joseph, az európai Glamour szerkesztőségek igazgatója.

A Glamour magyarországi csapatának művészeti vezetője, Schneider Zoltán hozzátette: “Helyenként elvékonyodó, máshol kerekded fekete vonalaival, art deco jegyeivel az új logó az 1930-as évek Amerikájának ragyogó, nagyvonalú eleganciáját juttatja eszünkbe, ami a stílusos életmód igazi szimbólumává vált. Mindezt modern köntösben viszi tovább az új arculat, így nagyszerűen illik a Glamour márka esszenciájához."

Amellett, hogy az új logó egységes márkajelenlétet tesz lehetővé globális színtéren, a print magazinokon megjelenő, az adott országra utaló brand kiegészítés közelebb hozza a márkát a helyi közönségéhez.

Olvasta már?

Nálunk becsülik meg legkevésbé az informatikusnőket

Negyedmillió előfizetővel zárta 2022-t az RTL+

Brutális nézettséggel kezdett a Zsákbamacska

  • Címkék
  • Glamour
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkÜzleti reality érkezik az RTL-re
    Következő cikkÚj eszköz az energiapazarlás csökkentésére
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

    Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

    Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Csillag Születik döntő RTL

    Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

    Tv/Rádió 2025. december 23.
    A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

    Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

    Kutatás 2025. december 23.
    A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

    Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

    Média 2025. december 23.
    Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

    Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

    Média 2025. december 23.
    Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

    Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

    Média 2025. december 23.
    A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

    Digital Center

    Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

    Digital Center 2025. december 22.
    Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

    Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

    Digital Center 2025. december 20.
    A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

    Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

    Digital Center 2025. december 17.
    A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

    Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

    Digital Center 2025. december 16.
    A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

    Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

    Digital Center 2025. december 15.
    A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat