• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új logót kapott a Glamour márka
  • Brand
  • Média

Új logót kapott a Glamour márka

2023. március 17.

Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó erős, időtlen és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és a TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.

„Olyan márkamegjelenést dolgoztunk ki, amely időtlen, szépen fest a digitális platformokon is, valamint esztétikai szempontból egyszerre klasszikus és jövőbe mutató” – fogalmazott az arculatváltás kapcsán Deborah Joseph, az európai Glamour szerkesztőségek igazgatója.

A Glamour magyarországi csapatának művészeti vezetője, Schneider Zoltán hozzátette: “Helyenként elvékonyodó, máshol kerekded fekete vonalaival, art deco jegyeivel az új logó az 1930-as évek Amerikájának ragyogó, nagyvonalú eleganciáját juttatja eszünkbe, ami a stílusos életmód igazi szimbólumává vált. Mindezt modern köntösben viszi tovább az új arculat, így nagyszerűen illik a Glamour márka esszenciájához."

Amellett, hogy az új logó egységes márkajelenlétet tesz lehetővé globális színtéren, a print magazinokon megjelenő, az adott országra utaló brand kiegészítés közelebb hozza a márkát a helyi közönségéhez.

Olvasta már?

Nálunk becsülik meg legkevésbé az informatikusnőket

Negyedmillió előfizetővel zárta 2022-t az RTL+

Brutális nézettséggel kezdett a Zsákbamacska

  • Címkék
  • Glamour
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkÜzleti reality érkezik az RTL-re
    Következő cikkÚj eszköz az energiapazarlás csökkentésére
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Ismét újított az IKEA

    Így erősítenék a magyar animáció versenyképességét

    Nemzetközi zsűri díjazta a magyar szállodákat és éttermeket

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Új vezető a Mercedes-Benz Hungáriánál

    Biznisz 2025. december 4.
    A Mercedes-Benz Hungária személyautó-üzletágának értékesítési igazgatói pozícióját 2025. december 1-től Mester András tölti be. Személyében a Mercedes-Benz egy olyan új vezetőt köszönthet, aki több mint húsz év autóipari tapasztalattal rendelkezik. Mester András karrierjét a...

    Az Ivan & The Parazollal kampányol az Allianz

    Marketing 2025. december 4.
    Mi történik egy rockdallal, ha lelassítjuk? Az Allianz és az Ivan and The Parazol megmutatja, hogy nemcsak új hangulatot kap, hanem biztonságosabbá is teheti az autóvezetést. A zenekar Autopilot című számának tempóját mostantól a...

    Egyre több a fiatalabb vevő az ingatlanpiacon

    Kutatás 2025. december 3.
    Az Otthon Start Program hatására 2025 végére látványosan átalakult a hazai ingatlanpiac életkori szerkezete: mind országosan, mind Budapesten a fiatalabb vevők kerültek meghatározó pozícióba. A Duna House adatai szerint a 20-30 és 30-40 év...

    Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

    Digital Center 2025. december 3.
    Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

    Együtt szívunk – fontos problémára hívja fel a figyelmet egy kreatív kampány

    CSR 2025. december 3.
    Becslések szerint a légszennyezés még mindig több mint tizenegyezer ember idő előtti halálához járul hozzá évente Magyarországon. Erre a problémára hívja fel a figyelmet a DeepInsight Creative és az Organic Communications ügynökségek közös kampánya,...

    Digital Center

    Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

    Digital Center 2025. december 3.
    Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

    A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

    Digital Center 2025. december 2.
    A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

    Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

    Digital Center 2025. december 1.
    Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

    Így formálja az AI a tévéipart

    Digital Center 2025. november 28.
    Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

    Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

    Digital Center 2025. november 27.
    Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat