- Hirdetés -

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

|

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.

ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh Jánost, a Škoda eddigi márkaigazgatóját nevezte ki a Porsche Hungaria ügyvezetése. Szentirmai Gábor közületi értékesítési vezető kiváló szaktudása és kiépített kapcsolatai okán részben továbbra is az ügyvezetésnek jelent. A ONE.fleet osztály irányításával a kiemelt ügyfelek gondozása, a folyamatok optimalizálása és a budaörsi átadási központ hatékony működtetése is a szakember feladatai közé fog tartozni. Németh János 21 évvel ezelőtt kezdte pályafutását gyakornokként a Porsche Hungarianál a Škoda márka égisze alatt. Az évek során a márkán belül több pozícióban is bizonyított, 2017 novembere óta pedig márkaigazgatóként vezeti a Škodát Magyarországon. János számos vezetőképző tréninget teljesített az utóbbi években a Porsche Hungaria anyavállalatának szervezésében, az idei évben pedig MBA minősítést szerzett Mobility Management szakon, amely képzés a Porsche Holding – WU Executive Academy együttműködésében valósult meg. Kivételes sikerekkel és kiváló eredményekkel adja át a divíziót utódjának.

Škoda márkaigazgatóság

Németh János utódjaként november 20-tól Kelemen-Tűz Gabriella tölti be a Škoda márkaigazgatói pozícióját. A szakember több mint 20 éves autóipari tapasztalattal rendelkezik, kiváltképp az értékesítés és marketing területén. Legutóbbi pozíciójában a Renault/Dacia/Alpine márkák bankjának vezérigazgatójaként dolgozott.

„Örömmel csatlakozom a Škoda csapatához, és hiszem, hogy közös értékeink és céljaink mentén együtt érhetünk el további kiemelkedő sikereket.”

Audi márkaigazgatóság

Zakariás Fruzsina közös megegyezéssel távozik a vállalattól. November 5-től Turzai Árpád az Audi új márkaigazgatója. A szakember az elmúlt 15 évben releváns autóipari és importőri tapasztalatra tett szert különböző márkákat képviselve regionális és hazai szinten, beleértve a Jaguar - Land Rover márkákat is.

„Örömmel tölt el, hogy csatlakozhatok egy ilyen kiváló hírnevű csapathoz, mint a Porsche Hungaria. Izgatottan várom a közös munkát.”

A márkaigazgató felelősségi körébe tartozik, hogy csapatával közösen dolgozva az Audit ismét a prémium piac vezető márkájává tegye.

Hálózatfejlesztési osztály

A Porsche Hungaria ügyvezetése létrehoz egy új hálózatfejlesztési osztályt, amelynek vezetője Varga Kornél lesz. A szakember több mint 25 éve dolgozik az iparágban, ahol vezetői tapasztalatot szerzett piacvezető vállalatoknál az autófinanszírozás, autóbiztosítás és flotta menedzsment területén.

„Izgatottan várom, hogy egy ilyen hosszú múlttal és kiváló hírnévvel rendelkező vállalatnál új tapasztalatokat szerezhessek, és szakmai tudásommal hozzájárulhassak márkáink és hálózatunk sikereihez”.

Az új osztály a Porsche Hungaria valamennyi márkáját támogatja, és olyan stratégiailag fontos feladatokat lát el, mint a folyamatos hálózatfejlesztés és tervezés, az ügyfélélmény javítása, minőségi szabványok adaptálása, valamint az arculati irányelvek átvételének koordinációja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...