Új márkaigazgatóval erősít az Audi

Új Audi márkaigazgató kezdi meg munkáját a Porsche Hungariánál. Zakariás Fruzsina tapasztalt menedzserként érkezik a prémium márkához, kiemelt feladata, hogy támogassa az Audi hazai értékesítését olyan stratégiai területeken is, mint a fenntartható mobilitás, a környezetvédelem, a társadalmi felelősségvállalás, valamint a digitalizáció.

A közgazdász végzettségű szakember korábban értékesítési-, marketing igazgatói, valamint ügyvezetői feladatokat látott el több multinacionális holding magyarországi leányvállalatánál, és komoly cégvezetői tapasztalatot szerzett a BÁV Zrt. vezérigazgatói pozíciójában. Zakariás Fruzsina céljai közül kiemelte: „A csapatommal azon fogok keményen dolgozni, hogy az Audi a prémium szegmensben megszerzett korábbi meghatározó piaci szerepét mielőbb visszanyerje!”

Az Audi a klímasemleges mobilitás felé vezető úton

Az Audi legkésőbb 2050-re szén-dioxid-semlegessé válna és már 2025-re több, mint 20 tisztán elektromos, akkumulátorhajtású modellt kínálhat. Ezzel párhuzamosan tovább csökkentenék a modellpaletta ökológiai lábnyomát: a 2015-ös évhez viszonyítva 30 százalékkal. Fő céljuk, hogy 2025-re minden termelési helyszínén szén-dioxid-semlegesen működhessen, amit köztes célkitűzésként a győri Audi Hungaria és az Audi Brussels esetében már sikerült megvalósítani. A prémiummárka minden folyamatot szorosan figyelemmel kísér: a nyersanyagok eredetét és magát a termelést, de a használat szakaszát, valamint az autó életciklusának végén az ártalmatlanítást és az újrahasznosítást is.

A korábban bejelentett tervek szerint az Audi 2026-tól már csak tisztán elektromos hajtásrendszerű újdonságokkal jelenik meg a piacon, 2033-ig pedig kivezeti belsőégésű motorral hajtott modelljeit.