- Hirdetés -

Új márkanagykövet a Wallis Motornál

|

A világ vezető gasztronómiai műhelyeiben ma már nem csupán az ételek ízére vagy a hozzávalók minőségére fordítanak kiemelt figyelmet, hanem a konyhai technológiákra, a folyamatok ökológiai lábnyomának csökkentésére, vagy akár a vacsorát kísérő fény- és hanghatásokra. Ezzel a szemlélettel fejleszti ki fogásait a magyar gasztronómiai élet egyik legizgalmasabb innovátora, José Guerrero, aki az Arany Kaviár kutató-fejlesztő séfjeként tudományos pontossággal kísérletezik konyhai laboratóriumában, miközben a környezettudatosság és vendégélmény az első nála. Pontosan ezekkel az értékekkel azonosulva választotta a Wallis Motor új márkanagykövetének a kreatív konyhaművészt, az együttműködésből pedig egy a régióban is egyedülálló, a BMW i5 márkajegyei köré épülő vacsoramenü született, melyet az első szerencsés vendégek már meg is kóstolhattak.

A Wallis Motor új gasztronagykövete, José Guerrero Kolumbiában nőtt fel és találkozott először a konyhaművészettel, majd lehetősége volt a Basque Culinary Centerben, Európa egyik legnívósabb gasztronómiai intézményében képeznie magát. Itt találkozott azzal a komplex, az ételeket minden dimenziójában vizsgáló innovatív szemlélettel, mely nem csupán az ízekre vagy állagokra koncentrál, de a menüt övező hangulatelemekre és fenntarthatósági szempontokra is. Szerencsénkre ezt a tudást éppen Budapesten, a megújult Arany Kaviár Étteremben fejleszti tovább, ahol november 14-én az első vendégek már meg is kóstolhatták a Wallis Motorral együttműködésben készült különleges fogásokat egy olyan vacsoraélmény keretében, melyben garantáltan nem volt még részük.

Ahol a BMW i5-élmény születik: professzionális konyha és kémiai laboratórium egyben

A különleges menüsor kétségtelenül olyan elemeket ötvöz, melyek nem szokványosak az éttermi konyhákon és minden részletükben a BMW elektromos zászlóshajójához kapcsolódik. A vacsorához használt étkészlet például többek között az autóiparból származó újrahasznosított anyagokból készült, az alkatrészeket pedig különböző művészi eljárásokkal kezelték, hogy új életre keltsék őket. A vendégek emellett olyan különleges konyhatechnikai eljárásokkal találkozhatnak, mint a fagyasztva szárítás (liofilizálás), az aromák desztillálásához használt rotációs párologtatás, vagy éppen a speciális koreai occo gép, mellyel az ételeket magas nyomás alatt főzhetik. Az egyes fogások összeállítását olyan komoly odafigyelés és munka kíséri, hogy némelyik elkészítése akár egy hetet is igénybe vehet.

„Magamra egyfajta gasztronómiai tudósként és kutatóként tekintek, és arra törekszem, hogy a tudomány és a konyhaművészet világa között építsek olyan hidakat, melyek új dimenziót nyitnak az eddig megszokott kulináris élmények sorában. Nagy szerencsémre támogatásra leltem ebben az Arany Kaviár Étteremben, ahol saját konyhai laboromban, az Animában kísérletezhetek. A Wallis Motorral induló együttműködésem is nagy izgalommal és rengeteg új ötlettel tölt fel, ezekkel szeretném megjeleníteni és megízlelhetővé tenni a vezetés és az étkezés összekapcsolódását egy minden érzékszervet megmozgató étel- és élménysorral” – mondja José Guerrero kutató-fejlesztő séf.

Kizárólag magyar alapanyagokra épül a fenntartható menü

Az innováció és a kreativitás mellett a gasztroprojekt lényegi eleme a környezettudatosság és a folyamatok ökológiai lábnyomának minimalizálása is. Ennek érdekében a menü és a vacsoraélmény minden elemében hazai alapanyagokra épül, melyeket maximum 100 kilométeres körzetből, elektromos járművekkel szereztek be. Emellett az ételek elkészítése és a konyhai munka teljes egészre során arra törekedtek, hogy minimális mennyiségű hulladékot állítsanak elő. A minden szempontból egyedülálló konyhaművészeti élményt kínáló menüsorral összesen 10 alkalommal találkozhatnak az érdeklődők (összesen 100 fő) az Arany Kaviár konyhai laborjában, az Animában, a limitált számú asztalok foglalásáról pedig ITT érhető el további információ.

Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője hozzáteszi: „A kezdetektől fontos törekvésünk volt, hogy olyan márkanagykövetekkel működjünk együtt, akik saját területükön kiemelkedő teljesítményt nyújtanak és mindig az elsők közé tartoznak. A gasztronómia híres a kreatív és innovatív megoldásokról, José azonban teljesen mást csinál, mint bármelyik pályatársa. Ezzel a különleges vacsora-sorozattal olyat szerettünk volna alkotni közösen, amihez hasonló még nem született hazánkban a konyhaművészet és az autógyártás összefonódásából. Az együttműködésünk olyan fontos aktualitásokra hívja fel a figyelmet, mint a fenntarthatóság vagy a helyi alapanyagok felhasználásának előnyei, de lényegében a vacsora minden apró részletében elrejtettünk valami utalást a BMW világából: a színek, illatok, kiegészítők, zenék, mind-mind az új BMW i5 különlegességét mutatják be, de a menüben szerepel számos más érdekesség is, például azért lesz több halas fogás, mert az új BMW-k egyes elemeit újrahasznosított halászhálóból gyártják. Az ANIMA x Wallis Motor vacsora teljesen egyedi és komplex módon teszi lehetővé a vendégeknek, hogy belekóstolhassanak a BMW márkába, és azokat is meg fogja lepni, akik azt hiszik, hogy már mindent láttak.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...