- Hirdetés -

Új márkanagykövettel erősít a Ford

|

- Hirdetés -

A Ford az európai és hazai haszongépjármű piac legnagyobb szereplőjeként régóta elkötelezett a könnyűzene támogatása mellett. Az Egyesült Királyságban nagy sikerrel futott Bands in Transit Project mintájára a Ford Magyarország 2021. tavaszán meghirdeti saját Band in Transit 2021 projektjét. A Projektben a Ford Magyarország egy feltörekvő zenekarnak biztosít egy Ford Transit TRAIL turnébuszt a zenekar koncertturnéjához. A Ford választása itthon egy fiatal, ígéretes zenekarra, a Leander Killsre esett.

Leander a Leander Kills IV című online lemezbemutató koncertjének zártkörű főpróbán tartott sajtóesemény keretében vehette át a Transit Trail kulcsait, ahol Szabó Attila, a Ford ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy Ford a zenekar munkáját és turnézását egy vadonatúj Transit TRAIL turnébusz biztosításával segíti.

A Köteles Leander énekes, dalszerző, basszusgitáros, zongorista, producer által vezet Leander Kills Magyarország leggyorsabban fejlődő rockzenekara. Három alkalommal szerepeltek nagy sikerrel A Dal című műsorban: Élet – 2017, Nem szól harang – 2018, Hazavágyom – 2019 című dalukkal. Facebook rajongóinak száma jelenleg 48.500. Youtube csatornájának előfizetői száma 60.200, akik 35,8 millió organikus megtekintést generáltak 5 év alatt. A zenekar intenzíven koncertezik, az járvány előtti időszakban 227 koncertet adtak itthon és a környező országokban.

2017 az Eurovíziós Dalfesztivál magyarországi válogatóműsorában találta a zenekart az Élet című dallal, mellyel a döntőig jutott a csapat és országos ismertségre tett szert. A 2017 szeptemberében kiadott Élet a halál előtt című nagylemez az albumeladási lista élén nyitott és platinalemez státuszt ért el.

Nem szól harang című dalával első helyen jutott tovább A Dal 2018 első válogatójából és menetelt a döntőig.

A Luxusnyomor című album alig 2 hét alatt aranylemez státuszt ért el, és 3 hétig első volt a Mahasz albumeladási listáján, ősszel platinalemezzé érett, melynek emlékére bakelit változatban is megjelent az album, és ezzel, valamint a digitális eladásokkal együtt a dupla platina státuszt is el fogja érni. A lemez Fonogram díjat kapott az év hazai hard rock vagy metal albuma kategóriában.

2020. október 30-én jelent meg a Leander Kills IV stúdióalbuma CD és három különböző színű (piros, fekete, ezüst) LP formátumban. Az album egy hét alatt elérte az aranylemez státuszt, 2021 május elején pedig a platinalemez szintet. A lemezbemutató online koncertet tegnap láthatta élőben a közönség.

A Zenekar koncert körútjának új turnébuszát, az új Transit Trail modellt kifejezetten arra tervezte a Ford, hogy a keményebb munkakörnyezetben is jól teljesítsen, ezért a Transit Trail kivitelekben új, részlegesen önzáró, mechanikus differenciálmű (mLSD) javítja a tapadást.

Exkluzív külső és belső felszereltség biztosítja, hogy a Transit Trail felhasználói még a nehéz körülmények mellett is számíthatnak autójuk kényelmére és praktikumára.

A Trail változatok első-hátsó lökhárítójának alsó részét, valamint a karosszéria oldalát fekete védőelemek óvják. A matt fekete hűtőrács túlméretezett Ford felirata látványosan és egyértelműen jelzi, hogy ez a jármű bárhová képes eljutni; mindezt egyedi tervezésű, 16 colos könnyűfém keréktárcsák és az első ajtókon elhelyezett Trail emblémák egészítik ki.

A Trail kiviteleket gazdagabb belső felszereltség jellemzi: az alapáron kínált bőr üléskárpitok nemcsak az utastér prémium minőségét erősítik, hanem strapabírók és könnyen tisztíthatók is. Az ugyancsak alapáras klímaberendezés a külső hőmérséklettől függetlenül komfortos környezetet teremt, a Quickclear fűthető szélvédő pedig jó szolgálatot tesz a fagyos téli napokon. Az alapfelszereltség része a motorosan behajtható külső visszapillantó tükör és az automatikus világítás is.

A Leander Kills turnébusza 3500 kg megengedett legnagyobb össztömegű változatban, hosszított tengelytávú 9 személyes busz kivitelben készült, és 130 lóerős 2.0 literes EcoBlue Hybrid motor hajtja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...

Ötmilliárdos tőkeemelésre készül a Hiventures

5 milliárd forintos tőkeemelési tervezetről szóló megállapodást írt alá a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett UBM Holding Nyrt. és a Hiventures Zrt.. A Hiventures által tervezett zártkörű tőkeemelés június 30-ig történhet meg, mellyel az UBM Csoport...

Hosszú távon is távmunkával terveznek a cégek

VR-eszközökkel elvégzett távoli karbantartások, strandon készülő elemzések – pár éve ez még fel sem merült volna. Napjainkban azonban a cégek a pandémia okozta változások kapcsán, a munkaerőhiány miatt vagy a dolgozók megtartása érdekében a...

Rengetegen voltak a balatonfüredi autós fesztiválon

A kétéves kényszerszünet után május 13. és 15. között újfent megrendezett Balatonfüred Concours d’Elegance keretében több mint 17 000 látogató utazhatott vissza az autózás történelmébe a Tagore sétányon. A hagyományoknak megfelelően idén is a...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is,...

TikTokon kampányolnak a civil szervezetek

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....