- Hirdetés -

Új márkát indított a Central Médiacsoport

|

- Hirdetés -

Elindult a Central Médiacsoport legújabb, a hazai online piacra bevezetett márkája, a REFRESHER. A modern generációt megszólító platform kreatív stábjának élén Hering András áll. A fiatal közönség számára szórakoztató tartalmakat kínáló REFRESHER öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz.

A Central Médiacsoport elindította új online márkáját, a REFRESHER-t. A Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő brand első sorban a millenniumi és Z generáció számára kínál olyan átélhető tartalmakat, amelyek tematizálják a kulturális és közéletet. A hazai kreatív csapatot Hering András vezeti, aki a Nosalty főszerkesztői pozíciója mellett vállalta a REFRESHER tartalmi igazgatói pozícióját.

„Szupererőnk abban rejlik, hogy nyitottak vagyunk a világra, van róla véleményünk. Minden tekintetben progresszív médiumként azon millenniumi és Z-generációs fiataloké vagyunk, akik nem fekete-fehéren látják a világot, van véleményük, bátran és kulturáltan érvelnek és osztják meg véleményüket másokkal. Akiket érdekel, merre tart a világunk, érzékenyen reagálnak a társadalmi kérdésekre, szívesen adnak hangot azoknak az értékeknek, amelyekre maga a REFRESHER is épül: tisztesség, tényszerűség, emberközpontúság, erőszakmentesség, kisebbségi csoportok védelme és támogatása, tolerancia, ökológiával vagy a jövőnkkel kapcsolatos felelősségteljes megközelítés. Mindezt a modern generáció hangján, szórakoztatva írjuk és mutatjuk meg” – nyilatkozta Hering András, aki azt is hozzátette, a szerkesztőség ugyancsak lehetőséget lát abban, hogy olyanok számára is hangot adjon, akiknek korábban nem volt esélyük megszólalni.

A REFRESHER első lépésben öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz, de ezek a felületek a jövőben dinamikusan változhatnak, új online platformokra vagy fizikális helyszínekre léphetnek be. „Olyan kommunikációs csatornákat választunk – ha kell újakat vonunk be, ha kell elengedünk a jelenlegiekből –, ahol elérjük célközönségünket, a modern generációt. Ha az éppen egy zenei fesztivál, egy alulról építkező kulturális esemény vagy egy új social media platform, akkor azt választjuk” – tette hozzá Hering András főszerkesztő.

Hogy a REFRESHER dinamikus kommunikációs csatornái megőrizzék saját, a magyar piacon összetéveszthetetlen hangjukat, egyedi módon közelít a hirdetési megoldásokhoz. Első sorban natív együttműködést kínálnak a partnerek számára, amellyel képesek lesznek garantálni a hirdetők számára a célcsoport élmény szintű elérését.

A márka széleskörű tematikát kínál, elsősorban a 18-30 éves korosztály számára, akik így egyetlen forrásból szerezhetnek tudomást zenével, divattal, kultúrával, közélettel, társadalmi kérdésekkel, egészséggel, sporttal, gasztronómiával, környezetvédelemmel vagy akár inspiráló fiatalok bemutatásával kapcsolatos témákról. A szórakoztató lifestyle tartalmak mellett a REFRESHER nagy hangsúlyt helyez olyan tehetségek és új arcok felkutatásában, akiknek történetei mögött sajátos élmények, véleményükben pedig érvényes állítások fogalmazódnak meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számítanak a hazai pénzügyi szakértők 2023-ban

Egy friss felmérésben megkérdezett szakemberek többsége szerint lassú, de fokozatos élénkülés várható a 2022-es év végéhez képest a hitelpiacon. A Credipass nemzetközi pénzügyi márka több mint 200 hazai szakértőjét kérdezte az idei várakozásokról, kilátásokról....

Képernyőn a legdurvább trollkodások

Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja. Ezen a napon Paramount Network kritikusok...

Elképesztő mennyiségű tartalom érkezik az HBO Maxra

Érkezik a Tudhattad volna és a Hatalmas kis hazugságok szellemi örököse, az Elizabeth Olsen főszereplésével készült Szerelem és halál, Bill Hader dramedy sorozatának utolsó évada, a Barry, a lengyel HBO saját gyártású thriller sorozata,...

Megint a Huawei-é a legtöbb szabadalmi kérelem

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A...

Hatalmas változások a Tescónál

A Tesco 25 áruházát újította fel a február végén zárult 2022/23-as pénzügyi évben. Az átalakítások 12 hipermarketet és 13 kényelmi üzletet érintettek szerte az országban, hogy a vásárlók szebb környezetben vásárolhassanak, a kollégák pedig...

Hetente több mint egymillió lottószelvényt vesznek a magyarok

Huszonkét hete nem született telitalálatos az Ötöslottón, ahol a szombati sorsoláson már 3,823 milliárd forint jackpot várja a játékosokat. A főnyeremény összege maximum 52 húzáson keresztül halmozódhat, a játék történetében eddig 39 hét volt...

Ismét büntetett a Médiatanács

Három, nem magyar joghatóság alá tartozó médiaszolgáltatás esetében is problémákat tárt fel a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa helytelen korhatár-besorolás, illetve nem megfelelő időpontban közzétett műsorszámok miatt. Legutóbbi ülésén egy szombathelyi körzeti...

Több mint ötmilliárd hirdetést távolított el tavaly a Google

Tavaly 2021-hez képest kétmilliárddal több, összesen több mint 5,2 milliárd rosszindulatú hirdetést távolított el a Google a cég jelentése szerint. A társaság emellett több mint 4,3 milliárd hirdetést korlátozott, illetve 6,7 milliónál is több...

Erős évre számítanak a turizmusban

Jó évet zárt tavaly a turizmus, és egyelőre úgy tűnik, ezt a lendületet 2023-ra is sikerült megőriznie. Az előfoglalások alapján a hazai szállásadók és az utazási irodák is erős évre számíthatnak. Húsvétra a tavalyinál...

Sokat spórolhatunk az okosotthon megoldásokkal

Alighogy hozzászoktunk az okoseszközök használatához, máris beszivárgott a mindennapokba az okosotthon kifejezés is. Kovács István Péter, az A1 Solar műszaki vezetője válaszolt azokra a kérdésekre, hogy hogyan kapcsolható össze az okosotthon funkciók használata az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre népszerűbbek a részmunkaidős állások

Egyre népszerűbbek a részmunkaidős állások – derült ki a Profession.hu saját adatbázisa alapján elkészített legújabb elemzéséből. Évről-évre emelkedik a részmunkaidős állásokra vonatkozó hirdetések száma: míg 2020-ban éves átlagot nézve 4,07 százaléka vonatkozott ilyen munkakörre,...

Erre számítanak a hazai pénzügyi szakértők 2023-ban

Egy friss felmérésben megkérdezett szakemberek többsége szerint lassú, de fokozatos élénkülés várható a 2022-es év végéhez képest a hitelpiacon. A Credipass nemzetközi pénzügyi márka több mint 200 hazai szakértőjét kérdezte az idei várakozásokról, kilátásokról....

Képernyőn a legdurvább trollkodások

Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja. Ezen a napon Paramount Network kritikusok...

Elképesztő mennyiségű tartalom érkezik az HBO Maxra

Érkezik a Tudhattad volna és a Hatalmas kis hazugságok szellemi örököse, az Elizabeth Olsen főszereplésével készült Szerelem és halál, Bill Hader dramedy sorozatának utolsó évada, a Barry, a lengyel HBO saját gyártású thriller sorozata,...

Megint a Huawei-é a legtöbb szabadalmi kérelem

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....