Csorba Eszter személyében új marketingigazgató vezeti a Westend marketingkommunikációs csapatát. A másfél évtizedes munkatapasztalattal rendelkező szakember a megújult Food & Friends ételudvar bevezetésével kezdett, jelenleg pedig éppen a nagysikerű logótervező pályázatot zsűrizi többedmagával.
A marketing szakember a Budapesti Gazdasági Egyetem jogelődjén, a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát kereskedelem és marketing szakon angol nyelven, ahol marketingkommunikációra specializálódott. Szakmai pályafutását a Nestlénél kezdte marketing és menedzsment területen, ezt követően a Foodpandánál helyezkedett el, majd Londonban több kozmetikai és FMCG márkán is dolgozott projektmenedzserként, csapatvezetőként. Mostani pozíciójába az emberközpontú energetikai megoldásokat kidolgozó QX World-től érkezett, ahol marketing menedzserként többek között a különböző kommunikációs tartalmakért és stratégiai feladatokért felelt. Az elmúlt másfél évtized során széleskörű munkatapasztalatot szerzett olyan területeken is mint a költségvetéstervezés, az ügyfélkapcsolatok kezelése, a rendezvényszervezés, a kampányok teljeskörű menedzselése és a csapatirányítás. Új pozíciójában a Westend teljes kommunikációs és marketingtevékenységéért felel a nyár közepétől. Ebben a minőségében egyik első nagy projektje a megújult ételudvar és közösségi tér, a Food & Friends újrabevezetése és népszerűsítése volt.
„Megtisztelő, hogy a főváros egyik legnagyobb múltú bevásárlóközpontjának csapatát erősíthetem. A Westend Budapest szívében helyezkedik el, és adottságainak köszönhetően még rengeteg különleges és kiaknázatlan lehetőséget rejt magában. Sokezren fordulnak meg nálunk naponta, őket megszólítani egyszerre izgalmas és felelősségteljes feladat. A marketing stratégia megtervezésén és kivitelezésén túl szeretnénk élni a szemléletformáló erőnkkel is, hiszen kevés olyan vállalat van, ahol ilyen nagy tömegben lehet közvetlenül elérni az embereket. Hiszünk a közösség erejében és abban, hogy ha a számunkra fontos ügyekre felhívjuk mások figyelmét is, azzal valós változást és értéket teremtünk. Én mindenesetre erre fogok törekedni” – mondta az új marketingigazgató.