Új marketingvezetővel folytatja a Central

A McCANN Ericksontól igazolt új marketingigazgatót a Central Médiacsoport, Aniot-Helt Petra 2020. február 3-tól tölti be ezt a pozíciót.

A szakember 2002-től az Unilever, majd 2005-től a Danone/Győri Keksz különböző márkáin dolgozott mint márkamenedzser, majd az FCB Budapest/Lowe digitális vezetőjeként a digitális divízió kialakításáért felelt. 2015-ben az FCB cég a McCANN-el való összeolvadása során is a kibővült digitális divízió vezetője maradt.

Kinevezésével kapcsolatban Aniot-Helt a következőket nyilatkozta: „Imádok csapatot építeni, amely önjáró módon képes értéket teremteni, szervesen kapcsolódva és kiegészítve a cég normál üzletmenetét. Az eddigi pályafutásom során mindig is kifejezetten kerestem a kihívásokat, mert hiszek abban, hogy csak ezeken keresztül lehet igazán fejlődni. Hiszek az emberekben, mert csak motivált, döntési joggal felhatalmazott szakembereken keresztül tud egy cég fejlődni, megfelelni és túlmutatni a jelen kor gyors digitális és társadalmi változásain.”