- Hirdetés -

Új marketmenedzsment-igazgató az Allianznál

|

- Hirdetés -

2022. július 1-jétől Aleksandar Mlinar vette át a marketmenedzsment-igazgatóság vezetését, és azóta ő felel az Allianz Hungária digitális és marketing tevékenységeiért, valamint a vállalat direktértékesítési, illetve az ügyfélkapcsolati aktivitásaiért.

Aleksandar Mlinar az Allianz berkeiben eltöltött több mint tíz éve során szerteágazó tapasztalatokat szerzett a biztosítási szakmán belül. Az Allianz Csoport bankbiztosítási csatornájának regionális vezetőjeként a terület létrehozásáért és fejlesztéséért felelt, valamint sikeresen vezetett be és épített ki stratégiai kapcsolatokat a kelet-közép-európai régióban. Ezt megelőzően ugyancsak az Allianz Csoportnál tevékenykedett: különböző munkakörökben és pozíciókban tett szert tapasztalatokra többek közt a direktértékesítés és a tengerentúli disztribúció területén, illetve a Csoport közvetlen üzletszerzési és nem-élet biztosítási központjában, valamint az üzletfejlesztési és regionális vezérigazgató irodájában. Aleksandar szaktudását nemzetközi jártassága is erősíti: Szerbiában született és nőtt fel, 2011 óta pedig Finnországban, Ausztráliában és Németországban is élt mielőtt Magyarországra érkezett.

„Jóideje ismerem Aleksandart, és ez idő alatt lehetőségünk nyílt arra, hogy különböző regionális projektek során együttműködjünk az Allianz szervezetén belül. Nagyon örülök, hogy elfogadta ajánlatunkat, és csatlakozott hozzánk. Meggyőződésem, hogy szakértelme nagy mértékben támogatja majd stratégiai céljaink sikeres elérését, és széles körű nemzetközi tapasztalata nemcsak az Allianz Hungária javát szolgálja, hanem a teljes magyar biztosítási piac formálását is segíti majd” – mondta Alexander V. Protsenko, az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

„Célom, hogy tovább erősítsem az Allianz Hungária piacvezető pozícióját azáltal, hogy új digitális megoldásaink és termékeink segítségével a legkiemelkedőbb szolgáltatást nyújtjuk az ügyfeleinknek” – ad betekintést terveibe Aleksandar Mlinar. „A jelenlegi változó piaci környezet jelentős kihívás mindenkinek, nem csak a biztosítási szektor számára. Ezáltal még nagyobb hangsúlyt kap küldetésünk: ügyfeleink jövőjének biztosítása. A bizonytalansággal teli időszakok jellemzően felerősítik a tudatosságot és a védelem, valamint a biztonság iránti igényt, így előtérbe kerülnek azok a vállalatok, amelyekre számíthatnak az ügyfeleik” – teszi hozzá az Allianz Hungária Marketmenedzsment Divíziójának újonnan kinevezett vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...