Erős időszakot tudhat maga mögött az UP csapata: a Generali termék kommunikációs feladatainak elnyerése mellett az Instagram felületének teljes újragondolására is megbízást nyertek. Emellett a Daikin innovatív technológiákra épülő légkondicionáló márkája is velük képzeli el a hosszú távú együttműködést.
Az UP tavaly óta megbízható partnerként van jelen a Generali életében, aminek köszönhetően kiterjesztett megbízást kaptak a márka online jelenlétének erősítésére. Az Instagram felületét használva az edukációval összekötött márkaépítés, és az életen át tartó partnerség kommunikálása mellett a fiatalok elérése volt a cél. A havi tematikára épülő nyereményjátékban a felhasználók bevonásával, egyedi hashtagelt fotókon keresztül járják körbe, hogy számukra mit jelent az élet egy-egy területe.
Ezzel párhuzamosan elindult a Daikin nemzetközi integrált kampányának helyi piacra szánt adaptációja, amit egy interaktív banner elhelyezéssel tették izgalmasabbá a nyári időszakban. Pedróval az élen most már azt is láthatjuk, hogy hány fok van a félüres irodában, miközben a kollégák nyaralnak.