- Hirdetés -

Új megoldások az emelkedő villanyszámlák ellen

|

A klímaváltozás miatti szélsőséges időjárás, illetve a gyorsan emelkedő energiaköltségek hatalmas terhet jelentenek a háztartások számára, azonban otthonaink intelligenssé és fenntarthatóvá alakításával sokat tehetünk a problémák enyhítésére. Az, hogy pontos képünk legyen arról, hogy hogyan, mikor és hol használjuk az energiát, fontosabb, mint valaha, hiszen az emelkedő áramdíjak miatt a fogyasztók folyamatosan keresik a megtakarítási lehetőségeket. A Schneider Electric olyan új megoldásokat mutatott be az egyik legrangosabb ipari kiállításon, a Berlinben megrendezett IFA-n, amelyekkel éves szinten akár több mint 200 ezer forinttal is csökkenhet a háztartások fűtési költsége és minden eddiginél takarékosabban tölthetők otthon az elektromos autók is.

A fenntartható otthonoknak mindenki számára elérhetőnek kell lenniük, nem csak néhány ember számára - vélik a Schneider Electric, az energiagazdálkodás és automatizálás digitális átalakításának vezető vállalatának szakértői. A társaság megoldásai forradalmasítják az otthonok energiafogyasztásának menedzselését, így segítve az éghajlatváltozás és a meredeken emelkedő energiaköltségek jelentette problémák kezelését. Ehhez kapcsolódó idei újdonságaikat a berlini IFA technológiai vásáron mutatták be.

Minden egyben – ezt nyújtja a Wiser applikáció

A hatékony otthoni energiagazdálkodás alapját képezhetik azok a telefonos applikációk, melyek képesek a ház teljes villamosenergia-fogyasztását nyomon követni és az összes készüléket, köztük a legnagyobb energiafelhasználókat felügyelni. Az, hogy pontos képünk legyen arról, hogy hogyan, mikor és hol használjuk az energiát, fontosabb, mint valaha, hiszen az emelkedő áramdíjak miatt a fogyasztók folyamatosan keresik a megtakarítási lehetőségeket. A Schneider Electric Wiser applikációja segítségével például teljeskörű információhoz juthatunk a villamosenergia-felhasználásról, ezáltal adatokkal alátámasztott döntéseket hozhatunk az egyes készülékek használatával kapcsolatban.

Az alkalmazás valós idejű képet nyújt az aktuális energiafelhasználásról és a fogyasztás előzményeiről is, így az ingatlantulajdonosok nyomon követhetik a napi költségeket, és az applikáció mesterséges intelligenciával támogatott tippeket és tanácsokat is kínál a leghatékonyabb energiafelhasználáshoz.

A Wiser intelligens fűtésirányítási vezérléssel pedig a lakástulajdonosok távolról felügyelhetik és beállíthatják az otthonuk minden helyiségének hőmérsékletét, és automatikusan csökkenthetik a beállított értékeket a nem használt helyiségekben. A Wiser App segítségével a lakástulajdonosok a fűtést az időjárásnak és a ház szigetelésének megfelelően is módosíthatják - mindez akár évi 540 eurós megtakarítást eredményezhet.

Töltés új szinten

Az elektromos járművek töltése rendkívül nagy energiaterhelést jelent tulajdonosaik számára, akár 40 százalékkal is növelheti az otthoni energiafogyasztást. Ugyanakkor már arra is van lehetőség, hogy elkerüljük az egekbe szökő számlákat, és felkészüljünk egy fenntarthatóbb jövőre, mindössze néhány érintéssel egy alkalmazáson.

A Schneider Electric új elektromos autó töltője (EVlink Home Smart) esetében négy üzemmód közül választhatnak a fogyasztók, ezek a "töltés most", "zöld töltés*", "költséghatékony" és "egyéni ütemezés", ráadásul a töltő a Wiser okosotthon rendszerrel is integrálható. A "költséghatékony" üzemmód használatával a Wiser a leghatékonyabb ütemtervet alakítja ki annak érdekében, hogy a legolcsóbb villamosenergia-tarifa alapján töltődjön az e-autó, míg a "zöld töltés" kizárólag megújuló áramforrásokat használ. A Wiser intelligens energiagazdálkodási rendszere automatikusan kiegyensúlyozza a terheléseket, hogy a lakástulajdonosok számára minimális fennakadást és maximális hatékonyságot biztosítson.

Matter-kész megoldások

A Schneider Electric az új okosotthon kommunikációs szabvány, a Matter alkalmazására kész készülékcsaládot vezet be az európai és az észak-amerikai piacokon, ami lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bármely okos eszközt összekapcsoljanak egy másikkal, függetlenül attól, hogy milyen márkájú vagy honnan vásárolták. Mindez a Matter-ready Wiser Gateway-nek köszönhetően lehetséges. A Matter-ready Wiser Home ökoszisztémán keresztül a lakástulajdonosok mostantól három különböző módon szabályozhatják otthonuk energiafelhasználását: hangvezérlő eszközzel, például az Amazon Alexával, bármilyen típusú kapcsolóval (Matter ready vagy Zigbee tanúsítvánnyal) és a Wiser by Schneider Electric okostelefonos alkalmazással.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...