- Hirdetés -

Új mobilapp segít az autósoknak

|

Többféle biztosítás meghosszabbítása, adók befizetése, parkolási díjak számontartása, vizsgáztatás – az autótulajdonosoknak egyre több kifizetést és adminisztrációt kell fejben tartania. Nekik lehet nagy segítség egy mobilapp, amin egyszerre több ügyet is elintézhetnek.

Itt az évvége és rengetegen kapkodnak, mit kell még elintézni, biztosításokat megújítani, szervizelni az autót, esetleg levizsgáztatni, autópálya matricát venni vagy éves parkolási engedélyt intézni, az adventi időszakban ráadásul sokat járjuk a belvárost, ahol parkolást is kell fizetni. Hogyan lehetne ezt (vagyis legalább egy részét) kicsit összefogni, kényelmesebbé tenni? Ahogy a sport- vagy egészségügyi alkalmazásoknál, úgy az autós applikációknál is megfigyelhető az a tendencia, hogy egy appot több funkcióra fejlesztenek, hogy a felhasználó minél több időt töltsön vele és sok adatot, információt, programot kezeljen a felületen.

Ügyintézés percek alatt

Sokan elfelejtik a megkötni az új biztosítási szerződést, vagy ha éppen eszükbe jut a határidő, akkor nem találják a kötvényt. Kár esetén halogatjuk az ügyintézést, mert nincs kitől segítséget kérni, de létezik már egy innovatív applikáció, az E-Alkusz, amely több bank és biztosító hálózatával összeköttetésben áll. Az E-Alkusz a felhasználó érdekeit képviselve pedig a legjobb konstrukciót ajánlja fel, majd szerződéskötés után egy helyen tárolja az összes biztosítási kötvényünket. Utazáskor is köthetünk ebben az alkalmazásban biztosítást, sőt kár esetén még segítséget is kaphatunk az E-Alkusz munkatársaitól.

Az app új funkciója november eleje óta elérhető: mostantól még parkolást is fizethetünk az alkalmazáson keresztül. A parkolási funkciót SMS-díj nélkül vehetjük igénybe, ráadásul, minél nagyobb összegű biztosítási csomagunk van az E-Alkuszon, annál kevesebb parkolási kényelmi díjat kell fizetnünk parkolásonként. Az applikáció abban is segítségünkre lesz, hogy ne felejtsük el leállítani a parkolást, ugyanis ötpercenként figyelmeztető push üzeneteket küld.

„Az elmúlt néhány hétben 15%-kal nőtt az applikáció letöltéseinek száma. Összesen 80 ezer ügyfelünk van, és 120 ezer szerződést kezelünk biztosítási alkuszként, az ügyfeleink nagy részének több szerződése is van nálunk. Minél több élő szerződése van nálunk a felhasználónak, annál kedvezményesebben parkolhat az applikációval. A mobilparkolás kényelmi díja 100 ezer forint éves biztosítási állományig 110 Ft, 100 ezer forint éves állomány felett pedig csak 55 Ft, akik 250 ezer forint feletti biztosítási díjat fizetnek, elengedjük a kényelmi díjat, ha az E-Alkuszt használják” – részletezi Póta Zsolt, a Pannon-Safe cégvezetője.

Az applikáció folyamatosan frissül, hiszen a biztosítóktól rendszeresen érkeznek az új adatok, amelyek a rendszerben is megjelennek, tehát nem kell attól tartanunk, hogy elavult információkat kezelne az app. A Pannon-Safe különös figyelmet fordít az adatbiztonságra és a rendszeres frissítésre, hogy az ügyintézésben ne legyen soha fennakadás.

„Végeztünk egy felmérést, hogy egy biztosítási felületet a felhasználók milyen gyakran nyitnak meg. A statisztika évi 1-2 alkalmat hozott ki személyenként, mi pedig azt tűztük ki célul, hogy egy kedvelt, folyamatosan használatban lévő és frissülő applikációt nyújtsunk – így jött a mobilparkolás ötlete. Egyébként az E-Alkuszon figyelemmel kísérheti az autó-, lakás-, egészség- és nyugdíjbiztosításának és utazási biztosításainak állapotát, díjrendezettségét, és ha pár napos üzleti útra megyünk, nyári vakációt tervezünk vagy síelni indulunk, kéznél van az app, amin gyorsan, akár percek alatt megköthetjük a biztosítást, amit bankkártyával azonnal kifizethetünk. A következő cél az, hogy a felhasználói visszajelzések alapján tovább fejlesszük az alkalmazást” – mondta el Póta Zsolt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...