Egy éve kezdődött meg a brit hagyományokon nyugvó, MG márka újjászületett modelljeinek értékesítése hazánkban. Az eddig 4 modellből álló kínálat most 3 új típussal bővül. Két tisztán elektromos meghajtású modellel bővül a paletta: az MG5-tel, az első elektromos kombival és a már régóta várt, B-SUV szegmensbe tartozó MG ZS EV-vel. A harmadik bemutatásra kerülő modell pedig az MG HS modellfrissítésen átesett változata. Mindhárom modell nagy népszerűségnek örvend a nyugat-európai piacokon ezért méltán várható, hogy hazánkban is a vásárlók kedvencévé válnak.
Annak ellenére, hogy az újautó-piac teljesítménye a vásárlóerő visszaesésének következtében nem az elvárt módon alakult 2023-ban, az MG a nehezített pályán is helyt állt. A 2022. szeptemberétől elérhető MG modellekből mindössze 9 hónap alatt 1000 autó került a magyar utakra, és ez a szám mostanra már 1351 db-ra nőtt. A 2023-ban értékesített darabszámok alapján a Datahouse adatai szerint az MG a 20. a hazai autómárkák rangsorában összesen 953 darabbal. Augusztusban az értékesítési eredményei alapján 1,81%-os piaci részesedést ért el. A B-SUV szegmensen belül az MG ZS máris a 8. helyet tudhatja magáénak, míg az elektromos C-szegmensen belül az MG4 a márciusi bevezetését követően a második legkelendőbb modellnek számít. A márka sikere annak köszönhető, hogy az MG okos választási lehetőséget jelent a tudatos autóvásárlók számára, hiszen kiváló ár-érték arányának köszönhetően nem kell kompromisszumot kötniük sem a felszereltség és technológia, sem a minőség és a biztonság tekintetében.
Bővülő márkakereskedői hálózat
A sajtótájékoztatón hozták nyilvánosságra, hogy az eddigi 22 márkakereskedésből álló hálózat további két kereskedéssel bővül. A csepeli Carnet Autofort a budapesti lefedettséget erősíti, míg a gyöngyösi Shick-R a Heves és Nógrád vármegyei jelenlétünket biztosítja. Mindkét új partnerünk több évtizedes tapasztalattal rendelkező, többmárkás kereskedés, amelyek nagy lehetőséget látnak az MG márkában. Az októberben nyitó új szalonokkal az MG országos márkakereskedői hálózata 24 tagúvá bővül.
7 év háromszoros gondoskodás
Az MG a versenytársaktól való megkülönböztetésként nem csak az átlagon felüli hosszúságú garanciaidőt, hanem egy minőségi, háromszoros gondoskodást nyújtó szolgáltatáscsomagot vezet be, melynek köszönhetően az MG vásárlók 7 éven keresztül biztonságban érezhetik magukat. A márka a már meglévő 7 év/150 000 km-es gyári garanciáját és a 7 évre szóló országúti segélyszolgálatot további szolgáltatással bővíti annak érdekében, hogy az MG tulajdonosok bárhol és bármikor biztonságban érezhessék magukat az utakon. Új szolgáltatásként az ingyenes műszaki átvizsgálást az MG márkaszervizek 7 éven keresztül évente egy alkalommal biztosítják, 7 rendszer (motor, sebességváltó, kormánymű, felfüggesztés, fékrendszer, légkondicionáló rendszer és elektromos rendszer) állapotának és megfelelő működésének ellenőrzésével annak érdekében, hogy az MG járművek mindig a legjobb állapotban legyenek.
„A mostani termékbevezetéssel Nyugat-Európában már népszerű modellek válnak elérhetővé a hazai piacon, így még szélesebb körű vásárlói igényeknek tudunk itthon is megfelelni. Az MG gazdag hagyományokra visszatekintő márkaörökségre építkezik. Kína legnagyobb járműgyártó vállalatával és londoni dizájncenterével a háta mögött termékfejlesztéseinél elsősorban a megfizethetőséget és az innovációt tartja szem előtt. Odafigyelve az ügyféligényekre és piaci elvárásokra vonzó és versenyképes termékeket kínál. Ilyen háttérrel minden adott ahhoz, hogy egyre növekvő ismertség és elismertség övezze az MG-t hazánkban is. – nyilatkozta Szabó Csaba, az MG Motor Hungary márkaigazgatója.