- Hirdetés -

Új műsorformátumok és visszatérő legendák az Eurosporton

|

- Hirdetés -

Az Eurosport számtalan újdonsággal készül az idei Australian Openre: vadonatúj szereplők és műsorformátumok várhatóak az év első Grand Slam-tornájára. Az idei tudósításokat egy exkluzív dokumentumfilm előzte meg, amely a 2019-es teniszszezon kulisszái mögé vitte a nézőket: mindebben Patrick Mouratoglu, Serena Williams edzője volt a segítségükre.

Egy exkluzív dokumentumfilmnek köszönhetően több millió teniszrajongó nyerhetett betekintést Patrick Mouratoglu, sztáredző munkával töltött hétköznapjaiba – az Eurosport ezzel a vadonatúj tartalommal nyitotta meg a 2020-as Australian Open tudósítások sorát. Patrick Mouratoglou – a női tenisz egyik vitathatatlanul legnagyobb alakjának – Serena Williams-nek az edzője, valamint az egyik legismertebb sportakadémia arca.

A filmről

A film Mouratoglou szakmai életét kíséri figyelemmel a 2019-es szezon alatt, aki a 23- szoros Grand Slam-bajnok, Serena Williams edzője, valamint a Mouratoglou Tenisz Akadémia alapítója. Patrick akadémiájából olyan szupersztárok kerültek ki mint Stefanos Tsitsipas vagy Coco Gauff. A 30 perces dokumentumfilm elérhető az Eurosport Player-en is.

A hazai rajongók az alábbi időpontokban nézhetik meg a filmet az Eurosport és az Eurosport 2 műsorán:

Eurosport:

január 16. 18.25

január 17. 00.05

január 18. 07.55

január 19. 00.20

Eurosport 2:

január 17. 17.30

január 19. 19.00

Újabb világszínvonalú szakértők

A nézők két újabb arccal is találkozhatnak a bajnokságon: Franciaországban a hétszeres Grand Slam-tornagyőztes Justin Henin-nel, Olaszországban pedig a 2018 májusában visszavonult, az egykoron első számú játékos, Roberta Vinci osztja meg véleményét a nézőkkel.

Barbara Schett ismét az Eurosport zászlóshajóját jelentő Game, Schett & Mats című műsorban tűnik fel Mats Wilander-rel együtt, akivel nap mint nap felidézik majd a torna legjobb összecsapásait, illetve az elkövetkezendő mérkőzések alakulását vitatják meg. A németeknél Boris Becker, a spanyoloknál Alex Coretja, a franciáknál pedig Henri Leconte avatják be a nézőket a tenisztorna eredményeibe.

Visszatérő legendák

A hétszeres Grand Slam torna győztes, John McEnroe szintén feltűnik az Eurosport nemzetközi tudósításában, hogy ismertesse egyedülálló meglátásait a nézőkkel. A teniszlegenda egykori riválisaival – Boris Becker-rel és Mats Wilanderrel együtt szerepel a Tenisz Legendák című vodcastban is – az idei Australian Open idejére három epizód várható majd belőle.

Az új formátumnak köszönhetően a nézők közelebbről is megismerhetik majd a játékosokat. A New Kids on the Block például a legizgalmasabb feltörekvő játékosokat mutatja be a rajongóknak. Ezen kívül az Entourage, a My Grand Slam Journey és a Show the Master is rengeteg újdonságot tartogat a nézők számára.

Páratlan örökség a teniszben

Az Eurosport 1985 óta minden Australian Opent közvetít, idén pedig Európa-szerte exkluzív tartalmakkal jelentkezik a bajnokságról. Az Eurosport Player-nek köszönhetően egyetlen ütésről sem maradhatunk le: január 20-tól február 2-áig 300 órányi élő közvetítést láthatunk mind a 16 pályáról. Az Eurosport az egyetlen olyan hely, ahol mind a 13 pályát figyelemmel kísérhetjük a tenisztorna ideje alatt.

Andrew Georgiou, az Eurosport közvetítési jogaiért felelős elnöke így nyilatkozott: “Nagyon izgatottan várjuk a teniszszezon kezdetét. Az év első Grand Slam tornájának a hangulatát szeretnénk minden Eurosport nézőhöz eljuttatni. Igény szerint minden pillanat, játékos, pálya és mérkőzés elérhető lesz az Eurosport Player-en a sport legnagyobb szakértőinek mélyreható elemzéseivel. Hozzátette: “A 2019-es év bombasiker volt a tenisz számára az Eurosport-on: Az Eurosport platformjait használó rajongók száma folyamatosan nőtt növekedett, különösen a digitális platformokon, ahol a Roland-Garros, valamint a US Open meccseit követték a legtöbben figyelemmel. 2020-ban hasonló elérésekre számítunk: ez egy történelmi, rerdokkal teli évnek ígérkezik a tenisz világában, alig várjuk, hogy elkísérhessük rajongóinkat a nagy utazáson.

Az Eurosport Európa-szerte közvetítette az Ausztrál Tenisz Szövetség által szervezett Rally for Relief-et, hogy támogassa az ausztráliai tűzvész megfékezését szolgáló kezdeményezést. Az eseményt január 15-én, a Rod Laver pályán rendezték meg, amelyen a világ legjobb játékosai vettek részt. A versenyből befolyt összeg teljes egészét a Victorian Bushfire Appeal alapítvány kapja majd.

Az Ausztrál Tenisz Szövetség válaszul az országot sújtó tűzvészre múlt héten útjára indította a Rally for Relief kampányt, amely az Aces for Bushfire Relief program részét képezi. Az Eurosport az Australian Open partnereként támogatja a #Aces4BushFireRelief aktivitást: a bajnokság alatt pénzügyi segítséget nyújt a katasztrófa sújtotta területeknek, valamint népszerűsíti az Ausztrál Tenisz Szövetség és az Ausztrál Vöröskereszt pénzgyűjtésére irányuló erőfeszítéseit a Bush Fire Relief támogatása céljából.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...

A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult

A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...

Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni

A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...

Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G

Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....