- Hirdetés -

Új sorozat és Majka gameshow-ja érkezik a TV2-re

|

- Hirdetés -

Hamarosan új műsorstruktúrával jelentkezik a TV2. A Tények Plusz után érkezik a TV2 vadonatúj napi fikciós sorozata a Mintaapák, ezt követően Majkával jön a Nyomd a gombot, tesó! című gameshow, és elstartol Ördög Nóra és Stohl András közös doku-realityje, az Újratervezés is.

Mintaapák címmel új napi sorozat indul a TV2-n november 11-én 19:15-től. A produkció főszereplői Fenyő Iván, Klem Viktor, Mészáros Béla és Szabó Kimmel Tamás, négy nagyon különböző apa életét mutatják be. A sorozat a Dear Daddies című argentin széria alapján készült, figyelembe véve a magyar sajátosságokat, a hazai közönség ízlésére formálva.

A négy tipikus apa karakter kiválóan írja le a társadalomra jellemző apa figurákat. Az élet minden területén alfahímként viselkedő Géza (Fenyő Iván), aki a klasszikus családmodellben hisz, ő férjként és apaként is igazi férfi akar lenni, Szabi (Klem Viktor), a hedonista sztárügyvéd, az anti-apa, aki képtelen a családi felelősségvállalásra, a gyerekét egyedül nevelő Tamás (Szabó Kimmel Tamás) és a két nő és több gyerek között őrlődő Miklós (Mészáros Béla), aki mindenkinek szeretne megfeleli, de valójában senkinek sem tud. Rajtuk kívül számos kíváló színész és rendkívül tehetséges gyerekszereplő színesíti még a történetet, akiknek köszönhetően a tinilányoktól, az anyákon át az anyósokig sokan azonosulhatnak majd a karakterekkel.

„Jelenleg tíz állandó és jónéhány külső helyszínen folyik a TV2 egyik legnagyobb produkciójának forgatása. A stúdiótérben többek között óvoda, pizzéria, ügyvédi iroda és lakásbelsők kerültek kialakításara, ez azt jelenti, hogy csaknem 2000 négyzetméteren épültek fel a sorozat díszletei. A háttérmunkában nagyjából négyszáz ember vesz részt folyamatosan. Nagy kihívás, de szeretjük, ahogy remélem a nézők is szeretni fogják a négy mintaapa igen szórakoztató történetét” – mondta Kirády Attila, a TV2 Csoport kreatív igazgatója, a sorozat producere.

Az apákat megformáló főszereplők mellett, további olyan népszerű színészek játszanak a sorozatban, mint Stohl András, Egri Márta, Kovács Patrícia, Polyák Lilla, Botos Éva, Földes Eszter, Kuna Kata és Pataki Szilvia.

„A TV2 történetében stratégiailag fontos programstruktúra indul el november 11-én. Egy új napi sorozat képernyőre kerülését hosszú előkészítés előzi meg, így nagy izgalommal várjuk, hogy a nézők hogy fogadják majd. De nemcsak a napi sorozat, hanem Majka új műsora is meghatározó a csatorna életében. A Nyomd a gombot, tesó! című gameshowt ugyanis az ő ötlete alapján fejlesztettük. A hétköznap estéket pedig egy új doku-reality az Újratervezés zárja, ahol Ördög Nóra és Stohl András rászoruló családok otthonait újítja fel” – tette hozzá Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

A tájékozottság, az ügyesség, a gyorsaság, az időérzék, a stratégiai gondolkodás és a szerencse mind-mind számít a TV2 legújabb – hazai fejlesztésű – gameshowjában, amelyben egy gyorsan zuhanó lift is fontos szerepet kap. A Nyomd a gombot, tesó! című játékot Majka fejlesztette és társproducerként, valamint műsorvezetőként is részt vesz benne. Az eredményről november 11-től hétköznaponként 20:20-tól a tévénézők is meggyőződhetnek.

A Nyomd a gombot, tesó! két szinten zajlik: míg a kvíztoronyban 7 kérdésre kell helyesen válaszolniuk a játékospároknak és minél több értékzsetont megtartaniuk, addig az arénában a gombokkal keltik életre, majd gyűjtik össze a legkülönbözőbb tárgyakat, amelyekhez pénzösszegek tartoznak. Annak van esélye minél többet megszerezni az 50 millió forintos főnyereményből, aki fent fejben erős, lent viszont bírja lábbal és a lehető leggyorsabban nyomja a gombokat és fut a hozzájuk tartozó tárgyakkal a gyűjtőpontra, majd időben kijut az arénából. A két szint közötti távolságot a játékospár egyik tagja egy zuhanó lifttel teszi meg, és egyikük sem tudja, kivel lódul meg a fülke.

Majka után 21:35-től érkezik Ördög Nóra és Stohl András az Újratervezés című műsorral. A vadonatúj formátumú doku-realityben nemcsak a rászoruló családok otthonainak felújítását kísérhetjük nyomon, az Újratervezés tele van mély érzelmekkel, olyan történetekkel, amelyekkel igazán tudunk majd azonosulni.

Mialatt folyik az átalakítás, a két műsorvezető, Nóra és András a szereplők „bakancslistás” kívánságait váltják valóra – ha kell levetik magukat 4000 méterről, vagy rally autóba szállnak… Az alaphelyzetek sokszor kifejezetten drámaiak, melyeket a készítők valamilyen élmény programmal oldanak fel. Például ejtőernyőzés, mini nyaralás, hazai kényeztető programok – ez olyan minőségi, együtt töltött idő a családok számára, amely alatt még közelebb kerülhetnek egymáshoz, a mindennapjaik során azonban sem az anyagiak, sem a számtalan kötelezettség miatt nem engedhetik meg maguknak ezeket. De arra is van példa, hogy a műsorban szereplők megismerkedhetnek kedvenc színészükkel vagy énekesükkel, kulisszabejáráson, exkluzív találkozásokon vehetnek részt. A TV nézők 2-2 család történetét követhetik majd párhuzamosan.

Eközben feszített tempóban zajlik az építkezés, amelynek csúcspontjaként minden hét végén, az újratervezők végső hajráját követően, a műsorvezetők segédletével 1-1 család sírva, nevetve, ámuldozva beköltözik új otthonába. A produkció főszerkesztője Hadas Kriszta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...

Ma van a kávé világnapja

Már 40 éve ünnepeljük szeptember 29-én a kávét - a világ egyik legkedveltebb itala először Japánban, 1983-ban kapott saját napot. A tradicionális kávézás mellett a 21. században egyre több új fogyasztási mód, szokás alakult...

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....