- Hirdetés -

Jövő héten rajtolnak az új műsorok a Viasaton

|

- Hirdetés -

Már augusztus 27-én elkezdődik az ősz a VIASAT3 és a VIASAT6 csatornáin. Gundel Takács Gábor, az ország egyik legkedveltebb televíziós személyisége és leghitelesebb kvízmestere a VIASAT3 műsorán tér vissza a tudásalapú vetélkedők műfajához.

A KérdezŐ című műsorban – amely 6 héten át minden hétköznap 20:00-tól lesz látható –, azonban nem ő, hanem közel száz civil, többek között egy pék, egy állatorvos, egy idegenvezető, sőt egy rabbi teszi fel kérdéseit a játékosoknak. A párbajból győztesként kikerülő játékospár pedig a sztárlépcső „megmászása”, azaz ismert emberek – köztük Ónodi Eszter, Hajós András, Rúzsa Magdi vagy éppen Scherer Péter – kérdéseinek megválaszolása után akár 10 millió forintot is hazavihet.

A KérdezŐ első adása után idén ősszel egy alkalomra visszatérnek a luxusfeleségek is a VIASAT3 képernyőjére.

Természetesen a filmproducer és színésznő Csősz Boglárka, a színésznő Köllő Babett, a gyermekruha-tervező Smaltig Dalma, az üzletasszony Yvonne Dederick és barátnője, Polgár Tünde is ott lesznek a násznépben, hogy tanúi legyenek, ahogy a megosztó műsor egyik legmegosztóbb párosa, Vasvári Vivien és vőlegénye, Fecsó oltár elé áll. A pompás és persze exkluzív rongyrázáson csak a VIASAT3 kamerái lehettek jelen. A Feleségek luxuskivitelben – Lagzi luxuskivitelben augusztus 27-én 21:00 órakor kerül képernyőre.

A VIASAT3 mellett a VIASAT6 is számos újdonsággal és megunhatatlan közönségkedvenccel várja a nyaralásból visszatérő nézőket.

Szintén augusztus 27-től, hétfőnként 22 órától országos premierként dupla részekkel jön a Helix című sci-fi sorozat, amelyben a Járványügyi Központ orvoskutatóinak egy csoportja egy csúcstechnológiával ellátott sarkvidéki laboratórium-komplexumba utazik, hogy kivizsgálják egy rejtélyes járvány kitörését. A csapat azonban hamarosan élet-halál harcot kénytelen vívni, amelynek tétje már nemcsak saját életük, de a teljes emberiség megmenekülése vagy pusztulása is. A halálos fenyegetés azonban csak a jéghegy csúcsa, ahogy a vírus fejlődik, a hátborzongató igazság is kezd kibontakozni előttük.

Másnap, augusztus 28-án a 22 órás sávban is vadonatúj sorozatcsemegét kínál a magyar nézők számára a VIASAT6. Ekkor indul ugyanis az ezután minden kedden dupla epizódokkal jelentkező Idővonal (Travelers), amelyben a több száz évvel később élő emberek felfedezik, hogyan küldjék vissza tudatukat az időben, a 21. századi emberek fejébe. Az „utazók” átlagos emberek élete fölött veszik át az irányítást, miközben titokban azon ügyködnek, hogy megmentsék az emberiséget a rájuk váró szörnyű jövőtől – a gond csak az, hogy minden tudásuk történelmi, illetve közösségi médiás profilokon alapul, így a mindennapi életbe való beilleszkedés nehézséget okoz nekik.

Augusztus 29-től minden szerdán 22 órától dupla résszel érkezik A holnap legendái (Legends of Tomorrow) harmadik évada, A zöld íjász (Arrow) és a Flash – A Villám spinoffja, amelyben Rip Hunter-nek, az időutazó haramiának hősöket és gonosztevőket kell egyesítenie egy olyan, jövőbeni, megállíthatatlan fenyegetés ellen, ami nemcsak a bolygónkat, de az időmindenséget magát is fenyegeti.

Csütörtök estére is jut új sorozatpremier a VIASAT6-on – az Amerikai istenek (American Gods) epizódjai is kettesével mutatkoznak be a csatornán. A Magyarországon most először látható szériában Árnyék frissen szabadult a börtönből, de értelmetlennek érzi életét, hiszen szerelme nemrég halt meg egy közúti balesetben. A temetés az ország másik végében lesz, az oda vezető út azonban nem várt fordulatokat tartogat: egy gyanús figura, aki Szerdának nevezi magát, munkát ajánl neki. Árnyék elfogadja az ajánlatot, azt azonban még nem tudja, hogy ezzel a döntésével jelentős változások állnak majd be az életében, és furcsábbnál furcsább emberekkel fog majd találkozni, amelynek hatására már nem is tudja eldönteni, hogy amit lát, az a valóság-e, vagy az egész csak egy álom.

A VIASAT6-on emellett folytatódik az animációs sorozatok sávja: hétköznap délután 15:30-tól a YU-GI-OH! 5D és a Dragon Ball Super dupla epizódokkal, majd A Simpson család (The Simpsons) következik. A hét mindennapján 4 részes maratonnal folytatódik 18 órától a Két pasi – meg egy kicsi (Two and a Half Men), az Agymenők rajongói pedig hétköznaponként 20 órától az első részektől eleveníthetik fel a sorozat epizódjait, melyeket 21 órától Az Álmosvölgy legendája (Sleepy Hollow) részei követnek. A sorozatdömping közepette is marad pénteken este 22 órától a filmes sáv, a vasárnap délelőtti autós blokkba pedig visszatér a Top Gear és a Totalcar, előbbi vadonatúj – Magyarországon még sosem látott – epizódokkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban jelenik meg, hanem a Marketing&Media digitálisan lapozgatós számában. Izgatott vagyok. Türelmetlenül...

Cégvezetőket díjaztak a Bizalom Gálán

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta. A Bizalmi Kör Vezetői klubja által rendezett díjátadó szinte minden díjazott...

A TikTokon is megjelent a Starbucks

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek, a kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a...

Tovább nőtt a dollármilliomosok száma

Világméretű járvány ide, az orosz-ukrán háború következtében kialakult gazdasági nehézségek oda, tovább növekedett a high net worth individual (HNWI), azaz a hipergazdagok (akiknek a likvid, szabadon befektethető vagyona legalább 1 millió dollár) száma –...

Jövőre a Pannon Egyetem lesz az EFOTT házigazdája

Mivel az egyetem székhelye, Veszprém Európa Kulturális Fővárosa lesz jövőre, a fesztiválon is kiemelt szerepet kap a kultúra – olyan értékek mellett, mint a fenntarthatóság, a sport vagy a testi és lelki egészség. Az...

Sok felnőtt pályaváltás miatt dönt a tanulás mellett

A szakmatanulás legfőbb motivációja a munkahelyváltás, de magas azok száma is, akik a papír miatt vagy éppen egy régi álom beteljesítése érdekében ülnek újra iskolapadba – derül ki a TanfolyamOKJ.hu 2022 szeptemberében, az oldalán...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....