- Hirdetés -

Új műsorokkal és további csatornákkal erősít a TV2

|

- Hirdetés -

Változásokat hoz az ősz a TV2-nél: a médiacég minden eddiginél több sajátgyártású műsorral készül az év második felében, amik között fikciós sorozat, kaland-reality, nagyszabású showműsor és vetélkedő is szerepel. A TV2 Csoport év végéig négy új csatornát is elindít a sport, film és sorozatcsatornák palettáját színesítve.

2018. május 8-án prezentálta a TV2 Csoport új programstruktúráját Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A TV2 Csoport soha nem látott mennyiségű sajátgyártású műsorral készül átvenni az elsőséget a nézettségi versenyben az év második felében. Olyan népszerű műsorok érkeznek új évaddal, mint a Ninja Warrior Hungary és a Korhatáros szerelem, emellett pedig több vadonatúj formátum is bemutatkozik a TV2 képernyőjén, amit szintén az IKO Műsorgyártó készít majd.

A TV2-n a sztárok mindig új oldalukat mutatják meg, így van ez A Nagy Duettben és a Sztárban Sztárban is. Idén ezt a hagyományt követve érkezik az NBC nagysikerű show-ja, az I can do that – Csak show és más semmi, amiben az ismert embereknek olyan színpadi produkciókat kell betanulniuk, amit korábban sohasem próbáltak. Ez lehet akár egy akrobata előadás, tánckoreográfia, bűvész show, vagy éppen sportteljesítmény, a lényeg, hogy saját határaikat túllépve egy számukra teljesen idegen terepen kell lenyűgözniük a közönséget.

A Vigyázat, gyerekkel vagyok! és a Vigyázat, szülővel vagyok! után újabb, az egész család számára kikapcsolódást nyújtó formátum érkezik, gyerekekkel a főszerepben. A What would your kid do adásaiban kisgyermekes szülők versenyeznek. Feladatuk egyszerűnek tűnhet: nincs más dolguk, mint megtippelni, hogy a gyermekük különböző helyzetekre vajon hogyan reagál majd, ha anyuciék nincsenek vele? Ez persze rengeteg vicces, megható, vagy épp meglepő szituációt szül majd. A nyeremény kiválasztása szintén a család szeme fényének feladata lesz, ami miatt a szülők olykor fogják majd a fejüket.

A Pénzt, vagy éveket! sikere után nem volt kérdés, hogy hasonló, tippelgetős játékkal is készül a TV2. A Sztárok és párok adásaiban most nem a civil játékosok életkorát találgatják majd a vállalkozó kedvű celebek és a nézők, hanem azt kell kitalálniuk, hogy az előttük álló sok idegen közül vajon kik alkotnak egy párt? A műsor házigazdája Kasza Tibi lesz.

Néhány hete a TV2 már bejelentette, hogy a gasztroműsor műfajból is nagyágyút vásárolt. 2018-ban érkezik a MasterChef VIP, amiben ismert emberek igyekeznek bizonyítani, hogy a konyhaművészet területén is kiemelkedőt tudnak alkotni. A világ legsikeresebb televíziós főzőshowjának helyi változatai már 58 országban bizonyítottak, és most Magyarországon folytatják hódító útjukat.

Nem lenne teljes a programkínálat reality nélkül. A TV2 ezen a területen is újat mutat: egy teljesen új, kaland-realityt készít, amiben vakmerő sztárok igyekeznek legyőzni fizikai és pszichés korlátaikat és egymást úgy, hogy közben együtt is kell működniük. Egy mesés sziget fogságában, összezárva kell hajmeresztő próbatételeket teljesítenük. Az utazás várhatóan életük egyik legnagyobb kalandjának ígérkezik.

A TV2 Csoport továbbra is kiemelt hangsúlyt fektet a kábelportfóliójára. A sikerek mellett a cégcsoport folyamatosan vizsgálja a terjesztői és nézői igényeket. A mind teljesebb szolgáltatás érdekében az év végéig négy új csatornát indít, így az év végére tizenöt csatornás portfólióval rendelkezik majd.

A Mozi+ gyors és jelentős sikerére alapozva, illetve azt látva, hogy a filmekre az igény töretlen, sőt növekszik, a TV2 Csoport még idén elindítja az újabb filmcsatornáját Moziverzum néven. Kínálatában ugyanúgy megtalálhatóak lesznek sikerfilmek, nagy klasszikusok, mint díjnyertes alkotások.

A piacot feltérképezve világossá vált, hogy a magyar közönség még mindig nagyon szereti a klasszikus sorozatokat, legyen szó családregényről, vagy éppen krimiről. Ezen nézői igény kiszolgálására Jocky TV néven új sorozatcsatorna indul, aminek kínálatában már jól ismert közönségkedvenceket nézhetik meg a műfaj rajongói. Mások mellett a Dallas sorozat és a Peter Falk által világsikerre vitt Columbo is a csatorna kínálatát színesíti majd.

Tovább bővül a cégcsoport sportportfóliója, a Bajnokok Ligája, a Premier League, az NHL és a Moto GP mellett a világ – sokak által – két legjobb klubcsapatát felvonultató spanyol bajnokság, a La Liga, valamint az olasz bajnokság, a Serie A is a TV2 Csoport kínálatát erősíti ősztől. A két bajnokság mérkőzései a két új csatornán, a Spíler2-n és a Spíler3-on lesznek láthatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...