- Hirdetés -

Új műsorokkal és további csatornákkal erősít a TV2

|

- Hirdetés -

Változásokat hoz az ősz a TV2-nél: a médiacég minden eddiginél több sajátgyártású műsorral készül az év második felében, amik között fikciós sorozat, kaland-reality, nagyszabású showműsor és vetélkedő is szerepel. A TV2 Csoport év végéig négy új csatornát is elindít a sport, film és sorozatcsatornák palettáját színesítve.

2018. május 8-án prezentálta a TV2 Csoport új programstruktúráját Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A TV2 Csoport soha nem látott mennyiségű sajátgyártású műsorral készül átvenni az elsőséget a nézettségi versenyben az év második felében. Olyan népszerű műsorok érkeznek új évaddal, mint a Ninja Warrior Hungary és a Korhatáros szerelem, emellett pedig több vadonatúj formátum is bemutatkozik a TV2 képernyőjén, amit szintén az IKO Műsorgyártó készít majd.

A TV2-n a sztárok mindig új oldalukat mutatják meg, így van ez A Nagy Duettben és a Sztárban Sztárban is. Idén ezt a hagyományt követve érkezik az NBC nagysikerű show-ja, az I can do that – Csak show és más semmi, amiben az ismert embereknek olyan színpadi produkciókat kell betanulniuk, amit korábban sohasem próbáltak. Ez lehet akár egy akrobata előadás, tánckoreográfia, bűvész show, vagy éppen sportteljesítmény, a lényeg, hogy saját határaikat túllépve egy számukra teljesen idegen terepen kell lenyűgözniük a közönséget.

A Vigyázat, gyerekkel vagyok! és a Vigyázat, szülővel vagyok! után újabb, az egész család számára kikapcsolódást nyújtó formátum érkezik, gyerekekkel a főszerepben. A What would your kid do adásaiban kisgyermekes szülők versenyeznek. Feladatuk egyszerűnek tűnhet: nincs más dolguk, mint megtippelni, hogy a gyermekük különböző helyzetekre vajon hogyan reagál majd, ha anyuciék nincsenek vele? Ez persze rengeteg vicces, megható, vagy épp meglepő szituációt szül majd. A nyeremény kiválasztása szintén a család szeme fényének feladata lesz, ami miatt a szülők olykor fogják majd a fejüket.

A Pénzt, vagy éveket! sikere után nem volt kérdés, hogy hasonló, tippelgetős játékkal is készül a TV2. A Sztárok és párok adásaiban most nem a civil játékosok életkorát találgatják majd a vállalkozó kedvű celebek és a nézők, hanem azt kell kitalálniuk, hogy az előttük álló sok idegen közül vajon kik alkotnak egy párt? A műsor házigazdája Kasza Tibi lesz.

Néhány hete a TV2 már bejelentette, hogy a gasztroműsor műfajból is nagyágyút vásárolt. 2018-ban érkezik a MasterChef VIP, amiben ismert emberek igyekeznek bizonyítani, hogy a konyhaművészet területén is kiemelkedőt tudnak alkotni. A világ legsikeresebb televíziós főzőshowjának helyi változatai már 58 országban bizonyítottak, és most Magyarországon folytatják hódító útjukat.

Nem lenne teljes a programkínálat reality nélkül. A TV2 ezen a területen is újat mutat: egy teljesen új, kaland-realityt készít, amiben vakmerő sztárok igyekeznek legyőzni fizikai és pszichés korlátaikat és egymást úgy, hogy közben együtt is kell működniük. Egy mesés sziget fogságában, összezárva kell hajmeresztő próbatételeket teljesítenük. Az utazás várhatóan életük egyik legnagyobb kalandjának ígérkezik.

A TV2 Csoport továbbra is kiemelt hangsúlyt fektet a kábelportfóliójára. A sikerek mellett a cégcsoport folyamatosan vizsgálja a terjesztői és nézői igényeket. A mind teljesebb szolgáltatás érdekében az év végéig négy új csatornát indít, így az év végére tizenöt csatornás portfólióval rendelkezik majd.

A Mozi+ gyors és jelentős sikerére alapozva, illetve azt látva, hogy a filmekre az igény töretlen, sőt növekszik, a TV2 Csoport még idén elindítja az újabb filmcsatornáját Moziverzum néven. Kínálatában ugyanúgy megtalálhatóak lesznek sikerfilmek, nagy klasszikusok, mint díjnyertes alkotások.

A piacot feltérképezve világossá vált, hogy a magyar közönség még mindig nagyon szereti a klasszikus sorozatokat, legyen szó családregényről, vagy éppen krimiről. Ezen nézői igény kiszolgálására Jocky TV néven új sorozatcsatorna indul, aminek kínálatában már jól ismert közönségkedvenceket nézhetik meg a műfaj rajongói. Mások mellett a Dallas sorozat és a Peter Falk által világsikerre vitt Columbo is a csatorna kínálatát színesíti majd.

Tovább bővül a cégcsoport sportportfóliója, a Bajnokok Ligája, a Premier League, az NHL és a Moto GP mellett a világ – sokak által – két legjobb klubcsapatát felvonultató spanyol bajnokság, a La Liga, valamint az olasz bajnokság, a Serie A is a TV2 Csoport kínálatát erősíti ősztől. A két bajnokság mérkőzései a két új csatornán, a Spíler2-n és a Spíler3-on lesznek láthatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA