- Hirdetés -

Új műsorokkal és további csatornákkal erősít a TV2

|

- Hirdetés -

Változásokat hoz az ősz a TV2-nél: a médiacég minden eddiginél több sajátgyártású műsorral készül az év második felében, amik között fikciós sorozat, kaland-reality, nagyszabású showműsor és vetélkedő is szerepel. A TV2 Csoport év végéig négy új csatornát is elindít a sport, film és sorozatcsatornák palettáját színesítve.

2018. május 8-án prezentálta a TV2 Csoport új programstruktúráját Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A TV2 Csoport soha nem látott mennyiségű sajátgyártású műsorral készül átvenni az elsőséget a nézettségi versenyben az év második felében. Olyan népszerű műsorok érkeznek új évaddal, mint a Ninja Warrior Hungary és a Korhatáros szerelem, emellett pedig több vadonatúj formátum is bemutatkozik a TV2 képernyőjén, amit szintén az IKO Műsorgyártó készít majd.

A TV2-n a sztárok mindig új oldalukat mutatják meg, így van ez A Nagy Duettben és a Sztárban Sztárban is. Idén ezt a hagyományt követve érkezik az NBC nagysikerű show-ja, az I can do that – Csak show és más semmi, amiben az ismert embereknek olyan színpadi produkciókat kell betanulniuk, amit korábban sohasem próbáltak. Ez lehet akár egy akrobata előadás, tánckoreográfia, bűvész show, vagy éppen sportteljesítmény, a lényeg, hogy saját határaikat túllépve egy számukra teljesen idegen terepen kell lenyűgözniük a közönséget.

A Vigyázat, gyerekkel vagyok! és a Vigyázat, szülővel vagyok! után újabb, az egész család számára kikapcsolódást nyújtó formátum érkezik, gyerekekkel a főszerepben. A What would your kid do adásaiban kisgyermekes szülők versenyeznek. Feladatuk egyszerűnek tűnhet: nincs más dolguk, mint megtippelni, hogy a gyermekük különböző helyzetekre vajon hogyan reagál majd, ha anyuciék nincsenek vele? Ez persze rengeteg vicces, megható, vagy épp meglepő szituációt szül majd. A nyeremény kiválasztása szintén a család szeme fényének feladata lesz, ami miatt a szülők olykor fogják majd a fejüket.

A Pénzt, vagy éveket! sikere után nem volt kérdés, hogy hasonló, tippelgetős játékkal is készül a TV2. A Sztárok és párok adásaiban most nem a civil játékosok életkorát találgatják majd a vállalkozó kedvű celebek és a nézők, hanem azt kell kitalálniuk, hogy az előttük álló sok idegen közül vajon kik alkotnak egy párt? A műsor házigazdája Kasza Tibi lesz.

Néhány hete a TV2 már bejelentette, hogy a gasztroműsor műfajból is nagyágyút vásárolt. 2018-ban érkezik a MasterChef VIP, amiben ismert emberek igyekeznek bizonyítani, hogy a konyhaművészet területén is kiemelkedőt tudnak alkotni. A világ legsikeresebb televíziós főzőshowjának helyi változatai már 58 országban bizonyítottak, és most Magyarországon folytatják hódító útjukat.

Nem lenne teljes a programkínálat reality nélkül. A TV2 ezen a területen is újat mutat: egy teljesen új, kaland-realityt készít, amiben vakmerő sztárok igyekeznek legyőzni fizikai és pszichés korlátaikat és egymást úgy, hogy közben együtt is kell működniük. Egy mesés sziget fogságában, összezárva kell hajmeresztő próbatételeket teljesítenük. Az utazás várhatóan életük egyik legnagyobb kalandjának ígérkezik.

A TV2 Csoport továbbra is kiemelt hangsúlyt fektet a kábelportfóliójára. A sikerek mellett a cégcsoport folyamatosan vizsgálja a terjesztői és nézői igényeket. A mind teljesebb szolgáltatás érdekében az év végéig négy új csatornát indít, így az év végére tizenöt csatornás portfólióval rendelkezik majd.

A Mozi+ gyors és jelentős sikerére alapozva, illetve azt látva, hogy a filmekre az igény töretlen, sőt növekszik, a TV2 Csoport még idén elindítja az újabb filmcsatornáját Moziverzum néven. Kínálatában ugyanúgy megtalálhatóak lesznek sikerfilmek, nagy klasszikusok, mint díjnyertes alkotások.

A piacot feltérképezve világossá vált, hogy a magyar közönség még mindig nagyon szereti a klasszikus sorozatokat, legyen szó családregényről, vagy éppen krimiről. Ezen nézői igény kiszolgálására Jocky TV néven új sorozatcsatorna indul, aminek kínálatában már jól ismert közönségkedvenceket nézhetik meg a műfaj rajongói. Mások mellett a Dallas sorozat és a Peter Falk által világsikerre vitt Columbo is a csatorna kínálatát színesíti majd.

Tovább bővül a cégcsoport sportportfóliója, a Bajnokok Ligája, a Premier League, az NHL és a Moto GP mellett a világ – sokak által – két legjobb klubcsapatát felvonultató spanyol bajnokság, a La Liga, valamint az olasz bajnokság, a Serie A is a TV2 Csoport kínálatát erősíti ősztől. A két bajnokság mérkőzései a két új csatornán, a Spíler2-n és a Spíler3-on lesznek láthatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....