- Hirdetés -

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

|

- Hirdetés -

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába.

100 nap van hátra a 2022-es pekingi olimpiáig – a mérföldkő megünneplésére a Discovery bemutatta terveit, amelyek új műsorokat és műsorformátumokat tartalmaznak, hogy megragadják a téli sportszezon izgalmát, és felkészítsék a nézőket a téli olimpiai játékokra. Az élő téli sportközvetítések kiterjedt kínálatának köszönhetően a közönség minden héten követheti a világ legjobb téli sportolóit, az előkészületektől egészen a pekingi játékokig.

A Discovery a kontinens több mint 50 országában közvetíti az olimpiai játékokat az Eurosport csatornákon, ezzel törekedve arra, hogy felszabadítsa az olimpia erejét a legnagyobb mesélők leginspirálóbb történeteivel. A 2022-es pekingi játékokra készülve a Discovery célja, hogy szélesebb közönséget vonzzon magához még több történettel, elemzésekkel és magával ragadó élményekkel.

A pekingi olimpia itt kezdődik

Az Eurosport „Road To” műsorprogramját és tartalmait egy széleskörű kínálat támasztja alá, amely a világ minden tájáról élő eseményeket tartalmaz a 2021–2022-es téli sportszezonról. A februári téli olimpiai játékokat megelőzően az Eurosport több mint 700 órányi élő téli sportközvetítést közvetít – összesen 3000 órányit – a világ mind a négy sarkából. Vail-tól Val d'Isere-ig és Lake Louise-tól Les Arcsig – az Eurosport az akció legjavát hozza el szenvedélyes rajongók millióinak Európa-szerte.

Az Eurosport november 23-tól egy vadonatúj programot is elindít, amely felveszi az eseményeket és a legfrissebb véleményeket a játék néhány legnagyobb szereplőjétől, miközben megkezdik a felkészülést a 2022-es pekingi versenyre.

A tíz darab egyórás epizódból álló Winter Pass műsort a szenvedélyes és energikus műsorvezető, Radzi Chinyanganya vezeti, aki rendkívül népszerűnek bizonyult a nézők körében az Eurosport 2020-as olimpiai játékokról szóló tudósítása során. Radzi minden héten meglátogatja az versenyek legszebb helyszíneit, hogy bemutasson egy-egy eseményt, amely szerepel az olimpiai programban: a Saint-Moritz-i alpesi síelést, a Four Hills síugrást és a gyorskorcsolyázást Heerenveenből, így a téli sportok legrejtettebb területeire is betekintést nyernek a rajongók.

A Winter Pass minden egyes epizódja számos eredeti formátumot tartalmaz majd, köztük az Athletes to Watch nevű programot – a rajongók testközelből megismerkedhetnek az olimpiai dicsőséget hajszoló sportolókkal, miközben megünnepelhetik a régmúlt idők ikonikus téli olimpikonjait, például Hermann Maier-t, Matty Nykanen-t and Steven Bradbury-t az Essential Olympic Stories powered by Bridgestone című műsoron keresztül.

Az „Athletes to Watch” (10 epizód) és az „Essential Olympic Stories powered by Bridgestone” (négy epizód) a 2022-es pekingi verseny előtt jelenik meg az Eurosport digitális platformjain.

Úttörő technológia és világelsők az Olimpián

Az úttörő technológia és az olimpiai elsők határozzák meg a Discovery 2022-es pekingi téli olimpiai játékokról szóló tudósítását, ugyanakkor a 2020-as tokiói játékok díjnyertes tudósítása előtt is tiszteleg.

● Október 26-tól 29-ig két órán át sugározza az Eurosport 1 a Hall of Fame műsorát, melyben a nézők visszatekinthetnek néhány elképesztő olimpiai eseményre és történetre Torinóból, Vancouverből, Szocsiból és Phjongcshangből.

● Idén először a Discovery prémium sportmárkája, az Eurosport ad otthont az olimpiai játék közvetítéseinek Franciaországban.

● A Discovery kiterjesztett valóságú, több helyszínű Cube stúdiója ismét kategóriája legjobb elemzését nyújtja majd a nézőknek, csakúgy, mint a 2020-as tokiói olimpiai játékok esetében – a 2022-es pekingi játékok nézői azonban számos olyan újítást fognak látni, amelyek tovább növelik a közvetítés izgalmait. Pontosabb információkat röviddel az olimpiai játékok előtt ismerhetünk meg.

● Visszatér a 2022-es pekingi rendezvényre a kizárólag a Discovery számára készített népszerű himnusz a díjnyertes zeneszerző Steven Price és a Londoni Szimfonikus Zenekar együttműködésében.

Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke így nyilatkozott: „A 2022-es pekingi olimpiai játékok egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy kihasználjuk és rögzítsük azt a lendületet és elkötelezettséget, amely a sportrajongókat és az olimpia tágabb közönségét is magával ragadta.” Majd hozzátette: "A 2020-as olimpiai játékok kiemelkedő sikere az volt, hogy az Eurosport és a digitális platformjaink megváltoztatták a történetmesélés módját. Nemcsak az egész háztartás közönségét érik el, de tökéletesen megfelelnek az élő közvetítésen kívüli történetmesélésnek is. Ez lehetővé tette számunkra, hogy több emberi történetet meséljünk el, amelyek még szélesebb közönséget érintenek meg, különösen azáltal, hogy mélyebb kapcsolatot létesítenek a sportolókkal, feltárják azt a világot, amelyben élnek, és megvilágítják azokat a témákat a társadalom rétegeiből, amelyek iránt szenvedélyesek. A páratlan téli sportközvetítés és mély történetmesélés ötvözetével mi nyútjuk a legátfogóbb szemléletű közvetítést a 2022-es pekingi események követésére. A 2018-as phjongcshangi és a 2020-as tokiói is megmutatták, hogy a nemzeti hősök sikere hogyan ért el rekordközönséget. Mivel fő piacaink között sok a fanatikus a téli sportok iránt, ezen a télen még több hasonlóra készülünk."

Scott Young, a Discovery Sports tartalomért és gyártásért felelős alelnöke így vélekedett: "Minden követ megmozgatunk annak érdekében, hogy elmeséljük azokat a történeteket, amelyek Európa-szerte rajongók milliói számára fontosak a 2022-es olimpiai játékok előtt és alatt. Radzi Chinyanganya, aki immár összeurópai alapokon tölt be szerepet az új Winter Pass programunkban, egy kivételes előadó, aki tökéletes helyzetben beszél a nézőkkel azzal a fiatalos és innovatív történetmesélési megközelítéssel, amelyet a tokiói olimpiai játékok során mutatott be a Discovery Eurosport számára. Majd így folytatta: „Ahogy a Grand Slam tenisz közvetítésénél, a magával ragadó Cube stúdió ismét rendkívül népszerűnek bizonyult a nézők és a sportolók körében a 2020-as tokiói játékok során. Mindannyian alig várjuk, hogy bemutathassuk ezt a ragyogó technológiát a 2022-es pekingi versenyen, az új és továbbfejlesztett köntösében. A szurkolók még soha nem látott alaposságú elemzéseket élvezhetnek a téli sportok szakértőiből álló hihetetlen csapatunktól Európa-szerte."

Miután 2015-ben megszerezte a jogokat, a Discovery első téli olimpiai közvetítése a 2018-as phjongcshangi játékok voltak, amely az Eurosport lokalizált platformjain a lineáris és a digitális nézettség rekordját is elérte. A 2022-es pekingi olimpiai játékok hivatalosan február 4-én, pénteken a megnyitóval kezdődik, és Európa több mint 50 piacán közvetítik az Eurosporton és az Eurosport alkalmazáson keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Megvan a legjobb zöld családi autó

Az Év Magyar Autója verseny ünnepélyes díjátadójára a Budapest Automotive Summit rendezvényen került sor 2024. április 11-én, melyen az MG két elektromos modellje is kategóriagyőztesként végzett. Az évenkénti megmérettetésre 21 márka összesen 39 autót...
Házasság első látásra

Atombombája van a TV2-nek

Jó nézettséggel kezdett a Házasság első látásra és azóta hétről hétre tovább erősödött. A TV2 házasságos műsora masszív, rég nem látott előnnyel végzett a heti műsoros toplista élén. Az RTL a múlt hét kapcsán...

Új közvetlen járat indul Budapestről

Június 27-től a China Southern Airlines heti négyszer közlekedő járatot indít Kantonba, ezzel idén nyártól már heti 17 járat érhető el Kína és Budapest között. Az új járat amellett, hogy kiváló csatlakozást biztosít Délkelet-Ázsia...

Fontos ügyért küzdenek a budapesti plázában

Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a Mammut I. Bevásárlóközpont 3. emeletén található Kollab by Mammut közösségi térben. A programsorozat nyitányaként HAPPY PERIODS címmel a szervező ARTEMIS női tech startup és...

Ismét csúcson a hazai lakáspiac

Tavaly október-decemberben történelmi csúcsra ért az új otthonok árszintjét jellemző index a KSH legfrissebb, előzetes adatai szerint. Ugyanebben az időszakban a használt lakásoknál viszont árcsökkenést regisztrált a statisztika. Az ellentmondás ellenére az Eurostat adatai...

Érdekes dolgok derültek ki az emojikról

Szinte minden magyar internetező használ hangulatjeleket, mégis a háromnegyedüknél előfordult már, hogy nem ismerte egy-egy emoji jelentését - derült ki egy friss országos, reprezentatív kutatásból. A felmérés alapján a különböző generációk sokszor más jelentést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beteg gyermekeknek segíthetnek a Kifli vásárlói

Összefogott a Dziugas Magyarország és a kifli.hu, hogy az eladott termékekkel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt segítsék.A Dziugas Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében akciót hirdet, amelynek keretében az összes, a kifli.hu-n eladott terméke...

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...