- Hirdetés -

Új nagykereskedelmi online piactér indult

|

- Hirdetés -

Az új digitális platform, a Supreva, egy olyan online piactér, amely lehetővé teszi a kisvállalkozások tulajdonosainak és a független márkáknak, hogy gyártói áron egy helyen adjanak el és vásároljanak. A hazai piacon úttörőnek számító “Buy-Now-Pay-Later” fizetési megoldásnak (BNPL) köszönhetően a vásárlók akár 60 napos nettó fizetési határidőt is élvezhetnek, míg a szállítók a megrendelés leszállítását követő 7 napon belül megkapják a fizetést, jelentősen javítva ezzel az ügyletben részt vevők pénzügyi stabilitását. Ráadásul a felület használatával három ország piaca nyílik meg egy kattintással: a román, a bolgár és a magyar piac egyszerre válik elérhetővé a vásárlók és a gyártók számára egyaránt.

A Supreva.com - Market For Business annak ellenére, hogy csak 2021 eleje óta működik, már több mint 6600 vállalkozásból álló online közösséget, valamint több mint 100.000 termékből álló portfóliót tart fenn Romániában és Bulgáriában. Az egyedülálló nagykereskedelmi online piactér számos lehetőséget biztosít az eladói és a vásárlói oldalnak egyaránt, amelyek közül a regionális láthatóság, a csökkentett marketing- és promóciós költségek, az előnyös pénzügyi lehetőségek (pl. a késleltetett fizetési megoldás) és az ingyenes szállítás csak néhány példa.

Levegő a KKV-k számára, pénzügyi stabilitás a beszállítóknak

Általános esetben egy kiskereskedő vagy egy HoReCa szektorban működő vállalkozás nagyjából 5-6 kulcsfontosságú beszállítóval dolgozik, akik közül talán egy vagy kettő enged maximum 30 napos fizetési határidőt. A Supreva esetében alapvetően más a helyzet, hiszen itt az összes beszállító esetében biztosított a 60 napos fizetési határidő, ráadásul extra költség nélkül. Ezáltal a vásárló vállalkozás számára olyan szintű pénzügyi mozgástér áll rendelkezésére, amely korábban csak korlátozottan volt elérhető.

Ugyanakkor ez a beszállító számára is előny, hiszen a Supreva által biztosított rugalmas fizetési feltételeknek köszönhetően a termékeivel vonzóbbá válhat az online piactéren kívül értékesítő vállalatokhoz képest. Mindezt ráadásul plusz kockázatok vállalása nélkül éri el, hiszen a pénzt a szállítás követő 7 napon belül garantáltan megkapja a Suprevától.

“A covid az elmúlt két évben radikális változásokat hozott az üzleti környezetben, amelyek a hagyományos kiskereskedőktől, a HoReCa-tól, a helyi termelőktől az importőrökig, a forgalmazókig, sőt általában a kkv-kig mindenkinek az életére hatással voltak. Felgyorsította a digitális kereskedelem visszafordíthatatlan folyamatát, ösztönözte a fintech és a beágyazott pénzügyi területek fejlődését, valamint a helyi és regionális kínálat előnyben részesítését a távol-keleti kínálattal szemben. A Supreva megalkotásával szeretnénk hozzájárulni a kkv-szegmens támogatásához és a magyar üzleti környezet fenntartható fejlődéséhez egy olyan ökoszisztéma létrehozásával, amelyben a vállalatok könnyen, kockázatmentesen működhetnek, teljes körű támogatási rendszer előnyeit élvezve. Magát, a késleltetett fizetési megoldást technológiai partnerünk, a Péntech Kft. segítségével valósítjuk meg Magyarországon – mondja Kocsis Edmund a Supreva Magyarország ügyvezetője.

A Buy-Now-Pay-Later (BNPL) világszerte forradalmasította az online vásárlást. „A PastPay bevezetésével a késleltetett fizetési mód a magyar vállalkozások számára is elérhetővé válik. A vállalkozások mostantól néhány kattintással és további költségek nélkül vásárolhatnak árut online, amit elég 60 nap múlva kifizetniük. Ez valódi változást jelent a vállalkozások számára a pénzforgalmuk menedzselésében, ezen felül az e-kereskedelem eredményeit is fokozza a magasabb kosárérték, alacsonyabb lemorzsolódási arány és jelentősen megnövekedett kereskedői bevételek elérésével” – teszi hozzá Berényi Benjamin a Péntech ügyvezető igazgatója és társalapítója.

A nemzetközi piacon történő értékesítés/vásárlás sosem volt ilyen egyszerű

A Supreva az év elején erős nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, a bolgár piacra lépést követően júniusban Magyarországon is megkezdte működését. Az egységes platformon az eladók és a vevők egyszerre férhetnek hozzá a magyar, a bolgár és a román piachoz, ami új lehetőségeket biztosít a növekedéshez és fejlődéshez. A hazai vállalkozásoknak sosem volt még ilyen kényelmes és biztonságos a külföldi piacra lépés, hiszen a felületnek köszönhetően úgy kezdhetnek értékesítésbe a román és a bolgár piacon, hogy semmilyen extra költséget vagy kockázatot nem vállalnak. A vásárlók számára szintén előny, hogy magyar nyelven, forintban vásárolhatják meg a román vagy bolgár gyártók termékeit nagyker áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor Befektetési Zrt.

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....