Megújult és egyben nevet is váltott a legnépszerűbb hazai online női magazin, az NLCafé a jövőben nlc. néven lesz elérhető.
A havonta több mint 2,6 millió látogatót vonzó kiadvány 18 éve a legmeghatározóbb online női magazin a hazai internetes térben. A mostani átalakulás kapcsán Kisszékelyi Veronika, az nlc. termékmenedzsere elmondta, hogy idén az NLCafé is változik, kívül-belül megújul egy piacvezető termékhez méltóan átgondoltan és tervezetten. „Év elején a 18. születésnapunkat ünnepeltük, most, májusban elérkeztünk a következő fontos pillanathoz: előrukkolunk a megújítással. NLCafé-ból nlc lettünk. Neked. Veled. Érted.” – tette hozzá Kisszékelyi Veronika.
„A szerkesztőségben töltött elmúlt 9 év során megéltem már néhány név- és dizájnváltást, a Nők Lapja Caféból NLCafé lettünk, most pedig egy huszárvágással egyszerűen nlc-ként folytatjuk tovább. A 18 évnyi tapasztalat és a ma már napi 500 000 látogató elég ahhoz, hogy mindenkinek egyértelmű legyen: ez a site felnőtt, meghatározó véleményvezér lett a női online magazinok piacán, és itt az ideje, hogy ezt a hangnemmel, a formával és a színvilággal is egyértelművé tegyük. Elég a karikákból és a Caféból, csináljunk egy mind tartalmában mind pedig kinézetében vagány, erőteljes, modern, ha kell komoly, ha kell, szórakoztató site-ot. És ez még csak a kezdet, hamarosan jövünk a további újdonságokkal, mert 2019 egyértelműen az nlc. éve” – mondta el a kiadvány főszerkesztője, Pácsonyi Daniella.
„Az új design tervezési alapelve volt, hogy a már 18 éve piacvezető nlc.-n még jobb, modernebb olvasási élményt biztosítsunk a látogatóink számára. A markáns tipográfia, a szellősebb elrendezés, a határozott színek mind segítenek, hogy az olvasó elmélyedhessen a tartalomban. Manapság az egyik legnehezebb feladat, hogy a lojális olvasók mellett a közösségi oldalakról, keresőkből érkező látogatókat is segítsük az oldalon való böngészésben, ehhez újfajta cikkajánló megjelenéseket is terveztünk és könnyebbé tettük az oldal navigációját is” – számolt be az újdonságokról Bokros György, UX/UI csoportvezető.
A megújult nlc. a dizájnbeli megújulás mellett tovább erősíti prémium jellegét – a Neked. Veled. Érted. szlogennek megfelelően még több magazinos téma, erős szociovideók és közösségi tartalmak lesznek olvashatók, a szokott módon minden esetben az újságíró nevével vállalt módon – derül ki a Central Médiacsoport honlapján közzétett tájékoztatóból. A megújulás napjától rendelhetők új, különleges tematikus hirdetési megoldások is, a Panoráma, a Scratch és a Skála.