- Hirdetés -

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

|

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor idő és a teljesítmény terén sem akarnak kompromisszumokat kötni.

Az OPPO okoseszköz-márka 2021. júliusában bejelentett OPPO A16s okostelefonja 2021. szeptember 27-től Magyarországon is megvásárolható. A szolgáltatók közül a készülék először a Telenor, majd a Vodafone és a Telekom kínálatában is elérhető lesz, valamint megvásárolható az eMAG, az eDigital és a Media Markt üzletekben. Az OPPO A16s hivatalos megjelenésével a márkának már három okostelefonja (OPPO A16s, OPPO Reno5 5G, OPPO Reno5 Z 5G), valamint három vezeték nélküli fülhallgató modellje, az OPPO Enco Buds, az OPPO Enco Air és az OPPO Enco Free2 érhető el a magyar piacon.

Az OPPO A16s vastagsága 8,4 mm, súlya pedig csupán 190 g. A könnyű, vékony, rendkívül szigorú gyártási folyamatokkal pontosan illesztett 3D panelekből készülő váz kifinomult megjelenést kölcsönöz a készüléknek. Az íves kialakítás növeli a tartósságot, az előlap erős és hajlításálló. A kis méretnek és az igényes, ezüstmetál fényű festékkel permetezett keretnek köszönhetően a készülék bármilyen elegáns környezetben megállja a helyét. Az OPPO A16s Magyarországon Pearl Blue (gyöngyház kék) színváltozatban kapható, a készülék IPX4 minősítésű (cseppálló) víz elleni védettséggel rendelkezik.

Az OPPO A16s 6,52 hüvelykes szemkímélő LCD folyadékkristályos kijelzővel rendelkezik, amely amellett, hogy kiváló képi megjelenítést biztosít, az automatikus fényerő szabályozásnak köszönhetően hosszú időn keresztül történő használat mellett sem fárasztja a szemet. A készülék a képernyő feloldása után automatikusan állítja be a felhasználó szeme számára ideális fényerőt. A Sunlight Screen funckió erős napfényben megnöveli a képernyő fényerejét, így nem szükséges kézzel árnyékolni, illetve alacsony fényviszonyok esetén a Moonlight Screen akár 2 nitre is lecsökkentheti a fényerőt, ami hasznos lehet egy hosszabb éjszakai utazás során. Az intelligens háttérvilágítás funkció megtanulja, hogy a felhasználó hogyan módosítja manuálisan a fényerőt különböző fényviszonyok között, majd később ennek megfelelően automatikusan szabályozza a beállításokat.

Az OPPO A16s három hátsó kamerája függőlegesen van elrendezve, ami megkönnyíti a fókuszálást, emellett vizuálisan is karcsúbbá teszi a telefon hátlapját. A hátlapon egy 13 megapixeles fő kamera, egy 2 megapixeles mélység (bokeh) kamera és egy 2 megapixeles makró kamera található. Az elmosódott háttér effektus segítségével igazán látványos portrékat, a makró kamerával pedig közeli tárgyakról is nagy kontrasztú, élénk színű képeket készíthetünk. A pillanat megörökítése után manuálisan is beállíthatjuk a képek telítettségét, fényerejét, a színhőmérsékletet, vagy alkalmazhatunk egyet a gyári szűrők közül (pl. Warm, Mist, Country, Travel, Food, Film, Autumn). Az OPPO A16s 8 megapixeles előlapi kamerájával minden eddiginél tisztább szelfiket készíthetünk. A bőrtónust és az arcszínt tovább optimalizálhatjuk az automatikus AI Beautification algoritmus segítségével, amely csoportos szelfik készítésekor is alkalmazható mind az előlapi, mind pedig hátlapi kamerával készült képek esetében is.

Az OPPO A16s 5000mAh-os akkumulátorával akár 34 óra hívási idő vagy 21,02 óra Youtube videó lejátszás is elérhető, ami elegendő az intenzív használathoz ingázás, vagy hosszabb utazások alkalmával is. A nagy teljesítmény mellet az optimális energiafelhasználást számos intelligens funkció támogatja. Ha az akkumulátor töltöttségi szintje 5% vagy alacsonyabb, a szuper energiatakarékos Super Power Saving Mode móddal még akár 1,84 óra beszélgetési idő érhető el. A Super Nighttime Standby funkció hatékonyan képes csökkenteni az akkumulátor éjszakai fogyasztását: ilyenkor a készüléknek a normál energiaigény csupán 1,21%-ára van szüksége a működéshez. Az Optimized Overnight Charging funkció a felhasználó alvási szokásait figyelembe véve az éjszaka folyamán 80%-ra tölti az akkumulátort, majd a felhasználó ébredése előtt éri csak el újra a 100%-os töltöttségi szintet.

A készülékben beépített hőmérséklet-érzékelő figyeli a telefon hátlapjának hőmérsékletét töltés közben, és csökkenti a töltési áramot, ha a hőmérséklet túl magas. Az OPPO A16s USB-C típusú csatlakozóval rendelkezik a korábbi generációkban használt Micro-USB csatlakozó helyett. Vízzel vagy más folyadékkal való érintkezés esetén a készülék automatikus lekapcsolja az áramellátását, megakadályozva ezzel rövidzárlat okozta károsodásokat.

 

Az OPPO A16s nyolcmagos MediaTek Helio G35 (MT6765G) processzorral rendelkezik a zökkenőmentes teljesítmény érdekében. Az OPPO A16s tárkapacitása 4 GB + 64 GB, ill. a készülék memóriája bővítő kártyával, akár 256 GB-ig növelhető. A Dual Channel Acceleration támogatás lehetővé teszi, hogy a készülék megszakítás nélkül váltson a mobilhálózat és a Wi-Fi között. Az OPPO A16s automatikus karbantartó algoritmusa alvás közben eltávolítja a telefonról a felesleges fájlokat, így másnap a telefon zavartalanul működik.

Az OPPO a globális okostelefon-piac negyedik legnagyobb szereplője[1], a márka 2021. július 1-én kezdte meg hivatalos működését a magyar piacon. A vállalat 6 kontinens, több mint 40 országban van jelen, több mint 40.000 alkalmazottja van, világszerte 6 technológiai innovációs intézettel, 4 termékfejlesztési K + F központtal, egy londoni design központtal rendelkezik, valamint több mint 7 milliárd dollárt tervez kutatás-fejlesztésre fordítani a következő 3 éves időszakban. Az OPPO Magyarországon teljeskörű szervízszolgáltatással és magyar nyelvű ügyfélszolgálattal áll a vásárlók rendelkezésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...