- Hirdetés -

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

|

- Hirdetés -

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor idő és a teljesítmény terén sem akarnak kompromisszumokat kötni.

Az OPPO okoseszköz-márka 2021. júliusában bejelentett OPPO A16s okostelefonja 2021. szeptember 27-től Magyarországon is megvásárolható. A szolgáltatók közül a készülék először a Telenor, majd a Vodafone és a Telekom kínálatában is elérhető lesz, valamint megvásárolható az eMAG, az eDigital és a Media Markt üzletekben. Az OPPO A16s hivatalos megjelenésével a márkának már három okostelefonja (OPPO A16s, OPPO Reno5 5G, OPPO Reno5 Z 5G), valamint három vezeték nélküli fülhallgató modellje, az OPPO Enco Buds, az OPPO Enco Air és az OPPO Enco Free2 érhető el a magyar piacon.

Az OPPO A16s vastagsága 8,4 mm, súlya pedig csupán 190 g. A könnyű, vékony, rendkívül szigorú gyártási folyamatokkal pontosan illesztett 3D panelekből készülő váz kifinomult megjelenést kölcsönöz a készüléknek. Az íves kialakítás növeli a tartósságot, az előlap erős és hajlításálló. A kis méretnek és az igényes, ezüstmetál fényű festékkel permetezett keretnek köszönhetően a készülék bármilyen elegáns környezetben megállja a helyét. Az OPPO A16s Magyarországon Pearl Blue (gyöngyház kék) színváltozatban kapható, a készülék IPX4 minősítésű (cseppálló) víz elleni védettséggel rendelkezik.

Az OPPO A16s 6,52 hüvelykes szemkímélő LCD folyadékkristályos kijelzővel rendelkezik, amely amellett, hogy kiváló képi megjelenítést biztosít, az automatikus fényerő szabályozásnak köszönhetően hosszú időn keresztül történő használat mellett sem fárasztja a szemet. A készülék a képernyő feloldása után automatikusan állítja be a felhasználó szeme számára ideális fényerőt. A Sunlight Screen funckió erős napfényben megnöveli a képernyő fényerejét, így nem szükséges kézzel árnyékolni, illetve alacsony fényviszonyok esetén a Moonlight Screen akár 2 nitre is lecsökkentheti a fényerőt, ami hasznos lehet egy hosszabb éjszakai utazás során. Az intelligens háttérvilágítás funkció megtanulja, hogy a felhasználó hogyan módosítja manuálisan a fényerőt különböző fényviszonyok között, majd később ennek megfelelően automatikusan szabályozza a beállításokat.

Az OPPO A16s három hátsó kamerája függőlegesen van elrendezve, ami megkönnyíti a fókuszálást, emellett vizuálisan is karcsúbbá teszi a telefon hátlapját. A hátlapon egy 13 megapixeles fő kamera, egy 2 megapixeles mélység (bokeh) kamera és egy 2 megapixeles makró kamera található. Az elmosódott háttér effektus segítségével igazán látványos portrékat, a makró kamerával pedig közeli tárgyakról is nagy kontrasztú, élénk színű képeket készíthetünk. A pillanat megörökítése után manuálisan is beállíthatjuk a képek telítettségét, fényerejét, a színhőmérsékletet, vagy alkalmazhatunk egyet a gyári szűrők közül (pl. Warm, Mist, Country, Travel, Food, Film, Autumn). Az OPPO A16s 8 megapixeles előlapi kamerájával minden eddiginél tisztább szelfiket készíthetünk. A bőrtónust és az arcszínt tovább optimalizálhatjuk az automatikus AI Beautification algoritmus segítségével, amely csoportos szelfik készítésekor is alkalmazható mind az előlapi, mind pedig hátlapi kamerával készült képek esetében is.

Az OPPO A16s 5000mAh-os akkumulátorával akár 34 óra hívási idő vagy 21,02 óra Youtube videó lejátszás is elérhető, ami elegendő az intenzív használathoz ingázás, vagy hosszabb utazások alkalmával is. A nagy teljesítmény mellet az optimális energiafelhasználást számos intelligens funkció támogatja. Ha az akkumulátor töltöttségi szintje 5% vagy alacsonyabb, a szuper energiatakarékos Super Power Saving Mode móddal még akár 1,84 óra beszélgetési idő érhető el. A Super Nighttime Standby funkció hatékonyan képes csökkenteni az akkumulátor éjszakai fogyasztását: ilyenkor a készüléknek a normál energiaigény csupán 1,21%-ára van szüksége a működéshez. Az Optimized Overnight Charging funkció a felhasználó alvási szokásait figyelembe véve az éjszaka folyamán 80%-ra tölti az akkumulátort, majd a felhasználó ébredése előtt éri csak el újra a 100%-os töltöttségi szintet.

A készülékben beépített hőmérséklet-érzékelő figyeli a telefon hátlapjának hőmérsékletét töltés közben, és csökkenti a töltési áramot, ha a hőmérséklet túl magas. Az OPPO A16s USB-C típusú csatlakozóval rendelkezik a korábbi generációkban használt Micro-USB csatlakozó helyett. Vízzel vagy más folyadékkal való érintkezés esetén a készülék automatikus lekapcsolja az áramellátását, megakadályozva ezzel rövidzárlat okozta károsodásokat.

 

Az OPPO A16s nyolcmagos MediaTek Helio G35 (MT6765G) processzorral rendelkezik a zökkenőmentes teljesítmény érdekében. Az OPPO A16s tárkapacitása 4 GB + 64 GB, ill. a készülék memóriája bővítő kártyával, akár 256 GB-ig növelhető. A Dual Channel Acceleration támogatás lehetővé teszi, hogy a készülék megszakítás nélkül váltson a mobilhálózat és a Wi-Fi között. Az OPPO A16s automatikus karbantartó algoritmusa alvás közben eltávolítja a telefonról a felesleges fájlokat, így másnap a telefon zavartalanul működik.

Az OPPO a globális okostelefon-piac negyedik legnagyobb szereplője[1], a márka 2021. július 1-én kezdte meg hivatalos működését a magyar piacon. A vállalat 6 kontinens, több mint 40 országban van jelen, több mint 40.000 alkalmazottja van, világszerte 6 technológiai innovációs intézettel, 4 termékfejlesztési K + F központtal, egy londoni design központtal rendelkezik, valamint több mint 7 milliárd dollárt tervez kutatás-fejlesztésre fordítani a következő 3 éves időszakban. Az OPPO Magyarországon teljeskörű szervízszolgáltatással és magyar nyelvű ügyfélszolgálattal áll a vásárlók rendelkezésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A fenntarthatóságról tanít a KPMG és a Microsoft

A „KPMG ESG Akadémia” a KPMG, a Microsoft és számos elismert egyetem együttműködésében indult el. Célja, hogy elérhetővé tegye a naprakész és nélkülözhetetlen ESG-tudást, támogassa és képezze az üzleti élet szereplőit a legváltozatosabb fenntarthatósági...

Magyar fintech megoldás a globális piacon

A globális pénzátutalási piacon egyedülálló digitális fizetési megoldás fejlesztéséről és bevezetéséről állapodott meg a Peak Hungary, a Columbus Magántőkealap és a fülöp-szigeteki Rizal Commercial Banking Corporation (RCBC). A "Fintech Synergy for Overseas filippinos" című...

Növekedésre számítanak a cégek

A gazdasági kihívások ellenére is derűlátó a vállalati szektor: alkalmazottainak számában és árbevételben is növekedésre számít 2023-ban - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből. A Brandfizz employer branding ügynökség...

Így utazik az Y generáció

Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat...

Premierekkel erősít a Disney+

Ahogy az éjszakák hosszabbodnak és a nappalok egyre hidegebbé válnak, mi is lehetne jobb a meghitt őszi hangulathoz, mint egy jó film vagy sorozat? Ha a dokumentumfilmek híve vagy, akkor ébreszd fel magadban a...

Hatodszor választotta meg elnöknek Kovács Tibort az MLE

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Lapkiadók Egyesülete, amelyen hatodszor választották elnöknek Kovács Tibort, a Ringier Hungary Kft. vezetőjét. A 2024-2025-ös időszakra elnököt, elnökséget és felügyelő bizottságot választott a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) tisztújító közgyűlése október...

Ragaszkodunk a gyors nethez és a streaminghez

Nem mondanak le a széles sávú internetről és a streamingről a háztartások a gazdasági nehézségek ellenére sem – mutat rá az EY több mint 21 000 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi felmérése. Szolgáltatóváltásra elsősorban a...

A TV2 magabiztosan vezeti a főműsoridős nézettségi versenyt (x)

Az elmúlt 12 hónapban kiemelkedő nézettségi eredményeket ért el a TV2. Ez többek között annak köszönhető, hogy az október 4-én 26. születésnapját ünneplő TV2 tavaly a kiemelten fontos őszi tévés főszezonban átvette a vezetést...

Új igazgatóval folytatja a Continental váci üzeme

A Continental csoporthoz tartozó, váci ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. gyárigazgatói posztját az eddigi minőségirányítási vezető, Győrffy Sándor tölti be 2023. október 1-jétől. A váci üzem sikeres és fenntartható működéséhez nagyban hozzájárult elődje, Purgel...

Intenzív terjeszkedésben az Ipsilon Group

Az Ipsilon Group felvásárolta a Creative Dock Hungary-t és többségi tulajdont szerzett a Boarding HR-ben. A két tranzakcióval a vállalat megkerülhetetlen szereplővé vált az új termékek és szolgáltatások felépítésében (venture building), a belső innovációs...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a UnionPay és a K&H

A UnionPay a magyarországi K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-vel együttműködve 2023. szeptember 25-én, a K&H Csoport budapesti székházában tartotta a nagyszabású UnionPay kártyaelfogadási megállapodás sikeres elindítását bejelentő aláírási ünnepségét, amelyen részt vett a China UnionPay...

A fenntarthatóságról tanít a KPMG és a Microsoft

A „KPMG ESG Akadémia” a KPMG, a Microsoft és számos elismert egyetem együttműködésében indult el. Célja, hogy elérhetővé tegye a naprakész és nélkülözhetetlen ESG-tudást, támogassa és képezze az üzleti élet szereplőit a legváltozatosabb fenntarthatósági...

Magyar fintech megoldás a globális piacon

A globális pénzátutalási piacon egyedülálló digitális fizetési megoldás fejlesztéséről és bevezetéséről állapodott meg a Peak Hungary, a Columbus Magántőkealap és a fülöp-szigeteki Rizal Commercial Banking Corporation (RCBC). A "Fintech Synergy for Overseas filippinos" című...

Növekedésre számítanak a cégek

A gazdasági kihívások ellenére is derűlátó a vállalati szektor: alkalmazottainak számában és árbevételben is növekedésre számít 2023-ban - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből. A Brandfizz employer branding ügynökség...

Így utazik az Y generáció

Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságról tanít a KPMG és a Microsoft

A „KPMG ESG Akadémia” a KPMG, a Microsoft és számos elismert egyetem együttműködésében indult el. Célja, hogy elérhetővé tegye a naprakész és nélkülözhetetlen ESG-tudást, támogassa és képezze az üzleti élet szereplőit a legváltozatosabb fenntarthatósági...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....