- Hirdetés -

Új okosórákat mutatott be a Huawei

|

- Hirdetés -

Számos technológiai innovációval és új dizájnnal érkeztek meg Európába a Huawei viselhető okoseszközei. A vállalat „Fashion Forward” koncepciója a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul, ötvözve a divatot a csúcstechnológiával. A bemutatott termékek között szerepel a népszerű okosóra-sorozat legújabb tagja, a HUAWEI WATCH GT 4, a HUAWEI FreeBuds Pro 3 vezeték nélküli fülhallgató, valamint a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája, a HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition. A gyártó emellett saját edzésprogramot is meghirdetett az eseményen.

„Fashion Forward” koncepciójával a márka idén a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul: a technológia és divat magasabb szintű integrációjával a Huawei igyekszik lehetőséget teremteni a felhasználóknak, hogy személyre szabhassák egészségügyi- és sporttal kapcsolatos életmódjukat anélkül, hogy stílusukban kompromisszumokat kellene kötniük.

Új mérföldkő a Huawei viselhető okoseszközeinek dizájnjában

A barcelonai rendezvényen bemutatott új termékek – köztük a HUAWEI WATCH GT 4 sorozat, a HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition és a HUAWEI FreeBuds Pro 3 – mérföldkövet jelentenek, és új paradigmát állítanak fel a viselhető okoseszközök esztétikája terén.

A HUAWEI WATCH GT 4 okosóra-modellek a WATCH GT zászlóshajó szériájának legújabb tagjai, amelyek továbbfejlesztett kialakítással, erőteljes egészségügyi- és fitnesz funkciókkal érkeznek. A 46, valamint 41 mm átmérőjű modellverziók a Fashion Forward koncepció jegyében merész stílusbeli előrelépéssel és új dizájnelemekkel érkeznek a klasszikus GT-sorozathoz képest, miközben megtartják elődeik modern esztétikáját.

Az eszköz ugyanakkor nemcsak megjelenésében, hanem tudásában is többet nyújt elődeinél: megújult a Tevékenységgyűrűk funkció, itt debütál a Maradjon Fit app, de fejlődött az egészégmenedzsment lelkét nyújtó technológia is, így az új TruSeen 5.5+ verzió által mért egészségi adatok pontosságát AI-alapú méréssel támogatja.

A HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája. Az eszköz a gyártó teljes potenciálját demonstrálva aranyszínű óratokkal és koronával rendelkezik, amelybe gyémántfejes gravírozási eljárással 3D trapéz formájú minta került. A PVD (fizikai gőzfázisú leválasztással készült) aranyszínű titánium szíj pillangó csattal érkezik, ezek mind egyedi vizuális élményt kínálva felhasználójuknak, miközben az óra dizájnja úgy vonzza a tekinteteket, hogy közben visszafogott megjelenést kölcsönöz viselőjének.

A HUAWEI FreeBuds Pro 3 kiegyensúlyozott esztétikumot kínál kategóriájában egyik vezető audiotechnológiával és továbbfejlesztett hangélménnyel. Egyrészes, nanofeldolgozású üveganyagból készült üvegházzal, valamint kettős meghajtóval rendelkezik a tisztább magasabb hangzás és ütős basszus érdekében. Emellett továbbfejlesztett tripla adaptív hangszínszabályzó technológiával (Triple adaptive EQ) szerelték fel, így autentikus hangminőséget biztosít.

További exkluzív termékek is bemutatkoztak

A barcelonai eseményen emellett bemutatták a vadonatúj HUAWEI Eyewear II okosszemüveget, amely 2.0 akusztikai dizájnnal és háromszoros hívás-zajszűréssel büszkélkedhet, továbbá bejelentették a HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition táblagépet is, amely a szem kényelmét új szintre emelve papírszerű tapintási és képernyőélményt nyújt.

A bemutatott termékek mellett Pamela Reif, nemzetközileg ismert divat- és fitneszikon, valamint az olimpiai, világ- és Európa bajnok aranyérmes futó, Sir Mo Farah, a Huawei viselhető okoseszközeinek nagykövetei szintén jelen voltak a termékbemutató eseményen. A Huawei eszközeit mindketten beépítik napi rutinjukba, a HUAWEI WATCH GT 4 és a HUAWEI WATCH Ultimate hozzájárulnak ahhoz, hogy növeljék edzési hatékonyságukat, jobban megértsék egészségi állapotukat, miközben divatos és stílusos eszközt tudhatnak magukénak. „A Huawei és én egyszerre indultunk el utunkon, és a fitnesz szerelmeseként eltöltött tíz évem alatt a technológia rendkívül jelentős szerepet játszott abban, hogy az emberek egészségesebb életet élhessenek. A Huawei ebben az innovációban élen jár, és külön tetszik, hogy viselhető okoseszközei nem okosórákra hasonlítanak, hanem inkább nagyon szép divatkiegészítőkre, amelyek sporttal kapcsolatos előnyöket is nyújtanak” – mondta Pamela Reif.

„Évek óta büszkén használom a Huawei viselhető eszközeit sporttevékenységem és egészségi állapotom pontos nyomon követésére. Felbecsülhetetlen értékűnek bizonyultak azok a meglátások, amelyeket edzőcsapatommal órákból nyerhettünk ki. Most, hogy félretettem a futócipőmet – legalábbis szakmailag –, alig várom, hogy kicsit jobban élvezhessem az életet. Ilyenkor kápráztatnak el igazán a Huawei órái, amelyek legalább olyan jól néznek ki, amennyire jól teljesítenek” – hangsúlyozta Mo Farah.

A Huawei az eseményen bejelentette a Pamela Reif-fal közösen létrehozott fitneszedzés-programját is, amely kizárólag a Huawei Egészség alkalmazáson keresztül érhető el ingyenesen. Ez Pamela néhány legismertebb edzését tartalmazzák majd, kifejezetten arra szabva, hogy a résztvevők a lehető legtöbbet hozhassák ki önmagukból és az okosórájuk fitnesz- és egészségfunkcióiból.

Egy évtizede az élvonalban a viselhető okoseszközök piacán

Az innovatív technológia, az egyedi esztétikum és a prémium kézműves kivitelezés terén szerzett évtizedes tapasztalatára támaszkodva a Huawei új iparági mércét állít fel. A viselhető eszközök ágazatába való 10 évvel ezelőtti belépése óta a Huawei úttörő szerepet tölt be a sportegészségügy monitorozásában, választ adva az akkumulátor élettartamával, a mérési pontossággal és a kényelemmel kapcsolatos iparági kihívásokra.

Ami a dizájnt illeti, a Huawei elkötelezett a céltudatos tervezés mellett, folyamatosan fejlődik az innovatív anyagok használata és a testreszabási lehetőségek növelése terén, hogy minden egyes viselhető eszköz illeszkedjen a felhasználó egyedi stílusához. Eközben a gyártó elkötelezett a folyamatos innováció mellett az egészéggel kapcsolatos értékek monitorozása terén is, ez pedig az olyan átfogó egészségmenedzsment funkciókban is megnyilvánul, amelyeket a tudományos és ipari partnerekkel való együttműködések tesznek lehetővé, biztosítva, hogy a felhasználók által kapott egészségügyi adatok ne csak pontosak, hanem hasznosíthatóak is legyenek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...