- Hirdetés -

Új online portál segít a használtautó-vásárlásban

|

- Hirdetés -

Gazdasági szakértők szerint az elmúlt egy évben 25 százalékkal lettek drágábbak a használt autók. Többek között az alkatrészek gyártásának akadozása, az üzemanyag-drágulás és a globális chiphiány miatt világszerte lelassult az autógyártás. Egyre többen a használt autók felé fordulnak, viszont azokat is rekord magas áron lehet megvásárolni, így koránt sem mindegy, hogy milyen feltételek mellett tudunk szert tenni a kiszemelt verdára.

Az átlagárak 2021-ben éves szinten 43 százalékkal emelkedtek. Számos modell úgy öregedett, hogy közben drágább lett, a legkedveltebb modellek: Opel Astra, Suzuki Swift, Skoda Octavia, Ford Focus, Audi A4. A legtöbb vásárló most használt autó mellett dönt, ami annak tudatában nem is meglepő, hogy a legkisebb új autók átlagára is közel 5 millió forintnál kezdődik és sok esetben még várni is kell rájuk.

Nélkülözhetetlen a szakértői segítség

Ám olyan is előfordul, hogy egy kétéves autót egy új áráért adnak, ezért nagyon nem mindegy, mit és hol vásárol meg az ember, mert már egy fél éves kocsi is számtalan hibával rendelkezhet. A vásárlónak sokszor jól jön, ha segít egy szakértő.

„Az, aki autót szeretne venni, nem biztos – sőt, az esetek nagy részében inkább nem -, hogy ért is a kocsi műszaki állapotához. Hogy volt-e korábbi sérülése a gépjárműnek egy laikus csak akkor veszi észre, ha nagyon csúnyán van megjavítva, de ha egy szakértő nézi meg, akkor már a karosszériából, a fényezésből látja az autó múltját” – mondja Kollár István Steve, a WOOWW Cars online autókereskedő platform tulajdonosa.

A legtöbb vevő örül, ha „őszinte” autót kap

Használt autót szinte lehetetlen úgy vásárolni, hogy ne ütközzünk hibákba. Ehhez sokszor a szakértői szemen túl jól jön egy motordiagnosztikai eszköz és egy profi festékvastagság mérő, ami a rejtett hibákat is kimutatja.

„Előfordult már, hogy ez a műszer egy autó esetében 10 hibát is jelzett. Nem működött megfelelően a turbó, a távfeszültség, gond volt a sebességváltóval és a burkolati elemekkel is. De olyan eszközünk is van, amivel a hajszálrepedéseket is ki tudjuk szűrni a hengeren, vagyis megállapítjuk a kezdődő hengerfejességet. Ha javíthatóak is ezek a hibák, nem lesz olcsó, és az autó árán túl még több százezer forintba kerülhet. Ennyiért szinte már meg sem éri a vásárlás” – teszi hozzá Kollár Steve, aki szerint mindig azt kell nézni, hogy az autó ár-érték arányban megfelel-e.

„A legtöbb vevő annak örül, ha „őszinte” autót kap. Amikor minden problémára fény derül azonnal, amikor nem kell hívogatni vásárlás után a régi tulajdonost, hogy ez sem működik, meg az sem. Érdemes már igénybe venni az Ügyfélkapu rendszerét is, ahol rendszám alapján minden adatot megkapunk az autóról. Ráadásul ingyenesen.”

Teljes gépjármű átvizsgálás 145 pontos ellenőrző rendszerrel

Egy másik nagy probléma a bizalom hiánya, ami nincs meg az eladó és a vevő között. Ám létezik már olyan online használt autókereskedés is, ahol akár a fotelben ülve is ki tudjuk választani a legtökéletesebbet.

„Ha veszünk egy használt autót arra nincs garancia, kivéve a WOOWW Cars-nál: 100 százalékos garanciát vállalunk az autó jelenlegi állapotára. Így 95 százalékosan ki tudjuk zárni azt, hogy bármilyen nagyobb probléma legyen vele a későbbiekben, ezért a fő alkatrészekre egy év garanciát vállalunk. Ez egy online bizományos felület, ahol komplex szolgáltatást tudunk nyújtani, a hitelügyintézéstől kezdve – ahol már az autók 90 százalékát, akár 0 százalékos önerővel el lehet vinni – a szakértői átvizsgálásig. A háztól házig szolgáltatással pedig tényleg a legkényelmesebben juthatunk a használt, de új autónkhoz. Igényes vevőket, igényes eladókkal hozunk össze, ahol az a célunk, hogy minőségi autót vegyenek, és ne legyen az a bizalmatlanság, ami a használt autó piacot jellemezi. Mi csak olyan autót értékesítünk, amire A-tól Z-ig garanciát vállalunk az ügyfeleinknek. Plusz előny, hogy az oldalra való feltöltés, teljesen ingyenes” – mondta a WOWW Cars tulajdonosa.

Fotó: WOOWW Cars

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...

Nagyon pörög a hazai használtautó-piac

Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Művészi kampány a BMW-től

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik...

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....