- Hirdetés -

Új partnerekkel bővül a Hungarikum

|

- Hirdetés -

Generációváltásban, hatékonyabb ügyfélkiszolgálásban és értékesítésben való hathatós segítségnyújtást, valamint jogszabályi kötelezettségeik és adminisztrációs terheik csökkenését várja leginkább az a két biztosítási alkusz, amelyek újonnan csatlakoztak a HUNPartner Program szakmai közösségéhez. A Proficio Alkusz Kft.-vel és a Gordius Biztosítási Alkusz Kft.-vel együtt a HUNPartner Program mára 16 partnercéggel és közel 170 biztosítási tanácsadóval dolgozik együtt, és mintegy 8,5 milliárd forint szerződéses biztosítási állományt kezel.

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport részeként működő HUNPartner Program azzal a céllal jött létre, hogy egy erős szakmai közösséget szervezzenek a biztosítási alkuszok számára. A programhoz az indulás óta eltelt 2,5 évben 14 biztosítási alkusz és 2 független tanácsadói csoport csatlakozott, volt közöttük éves szinten 10 millió forint árbevételű alkusz és 300 millió forintot meghaladó biztosításközvetítő cég is. Így mára a HUNPartner Program tanácsadói létszáma eléri a 170 főt, az általuk kezelt biztosítási szerződések száma meghaladja a 83.000 darabot melyek összesített éves biztosítási állománydíja több mint 8,5 milliárd forint.

A programhoz csatlakozott biztosítási alkuszok árbevétele a csatlakozást követően átlagosan 15-20 százalékkal növekszik, ami azt mutatja, hogy a program valóban jelentős támogatást nyújt tagjai számára.

A Proficio Alkusz Kft.-t 2012-ben alapította az ügyvezető, Kálnás Andrásné, aki már a cég létrehozását megelőzően is évtizedes biztosítás szakmai tapasztalattal rendelkezett. A vállalkozás Sárospatakon és Kisvárdán működtet biztosítási ügyfélszolgálati irodát, melyek mára mintegy 4000 magánszemély, valamint 200 vállalkozás közel 4500 biztosítási szerződését kezelik. A Proficio Kft. segítségével kötött biztosítási szerződések éves díja 2020-ban több mint 212 millió forintot tett ki.

„Egyre több időnket és energiánkat vette el, hogy a tényleges biztosítási tanácsadás, az ügyfelek kiszolgálása mellett minden MNB által támasztott előírásnak, jogszabályi és adminisztrációs kötelezettségnek eleget tegyünk. A HUNPartner Programhoz való csatlakozástól azt várom, hogy ezek a jelentős erőforrást igénylő, napi szintű feladatok lényegesen csökkenjenek, így a fennmaradó időben arra koncentrálhatunk, ami számunkra a legfontosabb: ügyfeleink minden felmerülő biztosítási kérdésének megoldására” - mondta el a csatlakozás kapcsán Kálnás Andrásné, a Proficio Alkusz Kft. ügyvezető igazgatója.

Generációváltás a HUNPartner Program segítségével

A zökkenőmentes generációváltást várja a csatlakozástól Magyarország első bejegyzett magyar tulajdonú alkuszcége, a 31 éves Gordius Biztosítási Kft. ügyvezető igazgatója.

„Hosszú évek óta gyakorlatilag visszafogtuk magunkat az új ügyfélszerzés terén. Már nem volt kapacitásunk a fejlődésre, csak a meglévő ügyfeleink maximális kiszolgálására tudtunk koncentrálni. Örömmel tölt el bennünket, hogy a csatlakozást követően újra lehetőségünk lesz a növekedésre, a generációváltás pedig még zökkenőmentesebb lesz a program segítségével, hiszen nemcsak saját szakmai tapasztalatunk, de a HUNPartner Program szakmai közössége, tréningjei is rendelkezésünkre állnak” – mondta el a csatlakozás legfőbb okáról Dr. Füsti-Molnár János, a Gordius Biztosítási Kft. ügyvezető igazgatója.

A Szegeden és környékén dolgozó vállalkozás eddig kifejezetten nagyvállalatok, ipari és mezőgazdasági vállalkozások biztosításaira specializálódott, a kezelt szerződések száma eléri az 1500-at.

A csatlakozások kapcsán Dr. Vass Gábor, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport alkuszi integációért felelős tagvállalatának ügyvezető igazgatója elmondta: „Mindig megtisztelő a számunkra, amikor ilyen óriási biztosítási tapasztalattal rendelkező alkuszok csatlakoznak hozzánk, szakmailag és üzletileg is megfelelő partnernek tartanak minket és a HUNPartner Program tagjaként képzelik el jövőjüket. A mostani csatlakozás azért is különleges, mert ez az első alkalom, hogy generációváltás közben válik partnerünkké egy biztosítási alkusz, és ebben a szenzitív pillanatban kezdhetjük el támogatni a vállalat működését.”

A Proficio Alkusz Kft. és a Gordius Biztosítási Alkusz Kft. teljes állományátruházással csatlakozik a HUNPartner Biztosítási Alkusz és Pénzügyi Tanácsadó Kft.-hez, az MNB jóváhagyását követően.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA