- Hirdetés -

Új portfólióval erősít a Vodafone

|

- Hirdetés -

Teljesen megújult otthoni vezetékes portfóliót kínál ügyfeleinek a Vodafone augusztustól. A Vodafone Home a szolgáltató első, már konvergens szolgáltatóként kialakított ajánlatai lehetővé teszik, hogy az ügyfelek minden eddiginél jobban saját igényeikre szabhassák csomagjaikat. A megújult szolgáltatáscsomagok fókuszában a tévés kínálat újragondolása áll, de az ország több területén, akár 1000 Mbps letöltési sebességű vezetékes internetet is elérhetővé tesz ügyfelei számára.

A Vodafone Magyarország a UPC-vel való egyesülése óta folyamatosan azon dolgozik, hogy a két vállalat ajánlatait egységesítve, átfogó és minden ügyféligényt kielégítő szolgáltatáscsomagokat hozzon létre. Ehhez kapcsolódnak az augusztusban bemutatott otthoni csomagok is, amelyek lehetővé teszik, hogy az ügyfelek egy kézből kapjanak internetet, televíziós, valamint vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatást – mindezt egyszerűbb ügyintézés és további kedvezményes ajánlatok mellett. Ráadásul a szolgáltatások teljes harmonizálásának és eggyé integrálásának részeként mostantól minden ügyfélnek lehetősége van – már a volt UPC-s szolgáltatási területeken is – csomagtól függetlenül a digitális TV Comfort és Premium előfizetések mellé Vodafone TV platformra váltani, ezzel is emelve az otthoni szórakozás élményét.

A megújult szoftverrel ellátott Vodafone TV szolgáltatás innovatív funkcióinak segítségével a felhasználói felület minden eddiginél átláthatóbb és tartalomközpontúbb lett. Fejlett ajánlórendszerének és keresőfunkciójának köszönhetően búcsút inthetünk a céltalan kapcsolgatásnak és időrabló keresgélésnek, hiszen a Vodafone TV gyorsan megismeri és megtanulja a tartalomfogyasztási szokásainkat, és ahhoz alkalmazkodva kínálja fel a legérdekesebb tartalmakat, Dolby-hanggal és HD-minőségben. A mindenki számára ingyenesen elérhető beépített felvétel funkció és a 7 napos műsorvisszajátszó segítségével pedig soha többé nem maradunk le kedvenc műsorainkról.

A Vodafone a legkisebbek biztonságos és tudatos tartalomfogyasztási élményére is nagy hangsúlyt fektet: a zárt és biztonságos környezetet biztosító Gyereksarok funkcióval a kicsik egy egyszerűsített felhasználói felületen, csak az életkoruknak megfelelő, számukra biztonságos műsorokat érik el. A Gyereksarokból való kilépéshez pedig PIN-kód szükséges, így nem kell attól sem tartani, hogy a gyerekek elkószálnak ebből a biztonságos zónából.

Gyorsabb, hatékonyabb internet

A szupergyors internetet biztosító Vodafone Gigabit Net hálózata segítségével a szolgáltató új otthoni portfoliójában az internetezés élménye is magasabb szintre lépett. A Vodafone – kezdetben Budapesten, Miskolcon és egyes környező településeken – bevezeti az 1000 Mbps kínált letöltési sebességű vezetékes internetcsomagját. Ennek köszönhetően egyszerre több eszközről is gyorsan és hatékonyan böngészhetnek a felhasználók. Az új csomag emellett, a feltöltési sebességben is előre lép, ezáltal hatékonyabb lehet – a napjainkban még fontosabbá vált – online kapcsolattartás, a munka és akár a játék is. A nagy sebességű, 1000 Mbps-os csomaghoz a Vodafone, az eddigiekhez hasonlóan, olyan prémium modemet biztosít ügyfelei számára, amely akár wifin keresztül is képes kezelni a nagy sebességet, ráadásul vendég wifihálózat is beállítható rajta, így az előfizetőknek senkivel sem kell megosztaniuk saját internet-hozzáférésüket.

Megváltozott szokások, új kihívások

Révész Balázs, a Vodafone Lakossági Szolgáltatások Üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a felhasználói szokások átalakulása és a megnövekedett kapcsolattartás iránti igény a szolgáltatókat is új kihívások elé állítja: „Az okostelefonunknál már megszokhattuk, hogy alkalmazkodik az igényeinkhez és a saját képünkre formálhatjuk. Az új vezetékes ajánlataink ugyanezt a személyre szabottságot képesek biztosítani a felhasználók számára: a hagyományos otthoni csomagokkal szemben, a megújult Home portfólió legnagyobb előnye, hogy az ügyfelek olyan szolgáltatásokat választhatnak csomagjaikba, amelyekre ténylegesen szükségük van, így még inkább megfelelhetünk egyedi igényeiknek” – tette hozzá Révész Balázs.

Kedvezményes TV-csomagok, gyorsabb internet

A telefonos és internetes kínálat egyesülésének köszönhetően még a korábbiaknál is kedvezőbb, saját igényekre szabható Home csomagokat kínál a szolgáltató: a megújult portfólióban a vezetékes telefon már nem kötelező elem, csak választható opció, illetve tovább erősíti a rugalmasságot, hogy bármelyik TV-csomag bármelyik internet csomaggal kombinálható, és az alap TV-csomagok mellé az ügyfelek igényeik alapján további kiegészítő szolgáltatásokat is választhatnak kedvező havidíjjal és határozatlan idejű szerződéssel.

Emellett a mobil- és vezetékes szolgáltatások kombinációja esetén mindenki számára további kedvezményeket kínál a Vodafone, az új ügyfelek pedig az első három hónapban akár 50% kedvezménnyel vehetik igénybe a megújult csomagajánlatokat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elektromos autóival duplázott a Volkswagen

Sikeresen folytatta 2021 harmadik negyedévében világméretű elektromos offenzíváját a Volkswagen Csoport: júliustól szeptember végéig a félvezetőhiány ellenére is 122 100 tisztán elektromos, akkumulátorhajtású autóját (Battery Electric Vehicle; BEV) adta át ügyfeleinek, ami 109 százalékos...

Generációváltás előtt áll a családi cégek többsége

Míg öt éve a családi vállalatok 13 százaléka számára volt aktuális a generációváltás kérdése, jelenleg ez már 23 százalékuknál megtörtént vagy éppen folyamatban van. Akár családtag, akár külsős szakember veszi át a cég irányítását,...

Új kihívásokat hozott a hibrid munkavégzés

A világjárvány természetessé tette a munkahelyeken azt, ami azelőtt ritkán fordult elő: a csapat egyik fele otthonról dolgozik, a másik az irodából. Ez az úgynevezett hibrid munkavégzés teljesen új kihívás a cégeknek. Akár külső...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...

Felpörgött a cégeknél a munkaerőfelvétel

A harmadik negyedévben jelentős toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon, a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

Az Astoria Com Agency látja el a Budai Termékenységi Centrum (BTC) sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a nemrég megnyílt intézmény pszichoedukációs tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje...

Az RTL Most+-on jön A Tanár új évada

Október 22-én debütál az RTL Magyarország prémium digitális platformján dupla epizóddal A Tanár című sorozat 4. évada. Az új epizódok idén csak az RTL Most+-on lesznek láthatók. Vasvári Szilárd (Nagy Ervin) öntörvényű és bátor kiállásával...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Új szolgáltatást indított az IKEA

Az IKEA Magyarországon új szolgáltatást indított, amely hozzájárul a körkörös üzleti modell kialakításához. Ez a Garantált visszavásárlás használt gyerekbútorokra szolgáltatás. Az IKEA Family klubtagok, akiknek már nincs szükségük az adott bútorra, előre meghatározott áron...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Budapestről közvetítik a 2021-es MTV EMA show-t

A 2021-es MTV EMA újra élő show-ként lesz látható világszerte, november 14-én, ezúttal Magyarországról közvetítve! A Papp László Budapest Sportarénában megrendezendő esemény egy világszerte minden közönségnek szóló, igazi globális zeneünnep lesz, világsztárok fellépésével. ...

Elektromos autóival duplázott a Volkswagen

Sikeresen folytatta 2021 harmadik negyedévében világméretű elektromos offenzíváját a Volkswagen Csoport: júliustól szeptember végéig a félvezetőhiány ellenére is 122 100 tisztán elektromos, akkumulátorhajtású autóját (Battery Electric Vehicle; BEV) adta át ügyfeleinek, ami 109 százalékos...

Generációváltás előtt áll a családi cégek többsége

Míg öt éve a családi vállalatok 13 százaléka számára volt aktuális a generációváltás kérdése, jelenleg ez már 23 százalékuknál megtörtént vagy éppen folyamatban van. Akár családtag, akár külsős szakember veszi át a cég irányítását,...

Új kihívásokat hozott a hibrid munkavégzés

A világjárvány természetessé tette a munkahelyeken azt, ami azelőtt ritkán fordult elő: a csapat egyik fele otthonról dolgozik, a másik az irodából. Ez az úgynevezett hibrid munkavégzés teljesen új kihívás a cégeknek. Akár külső...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

DATA