Februártól nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgatóként folytatja munkáját a Prohuman csapatában Reményi Zsuzsanna. A nyolc kelet-közép-európai országban immár több mint 20 ezer munkavállalót foglalkoztató magyar HR szolgáltató célja, hogy hazai piacvezető pozíciójának megtartása mellett 2024-re regionális szinten is vezető szerepet töltsön be a szektorban, ezt a célt szolgálja az új poszt létrehozása is.
Reményi Zsuzsanna 2014 óta erősíti a Prohuman csapatát, azóta régióvezetői, hálózati igazgatói és munkaerő-kölcsönzési vezetői posztot töltött be a cégnél. Februártól, immáron nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgatóként fő feladata a Prohuman külföldi és hazai leányvállalatai közötti kapcsolat erősítése és az értékesítési folyamatok támogatása, valamint a regionális partnerek kiszolgálásának felügyelete lesz. Az ügyfélszerzés támogatása, kapcsolatok kiépítése a potenciális partnerekkel, és az ehhez kapcsolódó stratégiai egyeztetések koordinálása is hozzá tartozik.
A hazai piacon évek óta piacvezető, a céget alapító, magyar tulajdonosok által irányított Prohuman az elmúlt években a régióban is egyre jelentősebb szerephez jutott. Magyarországot is beleértve már 8 országban vannak jelen szolgáltatásaikkal. A vállalat nem titkolt célja, hogy a hazai vezető szerep után régiós szinten is a legmeghatározóbb HR szolgáltatóvá váljanak.