Az ország egyik legnagyobb magyar tulajdonú kiskereskedelmi lánca, az EcoFamily a külső kommunikációjának további erősítése érdekében új PR ügynökséget választott. A bolthálózat PR és sajtó képviseletével a PEERS Communication-t bízta meg.
A 2004-es alapítású, 100%-ban magyar tulajdonú EcoFamily kiskereskedelmi lánc mára az FMCG szektor egyik meghatározó cége lett Magyarországon. Árbevételben és munkavállalói létszámban is már a nemzetközi és a hazai tulajdonú boltláncok egyik legnagyobb versenytársává nőtte ki magát. A társaság az elmúlt években egy folyamatosan növekedő pályára állt és mára 58 boltból álló üzletlánccá fejlődött, amely mintegy 1300 főnek biztosít munkát.
A folyamatos fejlődés és terjeszkedés egyik fontos eleme a külső kommunikáció további erősítése, ezért az EcoFamily új PR ügynökséget, a PEERS Communication-t bízta meg a sajtóban való képviseletével.
A PEERS Communication egy fiatal ügynökség, de az alapítók és vezetők több mint 15 éves marketingkommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkeznek a PR, sajtó és közösségi média menedzsment területén. Az új ügynökség alapítója Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs vezetője, míg az ügyvezetői feladatokat Magyar Sára Katalin látja el, aki korábban többek között 7 évig volt az RTL Klub marketing menedzsere.