- Hirdetés -

Új reklámfilmmel rukkolt elő a Soproni

|

- Hirdetés -

A Soproni legújabb reklámfilmjében az együtt töltött idő öröme és a társasági események felszabadult hangulata ragadja magával a közönséget. A márka üzenete egyszerű és jelentős: „Töltsük együtt”, hiszen talán mindennél nagyobb érték lehet, a rohanós hétköznapok ellenére leszervezett koccintós beszélgetés, egy megvalósult baráti találkozó vagy az egész nemzetet felölelő szurkolás.

A Soproni társ lehet a minőségi, közös időtöltésben, függetlenül annak hosszától és módjától. Az egyik legautentikusabb hazai sörmárka legújabb filmjében és a további kommunikációjában is ezt igyekszik hangsúlyozni. Az új kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az együtt töltött pillanatok fontosságára, a kis dolgokban rejlő, nagy jelentőséggel bíró élmények lehetőségére. Nem számít, hogy sokan vagyunk, vagy kevesen, hogy a kedvenc hazai kerthelységünk teraszán beszélgetünk, vagy épp a magyar válogatott győztes gólját próbáljuk közös szurkolással segíteni. A lényeg, hogy mindezt együtt tesszük.

Az ACG Reklámügynökség által fejlesztett kampányban előtérbe kerülnek az élettel teli, közösen megélt pillanatok, az együtt töltött idő varázsa és a közösség ereje.

„A Soproni mindig is hitt a közösség erejében és abban, hogy az együtt töltött idő mindannyiunk életéhez hozzáad. Különösen fontosnak tartjuk ezt az üzenetet hangsúlyozni egy hosszú, otthon töltött időszak után. Tudjuk, hogy a sodró hétköznapokban nehezen vesszük rá magunkat megszervezni vagy ellátogatni egy baráti találkozóra, de úgy vélem, sokunknak ismerős az érzés, hogy amikor ott vagyunk, akkor már nagyon jó." – mondta el Németh Blanka, a Soproni márka menedzsere.

A 2023 májusában induló kampány integrált megközelítéssel kívánja kihasználni a médiumok sajátosságait, célul tűzve ki, hogy a lehető legtöbb emberhez eljusson az együtt töltött idő fontosságának üzenete és arra ösztönözze a fogyasztókat, hogy értékeljék és megéljék a közös pillanatokat.

A film és a klasszikus social media és PR megoldások mellett a márka kiemelt figyelmet fordít a május elején induló nyári promóciójára, amellyel nemcsak hangsúlyozzák a közös élmények fontosságát, de lehetőséget is teremtenek rá. A közel három hónapig tartó időszak alatt a résztvevők között naponta 10 tálca Sopronit pohárkészlettel, és hetente egy balatoni hétvégét sorsolnak ki, de az igazán szerencsések a fődíjat, a személyre szabott, saját fesztiváljukat is megnyerhetik.

„Büszkék vagyunk arra, hogy hosszú múltra visszatekintő magyar márkaként a Soproni 1895 óta igyekszik a fogyasztókat összehozni. Legújabb kampányunkkal ezt a törekvésünket szeretnénk megerősíteni és ha lehet, még magasabb szintre emelni – tette hozzá Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. Marketing és kereskedelmi igazgatója. – Bízunk abban, hogy a kétéves elszigeteltség után idén nyáron újra baráti társaságok töltik meg a leghangulatosabb hazai helyeket, promóciónkkal pedig igyekszünk hozzájárulni ahhoz, hogy megmutassuk akár egy tálca sör mellett, akár egy balatoni hétvégén vagy épp a saját fesztiválunkon, de mindenképp szeretünk összejönni.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

A TARR lett a PAKSI FC új szponzora

„Újabb magyar cég támogatja egyedülálló filozófiánkat, klubmodellünket.” - jelentette be június 15-én a PAKSI FC. Új partnerük, a TARR Kft. egy száz százalékban magyar tulajdonú telekommunikációs szolgáltató vállalat, melynek céglogója megjelenik a csapat felszerelésén...

Meglepő adatok érkeztek a hazai munkaerőpiacról

Két megye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre beérkezett jelentkezések száma 2024 második negyedében az előző év azonos időszakához képest – derül ki a Profession.hu elemzéséből. A legnagyobb emelkedés Jász-Nagykun-Szolnok, Heves és...

Kiderült, melyek a legfenntarthatóbb hazai éttermek

2024-ben a Dining Guide értékelése szerint az Év Fenntartható Étterme a Natura Hill Zebegény lett. Gyümölcs- és zöldségfogyasztásuk 90%-át saját forrásból származó biotermelésből tudják biztosítani, a teljes alkoholmentes italkínálatuk 100%-át saját alapanyagokból állítják elő,...

Nyakunkon a mesterséges intelligencia korszak, így érdemes felkészülniük a cégeknek

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek. Az előrejelzések szerint a mesterséges intelligencia 2030-ra 15,7 billió dollárral növeli majd a...

Újabb kihagyhatatlan program borkedvelőknek

Hatvan borászat és száznyolcvan zenész részvételével rendezik meg az idei bor- és dzsessznapokat a debreceni Nagyerdőben augusztus 8-11. között. A nagyerdei Békás-tó partján hat hazai borrégió húsz borvidékének hatvan borászata kínálja majd legjobb borait, a...

Visszatér a Legyen Ön is milliomos!, Palik lesz a műsorvezető

Megújult formában tér vissza a világhírű kvízműsor, a Legyen Ön is milliomos! a TV2-re. A játékosok akár 50 millió forinttal is távozhatnak, ha helyesen válaszolnak a kérdésekre. A kvízjáték műsorvezetője Palik László lesz. A legendás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fontos hírek érkeztek az európai autópiacról

Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júniusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön felkerült adatok szerint. A júniusban eladott személyautók száma...

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

Don't Miss

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...